Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 06:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ingen snakkede om hash, men du snakkede om at dyrke skunk. Er selvfølgelig ikke det samme, men kan vel komme ud på et. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Mener du det med at sælge din krop? Fordi i længden vil det da blive mere stressende end "normalt" arbejde!

Vil du have det godt med at stikke din tunge op i røven på 5 midaldrende kvinder om dagen? Det er jo ikke til at vide hvilke lyster de har vel?

Kollektiv er altid en fed ide, men uden penge, er det ikke muligt at have et.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Schizophreniak skrev:
Hvorfor kun 37 timer om ugen? Man skal da tage alt det overarbejde man kan komme til. Så laver man flere penge, betaler mere skat og køber flere unyttige materialistiske ting. Fogh elsker os for det.

Hvis du tror, at jeg kun anbefaler dem en 37 timers arbejdsuge, har du ganske enkelt ikke læst mit indlæg godt nok.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Psyko skrev:
Det lyder utroligt uproduktivt. Jeg synes hellere, at I skulle komme igang med jeres uddannelser, sådan at I kan være til gavn for samfundet. Det nytter ikke, at folk I jeres alder læner jer tilbage og lader dovenskaben konsumere jer. Som et minimum bør I bidrage positivt til samfundsøkonomien ved at arbejde (gerne mere end 37 timer) og bruge jeres penge på diverse forbrugsgoder.

Nå, hvad venter I på?

-Psyko

lol vær du bare glad for at det ikke er dig der er udsat for den nye gymnasiereform. Du har vist ikke andet end en spådom om forlænget levetid vs. folk på arbejdsmarkedet. Her kan jeg fuldt ud berettiget udtale mig fra min mors side af om at hvis der er noget gymnasielærere er dårlige til, så er det at tilpasse sig noget nyt. Men ooh hvilken indsigt du har på det fremtidige problem - og at vi er dem der skal redde det hele. Ærligt talt så kan det mig være lige meget om det så går helt ad helvedes til, når man satser så meget og at det i sidste ende kun går udover os selv igen. Ked af at have den holdning, for så er jeg jo ikke længere tilsluttet nogen større bevisthed om hvilken vej det skal gå vel? Er det virkeligt sandt at jeg har meldt mig ud fordi jeg ikke kan identificere mig med det økonomiske kredsløb og den effektivisering jeg føler mast ned over mig? Ved godt at jeg ikke begrunder med saglige kildehenvisninger og saftige statistikker, men måske er jeg bare lidt ligeglad? Jeg mener: mit ord mod dit. Kan det blive mere fair?

Hilsen produktet af dit ønske.

Edit: spørgsmålstegn tilføjet

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Marok@

Off-topic frabedes. Og hvis du kender lidt til psyko, ser du en tyk ironi i hans indlæg.

Og så må alle have en rigtig, lummer weekend!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Psyko: Jeg havde ikke lige set den med militæret. :lol:

Marok: Det er lidt langt ude det der, hvordan bliver effektiviseringen presset ned over dig? Jeg forstår ikke hvad du mener. Økonomi er der intet i vejen med, så lang tid man ikke bliver til en grådig kapitalist. Men jeg ved slet ikke hvad du mener, vil du ikke uddybe det lidt.

Det kan jo kun være positivt at alt bliver mere effektivt, krigsmaskiner undtaget. Jeg arbejder i byggebranchen og der er så meget knald på i øjeblikket, at vi slet ikke har nok folk til at dække behovet. Vi arbejder så hurtigt som det er muligt, uden at det bliver noget crap. Man har det godt med sig selv, fordi man producerer noget for sit samfund, noget som kan bruges til noget.

Hvorfor melde sig ud af samfundet, det eneste det kan ende ud i er:

At jeg og mange andre skal betale for bistandshjælp. Det generer mig ikke at betale til folk som ikke kan arbejde, men folk som bare melder sig ud og bliver til nogen nasserøve, har jeg sgu ikke lyst til at betale for.

Tænk dig lige lidt om, vi bor i smørhullet af den vestlige civilisation, nok er der kommet nogle nederen regler mht narko og regeringen har gjort nogle fæle ting. Volden er steget og Danmark føles ikke som før. Kig lige ud over vort lands grænser og se hvad der sker der. Overvej derefter om du ikke gider gøre lidt for dit samfund, fordi dit samfund er dit liv, din eksistens. At melde sig ud af den, hænger ikke rigtig sammen, medmindre du altså flytter fra landet.

Undskyld offtopic.

Jeg er ikke klar på kollektiv.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Schizofreniak > Det var ikke det med militæret, jeg tænkte på. Prøv lige at læse følgende igen:

Psyko skrev:
Som et minimum bør I bidrage positivt til samfundsøkonomien ved at arbejde (gerne mere end 37 timer) og bruge jeres penge på diverse forbrugsgoder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]