Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hey :)
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Halløj! Jeg håber det står rigtig godt til med jer. Det er godt nok længe siden, hehe :) Så her er en lille hilsen.

Her går det ret godt! Jeg nyder livet, arbejder med børn i hverdagene og nyder ellers mine venner og familie. Især nu, hvor jeg ikke nørder så meget foran en skærm, som jeg engang har gjort :)

De kære psykedeliske stoffer... de har fulgt mig i en intens kamp i mit sind de sidste 4 år. Jeg tripper ikke så ofte som jeg har gjort engang, for jeg er ret mæt efter ca. 70 psykedeliske oplevelser, hovedsageligt på højdosis. Jeg føler jeg har fået det jeg kan få ud af de psykedeliske stoffer - det er som om der ikke er noget at komme efter mere, når jeg besøger denne evigt fascinerende verden. Psykedelika har givet mig det jeg kan få... som er så meget stof til eftertanke, at jeg er beskæftiget de næste mange liv!

Af den grund har jeg valgt at skifte kurs mht. stoffer. Med alle de oplevelser i bagagen, har jeg haft værktøjet til at vejlede og hjælpe folk. De giver mig ligesom en større tilfredsstillelse end selv at tage det - det er bare enormt rart at føle, at man kender en verden så godt, at man ikke behøver besøge den, men istedet hjælpe de besøgende. For om jeg tager psykedelika eller ej, så er det et emne jeg altid vil finde fascinerende og lærerig.

I denne forbindelse vil jeg benytte lejligheden til at takke Fanny mange gange for at dele sin viden og erfaring med os andre! Når jeg læser nogle af hendes indlæg om den psykedeliske oplevelse og hvordan man skal forstå den, overvældes jeg altid af følelsen af, hvor blind jeg har været når jeg tidligere har læst disse indlæg. De er som et psykedelisk stof: de åbner nye måder at anskue en situation på, og det har personligt været rimelig lærerigt. Fanny, du har en utrolig dybde, som er mig suverænt overlegent! Jeg håber at vi en dag mødes, men indtil da vil jeg læse dine indlæg med ansigtet klistret op ad skærmen :)

Når jeg fra tid til anden har overskud og lyst, så arbejder jeg på min hjemmeside, hallucinogen.dk. Hjemmesiden kommer af min trang til at videregive min viden, som jeg vil takke psychedelia.dk så mange tusind gange for!

Så tak, tak, tak og tak! Mit hjerte ligger hos jer, uasnet hvor gay det måtte lyde! :) Jeg snuser rundt herinde fra tid til anden, og det kan være der pludselig kommer et indlæg fra mig igen... sometime! :)

Hav en fortsat rar eksistens og pas godt på jer selv. Må Allah være med jer!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hey Ali

Godt at høre det går godt. Det er ret fedt at høre hvordan du har det med psykedeliske stoffer, og at de har påvirket dit liv positivt.

Chill ;) Mvh Thomhash

Titel:
Medlem

hey ali, jeg er en ny bruger der har brygt psy.dk i lang tid før jeg oprettede en profil. Ville bare lige sige at dine rapporter er rigigt godt læsestof, noget jeg til en hver tid ville henvise til når folk spørger om hvordan forskellige stoffer påvirker folk. Godt arbejde!!!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hey Ali, nu Balle nævnte Trip-rapporter, så kan jeg ikke finde din meskalin-rapport derinde, tænkte på at hvis du stadig har den liggende, om du så ikke lige kunne smide den op igen :) På forhånd tak. Tak for drømmeurten foresten.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Ali, jeg savner sgu dine indlæg, det var nogle af de mere interessante, men det er godt at høre det kører for dig.
Hyg dig :)

Titel:
Dedikeret medlem

hey ali, god vind :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hey AliAarhus... Godt at høre det går som det skal!! HØGGE

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
vi skal alle videre på et tidspunkt og jeg er glad for at høre du har det godt. God vind :idea: :D

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Entheospace
Rart at se du er i live, har kigget med jævne mellemrum på din hjemmeside hvor der intet skete så jeg var lidt bekymret om hvor nemt du nu havde det.

Jeg har personligt nydt godt af dine mange indlæg og rapporter.
De har hjulpet mig igennem mange af de fælder man møder på vejen, og mere eller mindre lagt grund for min set & setting for mine første oplevelser.

Er dog ked af du stoppede med at være aktiv her på psychedelia,
fordi psykedeliske forfattere er sjældne og der er hårdt brug for dem i disse diskussionsrige tider, hvis ikke mere end tidligere.

Er glad for at en som dig længere fremme i hans udvikling end mig selv, rapportere tilbage og melder sig sund og rask.
Det giver mig mere mod på hvad nu end det er jeg har rodet mig ud i.

Jeg håber snart at se din side komme op at køre og deltage i de kommende diskussioner på dit forum.

