Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 11:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Hey. Jeg har ledt efter om Methylone kan ses i en urinprøve, men har ikke kunne finde noget. Kan det ses i en urinprøve, og er stoffer idet hele taget Lovligt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
på sin hvis er det lovligt.. - men det er næppe så politiet bare siger "aha.. jamen ok, så går vi igen"..

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=

kig eventuelt på det post..

og hvor du skal finde methylon?.. det bliver udelukkende solgt i langtbortistan.. læs lige reglerne til forumet, tak.

ellers burde google + methylon være en god start..

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Som sagt ovenfor er Methylone lovligt, og skulle politiet tage det (hvilket de helt sikkert gør hvis de finder det, det kunne jo være noget andet) så skal de enten aflevere det tilbage eller betale dig hvad det er værd..

Angående om det kan ses i urinen er jeg næsten sikker på et vil slå ud som amfetamin.. Dog er jeg ikke helt sikker :)

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.................

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:10, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Troll skrev:
Winta skrev:
Som sagt ovenfor er Methylone lovligt

Har du et link til en side/liste som oplyser om lovligheden??

http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... _law.shtml

Håber at den side du spørger efter ikke eksisterer grundet at politikerne ikke har opdaget stoffet endnu. Bare vent til der er nogen der "dør" af dødsnarkoet methylon!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Det slår altså ud som Amfetamin på en test, er der så ikke store chancer for det slår ud som enten Amfetamin eller MDMA på en urinprøve? Heh, tak Troll. Så det ER altså lovligt, endnu, var ikke 100% sikker på det, havde bare fået det af vide.

Titel:
Dedikeret medlem

One-Eye skrev:
Det slår altså ud som Amfetamin på en test, er der så ikke store chancer for det slår ud som enten Amfetamin eller MDMA på en urinprøve?

Jo.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:10, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Troll skrev:
Nogen der ved hvor lang tid efter indtagelse af Methylone, der går inden Methylonen ikke ses i en test mere.

Jeg har googlet som en gal og kan ikke finde nogen bekraftelse på at Methylone slår ud som amf elle MDMA.

- Er der nogen der kan henvise til hvor man kan få det bekraftet :?: :?: :?:

Mener da at have læst at Wintas ven blev testet på diskotek, på en drugwipe. Der gik den vist ind som amfetamin.?

Titel:
Quarrelsome sponser

...............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19156

Kig nederst i tråden, hvis du har lyst til at vide noget om Methylon og drug.-tests.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En relevant artikel fra SST om drug tests

Citat:
Om hurtig-test til narkotiske stoffer

Sundhedsstyrelsen har fået resultatet fra en undersøgelse af forskellige testmetoder, der kan anvendes hvis man ønsker at fastslå, om en person har taget narkotiske stoffer. Der er tale om såkaldte 'hurtig-tests', som kan anvendes i urin og enkelte også i sved og spyt.

To af de analyserede hurtig-tests (Drugwipe og RapiScan) kan anvendes i hhv. sved og spyt. Disse tests kan checke for fire typer af illegale stoffer: Opiater (heroin og morfin), kokain, amfetamin (speed) og ecstasy, samt cannabis (hash og marihuana). RapiScan testen kræver dog et apparatur til 18.000 kr., hvis man skal kunne skelne mellem stofferne. Drugwipe-testen kræver, at man benytter en ny test for hver type stof, man ønsker at teste for. På nuværende tidspunkt er dokumentationen for disse to tests mangelfuld og det er ikke muligt at vurdere de usikre testresultater yderligere.

Anbefaling
Sundhedsstyrelsen anbefaler generelt, at hurtig-tests anvendes med forsigtighed og kun af uddannet personale, der kan vurdere resultatet i forhold til risikoen for falsk positive eller falsk negative resultater. I nogle tilfælde vil en hurtigtest nemlig ikke reagere, selvom en person faktisk har indtaget narkotika (falsk negativ), i andre tilfælde får man et positivt testresultat fra en person, som ikke har indtaget narkotika (falsk positiv). Det sidste kan blandt andet forekomme, fordi hurtigtestene kan reagere på personer, der har indtaget visse hovedpinetabletter som om de havde taget heroin, mens brugere af visse næsedråber får positivt test-resultat for ecstasy. Testene skelner altså ikke mellem lovlige lægemidler og illegale stoffer. Endelig har amfetamin og ecstasy vist sig at være de vanskeligste stoffer at bedømme ud fra testresultaterne.

Sundhedsstyrelsen finder, at hurtig-test kun bør anvendes, når uddannet personale skønner, at det er nødvendigt. Det kan eksempelvis være ved forgiftninger eller ved politiets færdselskontrol, hvor et positivt testresultat kan følges op af en traditionel urin eller blodprøve.

Sundhedsstyrelsen vil fortsat følge udviklingen af hurtig-tests.

Titel:
Methylon Connoisseur

FlæmMing skrev:
Troll skrev:
Nogen der ved hvor lang tid efter indtagelse af Methylone, der går inden Methylonen ikke ses i en test mere.

Jeg har googlet som en gal og kan ikke finde nogen bekraftelse på at Methylone slår ud som amf elle MDMA.

Mener da at have læst at Wintas ven blev testet på diskotek, på en drugwipe. Der gik den vist ind som amfetamin.?

Dette er korrekt :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Winta skrev:
FlæmMing skrev:
Troll skrev:

Dette er korrekt :)

Jeg blev sidste weekend selv drugwiped under kraftig påvirkelse af methylon, og den sagde negativ for amfetamin.. Og jeg så selv resultatet, så om det bare er fordi den er upræcis (som den jo er..) eller om de bare løj om min ven fordi de jo kunne se han var påvirket, det ved jeg ikke.. Men min blev i hvert fald negativ, selv om jeg var meget påvirket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]