Jeg er rigtig dejlig halvstiv nu

, en lille rom og cola kan gøre underværker , vejret er rigtig nice fuglene synger og solen skinner, det er jo sådan det skal være.
Tilbage til emnet; jeg mente også nok der var en lignende kampagne sidste år og der mærkede jeg da heller ikker noget særligt til panserne. Jeg er bare overbevist om at kampagner mod drugs flere år i træk i længden vil have en betydning for hvem der kommer til roskildefestivalen. Der vil ikke være færre der tager stoffer generelt, men de der gør, kommer så nok ikke i lige så høj grad som før. Egentlig er jeg ligeglad med om andre tager stoffer eller ej, men denne hetz på stofbrugere er virkelig til skade efter min mening. Jeg er klar på at alle folk på roskilde ikke lige pludselig lader være med at ryge hash på en gang, på den anden side er kampagnen et endnu udtryk for en "normalisering" af samfundet, som jeg ikke bryder mig om.
Til dig Jugg:
Hvorfor hader du mig så meget? Vi har haft nogle diskussioner, men den måde hvorpå du kommer ind og kritiserer mig skarpt uden nogen egentlig grund er da svær at respektere. Jeg er åben for kritik, men du må indse at din besked ikke bare er provokerende og unødigt fornærmende den er jo også forkert! Jeg skrev "én anden side af livet" og ikke "den anden side af livet", og var dermed ikke så konkret (og efter din mening upræcis) som du antydede. Under alle omstændigheder er det da en mærkelig kommentar du kommer med, og det er ikke første gang du skriver "upæne" ting til mig, så svar mig på to ting:
Hvorfor bryder du dig så lidt om mig som du åbenbart gør?
og
Hvorfor behøver du at udtrykke din vrede mod mig konstant? (kan du ikke bare svare på det jeg spørger om, lade være med at svare, eller spørge hvorfor jeg har ytret mine meninger som jeg har)