Ellers vil jeg ønske dig alt held og lykke frem over.
Og lad nu ikke dine forfatter evner komme til tvivl.
Jeg regner skam med at du udgiver spekulationer, observationer, etc..
gerne i bog form, som vil bidrage til den fremtidige psykedeliske litteratur.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hey Ali, godt at høre fra dig igen, lang tid siden sidst. Dejligt at høre at det går godt med familien og det hele igen

Selv tak for alle dine dejlige indlæg og rapporter, håber at du skriver lidt engang i mellem, har sku savnet din skæve humor

De allerbedste hilsner

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvor er det rart at blive modtaget med åbne arme :) det er jo helt overvældende!

@Balle: Jeg er rigtig glad for at høre at du har kunnet bruge mine skriftlige udgivelser til noget! Jeg håber de vil fortsætte med at tilføje konstruktive ting til din tilværelse.

@BisMann: Mange af mine rapporter er på mystisk vis blevet væk? Jeg har ikke selv slettet dem, på trods af at jeg engang ønskede at slette dem mht. mit privatliv og offentligheden - men der var en bred enighed om, at jeg burde lade dem stå... og det var den endelige beslutning. Jeg har selvfølgelig sikkerhedskopier af dem, og jeg skal nok sørge for at smide blandt andre meskalin-rapporten op igen. Jeg håber dine eksperimenter med drømmeurten har været givende og spændende :)

@DeHades: Det varmer mit hjerte! Fremover kan du følge mine aktiviteter på min hjemmeside, ellers vil jeg smide et indlæg herinde i ny og næ. Jeg har sgu også savnet at deltage i diskussioner, lære noget og lære fra mig herinde, og lur mig om jeg ikke ender i nogenlunde samme hul igen.

@SiCriS, HopIFjorden, DoYouSpeakWak??: Jeg håber I ligeledes har det godt! :)

@Xpert: Jeg håber mit hvidløgsguide har bidraget positivt til dit liv :D håber vi snakkes mere ved fremover.

@Psyborg: Jeg er lidt ked af at min hjemmeside skulle repræsentere mit velbefindende, da jeg desværre ikke har haft så meget tid til at arbejde på den. Det er først her på det sidste at jeg er begyndt at tage siden alvorligt, og med venner der har tilbudt deres opbakning (bl.a. folk herfra psychedelia), kommer hjemmesiden op at stå forhåbentlig inden alt for længe. Så håber jeg den sender positive signaler om hvordan jeg har det :)

Jeg vidste slet ikke mine udgivelser har haft så stor en indflydelse på dig. Wow. Det er altid rart at vide, at det man har udgivet rent faktisk er blevet brugt til andet end bare at blive læst. Det er fantastisk lyst- og energi-givende, og jeg håber jeg fremover kommer til at være en psykedelisk oplevelse for dit liv, hvis jeg får udgivet de bøger du snakker om :D

Jeg vil som en sidebemærkning sige, at mine oplevelser med psykedelika ikke altid har været en dans på roser, selvom det kunne blive forstået sådan. Der har været hektiske perioder, hvor jeg har rejst i temmelig smertefulde og dystre dybder af min bevidsthed. Det har været utrolig givende, men kun fordi jeg har rettet fokus, tid og overskud mod problemstillingerne og de nyopdagede sider af mig selv. Det har været hårdt at arbejde med, rigtig hårdt endda, og det var delvist også det der fik mig til at ”stoppe” (trippe meget sjældnere og på lavere dosis) med psykedelika. Jeg berørte sider af mig selv, som var unødvendigt at berøre endnu – og jeg kan fortælle dig, at det gør ondt, når tiden ikke er inde til at udforske de sider, og man så alligevel gør det. Det kan være meget lærerigt og smertefuldt, hvis man navigerer de rigtige steder hen på den rigtige måde, og udelukkende smertefuldt hvis man ikke gør. Mine besøg i den psykedeliske verden indikerede, at der ikke var mere at komme efter, ikke lige nu i hvertfald, for mine trips begyndte at tage en ret sadistisk og dyster drejning. Det er hårrejsende spændende når rusen er slut, men under oplevelsen er det så pinefuldt, at jeg tror mange mennesker kunne finde på selvmord i sådan en sindstilstand.

Hvis du har en tendens til at tage høje doser og trippe ofte, så husk at mærke hvordan din krop reagerer på dosen og hyppigheden (ikke blot hvordan den/du reagerer på trippet) og reguler den ift. hvad du føler er bedst for dit sind. Og husk, at når du er sunket dybt, så er det vigtigt at lægge de psykedeliske stoffer på hylden, indtil du er kommet frem til overfladen igen som et nyfødt menneske, ellers kan det blive selvdestruktivt at besøge så mørke og dybe sider af sig selv. Når du er kommet op igen, og du stadig har lyst til at eksperimentere, er en lavdosis til middeldosis at foretrække, blot for at sætte nogle af de konklusioner, du er kommet til, i perspektiv.

Det er et meget spændende emne, som jeg ikke har skrevet om herinde før, og som jeg godt kunne tænke mig at tage op ved lejlighed. Men lige nu er tiden knap, og jeg må nøjes med disse linier.

Pas på dig selv (også jer andre!) i den psykedeliske verden, og udforsk dit interne og eksterne univers med (selv)respekt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Godt at se noget skriftligt fra dig igen, Ali - det er altid en fornøjelse :) Håber det går rigtig, rigtig godt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]