Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

:yeah:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Sex på svampe eller syre er det fedeste sex, men ganske normal upåvirket sex fejler altså heller ikke noget. Når man nu kan så mange andre ting på stoffer, hvorfor så dyrke sex?

Titel:
ryg noget godt skunk også gå i seng sammen.. det er nok min bedste ide

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Min erfaring er også, at hash er et rigtig godt love drug. Del en joint når i kommer hjem fra byen og så skal man bare starte stille. Det er som om, at koncentrationen omkring hinanden bliver intensiveret radikalt - Alkoholen kan selvfølgelig også spille nogen rolle, men har ofte været ude med vennerne og kun røget, taget med min kæreste hjem og haft samme oplevelse. Ganske fantastisk :)

Sex på Methylone/mdmcat og 2c-e er noget pis!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Dr. Phibes skrev:
Er I én stor vennekreds, hvor ingen starter sætninger med stort bogstav og afslutter alle sætninger med "..."?

:roll:

Billede

Winta skrev:
M1 hver gang, han får muligheden for det

HOLD NU KÆFT MED DET M1!!!!

kender du til skizofreni...?hehe.. har lært min lektie... er det umuligt at gi folk en ny chance nu om dage... self har jeg kommet med en dum bemærkning eller to men hvem fuck har ikke det her på boardet...ved udemærket godt at det indlæg der bannede min gamle bruger måske ikke lige var det smarteste... man lærer af sine fejl og ban mig endelig hvis ike man kan tilgive her på boardet...for så må jeg ærlig indrømme at jeg ikke har lyst til at være her.. færdig slut... gi mig en chance hvis i gider og hvis ikke... fuck af... min mening...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Jeg forstår ikke hvordan i kan sige det er svært at få jern på på E, har jeg sku aldrig haft problemer med. Har faktisk aldrig haft den slags problemer, ligemeget hvad jeg har været på. Men har heller aldrig fået den vilde udløsning på E må jeg indrømme.
...Men jeg er også så "fornuftig", at jeg højest popper 3 pills på en aften.

Søren Putte skrev:
uhhh? håber snart du begynder at omtale folk RESPEKTIVT!! også selv om de ("udelukkende"?) lukker lort ud. Off topic slut...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Evil_girl skrev:
tribe79 skrev:
Jeg synes ikke sex på e er særlig godt og jeg bliver meget meget lidt følsom. bliver faktisk lidt kold på e. Synes heller ik det særlig frækt at man går og er svedig/klam at røre ved.

Nææ du sex uden drugs er det bedste 8)

:yeah:

Det holder jeg også på!

Jeg har det præcist ligesådan. Hvis man skal æde kix, er det for at blive lam og dum, ikke for at sidde og være fræk og alt muligt, for det kan man lige så godt glemme alt om!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dr. Phibes skrev:

Winta skrev:

Hvorfor det da?

Titel:
Dedikeret medlem

Petter skrev:
Søren Putte skrev:
uhhh? håber snart du begynder at omtale folk RESPEKTIVT!! også selv om de ("udelukkende"?) lukker lort ud. Off topic slut...

ja jeg ved det godt. Men har du overvejet mange af de ting jeg siger faktisk ER seriøst? Hvis folk måske inderst inde selv har en seriøs indstilling til folks posts, så bliver de også opfattet seriøst. Og ja men til helved om jeg skriver en lorte post i et indlæg, der alligevel er dødt om en dag eller to.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
FlÆmMinG skrev:
Dr. Phibes skrev:

Winta skrev:

Hvorfor det da?

Det er pisse irriterende at folk bruger lam gadeslang istedet for korrekt og koncis benævnelse af stofferne. Det kan føre til nogen dumme misforståelser. Jeg så gerne at der blev strammet gevaldigt op på folks benævnelser - om der så skal straf til for at det bliver forstået.
Søren Putte> Alle har vel i ny og næ skrevet en ukonstruktiv kommentar - men så vidt jeg kan se har du skrevet 90% lort. Hvis du vil færdes i andre fora end fuckforummet, må du hellere bidrage med noget lidt mere informativt når du vælger at skrive i en tråd.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
Ved godt det er en smule off topic, men nu kan jeg simpelthen ikke holde det tilbage mere...

Hvor er visse personer her indefra da godtnok snoppede og knotne!!!
det her board er blevet så uhyggelig forbandet monotomt, dødt og kedeligt..

