Jeg drak Ayahuasca i går. Kit 2 fra Ethnoplanet.
Jeg startede med at koge B. Caapi i ½liter vand, indtil der var ca 1/4 liter tilbage, som jeg så heldte gennem et viskestykke ned i en anden gryde, for at filtrere B. caapi'en fra, og derefter hælde B. caapi tilbage i den anden gryde, og hældte noget nyt vand i. (½liter). Så filtrerede jeg også det over i den anden gryde. Det gjorde jeg en gang til, så jeg havde 3 afkog, som jeg kogte ned til hvad der svarer til et halvt drikkeglas. Ved ikke om det er at koge det for meget ned, men det virkede i hvert fald, så....
Jeg gjorde det samme med Mimosa Hostilis'en, som også blev kogt ned til ca ½ drikkeglas. Måske kunne jeg have lavet flere afkog, for der var vist stadig farve i den filtrerede væske, 3.gang jeg havde lavet et afkog.
Jeg havde nogenlunde blus på, så det tog mig vel 1½ time for hver bryg. Måske ville det virke bedre hvis man bruger længere tid. Det ved jeg ik...
Jeg drak B. caapi-bryggen 45min før Mimosa-bryggen. B. caapi-bryggen var ikke så slem at drikke. Den var meget bitter, men havde ingen rigtig smag, så den røg nemt ned. Men Mimosa-bryggen var godt nok slem. En virkelig sur og bitter smag, og dårlig lugt, men jeg kastede det ikke op igen, selvom jeg var tæt på. Og det var ikke sådan en rigtig nedern kvalme...den var meget kortvarig.
Trippet begyndte nok ca. 45 min efter jeg havde drukket Mimosa-bryggen, og WOOOOOOOOOOOOW mand........jeg kan ikke forestille mig noget bedre end Ayahuasca. Det gad en helt ubeskrivelig følelse der ikke er til at forklare. Sådan er det jo tit...men....jeg synes nu stadig at Ayahuasca er noget endnu mere for sig selv, end noget andet jeg har prøvet.
Gider ikke lige skrive en triprapport nu, men jeg kan da sige, at Ayahuasca helt klart er mit favorit-drug. Men jeg er heller ikke til så meget andet end de bevidsthedsudviddende stoffer....
Glæd dig til du prøver det.
Det skal forresten siges, at jeg kun drak det halve af Mimosa-bryggen først, og det virkede ganske godt. Jeg drak den sidste halvdel ca 2 timer efter, da trippet var ved at dø lidt ud, men det kom desværre ikke igen. Ved ikke hvorfor. Næste gang drikker jeg det hele.
Og pas også på med madvarer...
Hvis du ikke allerede har læst denne side, så gør det nu. Det er ret vigtigt:
http://www.erowid.org/chemicals/maois/maois_info2.shtml Det eneste jeg drak i 12 timer før og efter trippet, var cola, og det gjorde ikke noget ved min mave. Ud over det spiste jeg en masse slik, og noget spaghetti med ketchup. Jeg ved ikke helt om ketchup er ufarligt, men det gjorde intet ved mig i hvert fald.
Nå men ha' dig et fedt trip...