Madblindboy skrev:
"der findes dog 4-9 narkohunde i danmark, mindst, og de kan sku godt lugte ting og sager , har mQdt 2 hunde i aarhus der hed snif og amfi, den ene er dog dQd nu"
citat SiCriS
hvem OD'ede af dem jeg gætter på snif?
Jeg ved godt at der findes nogle få "gode" hunde, men har personligt oplevet hvordan 4 mand fik en dagsløn for at holde pause og lufte tæppetisseren der hjemmefra, men de trak godt nok dværg pudlerne tiol sig da de så møffe han har et problem med folk i uniform som optræder autoritært.
Synd at den almindelige borger straks tænker kriminalitet - udemærket afpresnings kneb de kløre sig med de såkaldte narkohunde. Det burde sku være ulovligt ligesom reklamevogne, som holder smidt rundt om ens bopæl.
'Er man ikke ligesom dømt på forhånd?
Skal man som uskyldig gå rundt og undskylde til sine naboer fordi betjente har trampet i deres have og lignende?
Nej unskyld jeg var jo ikke uskyldig de var jo så heldige at finde en ulovlig kniv blandt køkkenknivene 1000 kr i bøde minus jagttegn igen i 6 år - møgsvin.
jeg er vist lang fra emnet, men det løb lige af med mig.
Tror sgu også der er flere hunde trænet til at finde sprængstoffer... Gik lige forbi en hund i lufthavnen med nepal rester på fingrene... selvom jeg ikke havde noget på mig gispede det stadig indvendigt da jeg passerede..