Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 06:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Det du skal være opmærksom på er at hunde lungter godt men kan ikke se en bønne.

Det der typisk sker når en bus bliver tjekket er at alle taskerne bliver taget ud, eller lagt så hunden kan gå oven på dem. Tasken bliver ikke åbnet op. med mindre hunden kan lugte noget i tasken. Så Derfor ville jeg nok finde et på gode poser. pakke skidtet ind i 3-4 lag poser. Skift engangs hansker mellem hvert lag og måske putte pakken i et clorin bad. for evt at fjerne de sidste rester.

Ps. hvis, hvis hunden finder noget i en taske. vil alle taskerne blive taget med ind et sted, hvorefter folk en efter en kan hente deres ting, igen. På den måde finder man frem til ejeren af en bestemt taske.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
CamelJJ skrev:

Ps. hvis, hvis hunden finder noget i en taske. vil alle taskerne blive taget med ind et sted, hvorefter folk en efter en kan hente deres ting, igen. På den måde finder man frem til ejeren af en bestemt taske.

Og hva så hvis der er en i overskud, som ingen kender noget til? Bare fordi man bliver bedt om enkeltvis at finde sine sager, betyder det jo ikke at man så skal gå hen til sin taske med narko og sige det er min...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
CamelJJ skrev:

Og hva så hvis der er en i overskud, som ingen kender noget til? Bare fordi man bliver bedt om enkeltvis at finde sine sager, betyder det jo ikke at man så skal gå hen til sin taske med narko og sige det er min...

Tror ikke de kan fælde dig i så fald.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
CamelJJ skrev:

Nu må folk da godt tenke en lille bitte smule selv. NEJ Man ligger ikke sit crap i samme taske som pas, pis og papir. Og nej, man går heller ikke hen og siger, det er min taske der er dope i.

Brug en sovepose eller et eller andet dumt man godt kan klare sig uden er nok en smule bedre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så er det jo heller ikke metoden til at finde frem til ejermanden... tænk dig selv om

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
Så er det jo heller ikke metoden til at finde frem til ejermanden... tænk dig selv om

Grunden til at man bruger metoden er netop fordi folk er dumme og hopper i den. Hvis den ikke virkede ville den ikke blive brugt.

Titel:
Flueknepper kongen

For lige at opsummere, så endte min kammerat med at tage det i lommen. Der var ikke en eneste narkohund i de slaviske dødslande.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"der findes dog 4-9 narkohunde i danmark, mindst, og de kan sku godt lugte ting og sager , har mQdt 2 hunde i aarhus der hed snif og amfi, den ene er dog dQd nu"
citat SiCriS

hvem OD'ede af dem jeg gætter på snif?

Jeg ved godt at der findes nogle få "gode" hunde, men har personligt oplevet hvordan 4 mand fik en dagsløn for at holde pause og lufte tæppetisseren der hjemmefra, men de trak godt nok dværg pudlerne til sig da de så møffe - han har et problem med folk i uniform som optræder autoritært.

Synd at den almindelige borger straks tænker kriminalitet - udemærket afpresnings kneb de kløre sig med de såkaldte narkohunde. Det burde sku være ulovligt ligesom reklamevogne, som holder smidt rundt om ens bopæl.
'Er man ikke ligesom dømt på forhånd?
Skal man som uskyldig gå rundt og undskylde til sine naboer fordi betjente har trampet i deres have og lignende?
Nej unskyld jeg var jo ikke uskyldig de var jo så heldige at finde en ulovlig kniv blandt køkkenknivene 1000 kr i bøde minus jagttegn igen i 6 år - møgsvin.
jeg er vist lang fra emnet, men det løb lige af med mig.

Senest rettet af hehēlios 15 maj 2007 01:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Madblindboy skrev:
"der findes dog 4-9 narkohunde i danmark, mindst, og de kan sku godt lugte ting og sager , har mQdt 2 hunde i aarhus der hed snif og amfi, den ene er dog dQd nu"
citat SiCriS

hvem OD'ede af dem jeg gætter på snif?

Jeg ved godt at der findes nogle få "gode" hunde, men har personligt oplevet hvordan 4 mand fik en dagsløn for at holde pause og lufte tæppetisseren der hjemmefra, men de trak godt nok dværg pudlerne tiol sig da de så møffe han har et problem med folk i uniform som optræder autoritært.

Synd at den almindelige borger straks tænker kriminalitet - udemærket afpresnings kneb de kløre sig med de såkaldte narkohunde. Det burde sku være ulovligt ligesom reklamevogne, som holder smidt rundt om ens bopæl.
'Er man ikke ligesom dømt på forhånd?
Skal man som uskyldig gå rundt og undskylde til sine naboer fordi betjente har trampet i deres have og lignende?
Nej unskyld jeg var jo ikke uskyldig de var jo så heldige at finde en ulovlig kniv blandt køkkenknivene 1000 kr i bøde minus jagttegn igen i 6 år - møgsvin.
jeg er vist lang fra emnet, men det løb lige af med mig.

Tror sgu også der er flere hunde trænet til at finde sprængstoffer... Gik lige forbi en hund i lufthavnen med nepal rester på fingrene... selvom jeg ikke havde noget på mig gispede det stadig indvendigt da jeg passerede..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
HopIFjorden skrev:

Grunden til at man bruger metoden er netop fordi folk er dumme og hopper i den. Hvis den ikke virkede ville den ikke blive brugt.

Har aldrig hørt en en så åbenlyst dårlig metode... folk skal satme være ualmindeligt dumme hvis de falder i den gryde...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
CamelJJ skrev:
HopIFjorden skrev:

Har aldrig hørt en en så åbenlyst dårlig metode... folk skal satme være ualmindeligt dumme hvis de falder i den gryde...

Forestil dig en solid kikseklapper.. han ville springe i med begge ben :)

Titel:
MEGATRON

HopIFjorden skrev:

Eller voldskæve :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]