HR er vigtig, har jeg opdaget efter jeg fandt siden her. Ellers kendte jeg ikke til begrebet.
Det skyldtes en masse nedture omkring uddannelse først, derefter mistede jeg mit livs kærlighed, mine "forældre" ville pludselig have en urinprøve som jeg nægtede, og det trak mig væk fra hjemmet, mine kammerater trak mig med ned da de også gik i samme bane og var en smule depri også. Så da jeg begyndte at ændre på min livsstil, svigtede de mig også.. Da indså jeg at jeg ikke var så stor og smart som jeg altid har gået og troet, og opdagede hvor upopulær jeg enlig var, og på den måde fik jeg bildt mig selv ind at det var tabu at ses med mig og alle pegede fingre ad mig, derfor gemte jeg mig. Sådan alt i alt en masse uheldige hændelser på en kort periode.
Så jeg valgte at skærer mine kammerater fra, starte på en ny uddannelse, som jeg er igang med nu, få mit hjemmeliv tilbage, og finde nye kammeratskaber. Så nu føler jeg mig mildest talt glad i forhold til før, og er nu klar over at jeg ikke er en smart brian, men en utrolig følelses-præget ung mand, med en stærk sjæl og et smil på læben. Og jeg
elsker det.

Kig evt.
her, det beskriver meget godt hvordan jeg havde det på det tidspunkt, i forhold til nu.. Det var lige i slutningen, da jeg begyndte at få rettet lidt op på det.