Bull Lee skrev:
BisMann skrev:
Lad være at bruge insekt sæben så. Ja det er utroligt hurtigt de er gået i blomst! Det kan være Low ryder, eller også kan det være at de har fået omkring 12/12 med lys og nat, så de er gået i blomst næsten fra start af. Synes i hvert fald det ser ganske fornuftigt ud når det er fra en vindueskarm!
Ja, jeg er også meget tilfreds. de har fået mere end 12 timers lys, da jeg for at give dem maksimalt lys lige fra den tidlige morgen, aldrig ruller gardinerne ned om aftenen.
Det er måske lidt svært at se på billederne, men ville det være dumt at høste dem nu? De vokser som sagt meget langsomt nu.
Jeg overvejer evt. at høste dem lige over første skud, og på den måde se om de kan skyde op igen?
Okay, men så det nok noget tidligt auto blomstrende ala Low ryder!
Det ville være alt for tidligt at høste nu, vendt til ca. 70-80% af "fange armene" er brune/rødlige.
De vil ikke skyde op endnu engang, i hvert fald ikke betydeligt, som du selv siger vokser de stort set ikke i blomst, energien bruges på at færdigmodne topskudene, desuden vil det topskud du høster ikke være potent nok endnu, jeg synes det ville være ærgeligt for dit projekt.