Mange brugere som har mange postcounts føler åbenbart at de er meget mere værd end alle andre herinde, og benytter HVER EVIG FUCKING ENESTE mulighed de ser, for at rakke ned på folk, og true med ban! det er da til at kaste op over!!
Hvis i virkelig gerne vil have et rent og respektabelt forum, så drop da alle de forpulede dårlige vibes!!! dette skulle ha været et forum for mennesker med en fælles interesse, hvor man kan snakke sammen, og have en hyggelig omgangstone med hinanden.. istedet er det blevet en slagmark, hvor hårde ord, trusler og nedrakkende kommentarer flyver om ørerne på én!!!
Det er blevet en sport herinde at se hvor mange gange man (oftest på meget nedrakkende måder) kan henvise til google... giv dog folk en chance man!!! mit råd til mange herinde ville være: find andre måder at komme ud med jeres frustrationer og aggressioner på, og gør noget ved Psychedelia, inden det er for sent!!!
Kig dog udenfor.. det er dejligt vejr! op med hovedet! vær positive, glade, og behandle hinanden med respekt!! :peace:

men glæder mig til at se hvor mange verbale tæsk jeg får for dette indlæg, for det er der godtnok en hæslig tendens til at folk giver, til denne slags indlæg.. men det var alt jeg havde at komme ud med lige nu.. :tnx:

Titel:
Dedikeret medlem

Endelig blev det sagt :yeah:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ice_cold_Alex skrev:
Ved godt det er en smule off topic, men nu kan jeg simpelthen ikke holde det tilbage mere...

Hvor er visse personer her indefra da godtnok snoppede og knotne!!!
det her board er blevet så uhyggelig forbandet monotomt, dødt og kedeligt..

Mange brugere som har mange postcounts føler åbenbart at de er meget mere værd end alle andre herinde, og benytter HVER EVIG FUCKING ENESTE mulighed de ser, for at rakke ned på folk, og true med ban! det er da til at kaste op over!!
Hvis i virkelig gerne vil have et rent og respektabelt forum, så drop da alle de forpulede dårlige vibes!!! dette skulle ha været et forum for mennesker med en fælles interesse, hvor man kan snakke sammen, og have en hyggelig omgangstone med hinanden.. istedet er det blevet en slagmark, hvor hårde ord, trusler og nedrakkende kommentarer flyver om ørerne på én!!!
Det er blevet en sport herinde at se hvor mange gange man (oftest på meget nedrakkende måder) kan henvise til google... giv dog folk en chance man!!! mit råd til mange herinde ville være: find andre måder at komme ud med jeres frustrationer og aggressioner på, og gør noget ved Psychedelia, inden det er for sent!!!
Kig dog udenfor.. det er dejligt vejr! op med hovedet! vær positive, glade, og behandle hinanden med respekt!! :peace:

men glæder mig til at se hvor mange verbale tæsk jeg får for dette indlæg, for det er der godtnok en hæslig tendens til at folk giver, til denne slags indlæg.. men det var alt jeg havde at komme ud med lige nu.. :tnx:

gir ice min fulde støtte... folk er generalt højrøvet... hva fuck får i ud af at sidde og spille kloge... især på stoffer.. efterhånden vil jeg mene at der er flere ukloge hoveder herinde en kloge... og self skal man kunne have det sjovt med hinanden herinde.. ellers var det nok ikke et forum... så havde psy jo nok kun lavet en side om facts... vær venlig over for hinanden og hvis folk kun har lort at lukke ud så hold det for jer selv... der er sku ingen der gider at høre på det.. og dig dr phibes.. gider ikke at høre mere at dit shit... DET MENER JEG... kan godt li selve psy.. masser af cool'e mennesker så hvorfor skal du f.eks. ødelægge stemningen... nu nævner jeg bare dig som eksempel.. men der er osse mange andre der gør det samme...

håber i gir mig ret folkens...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Prometheus skrev:
FlÆmMinG skrev:
Dr. Phibes skrev:

Winta skrev:

Hvorfor det da?

Det er pisse irriterende at folk bruger lam gadeslang istedet for korrekt og koncis benævnelse af stofferne. Det kan føre til nogen dumme misforståelser. Jeg så gerne at der blev strammet gevaldigt op på folks benævnelser - om der så skal straf til for at det bliver forstået.
Søren Putte> Alle har vel i ny og næ skrevet en ukonstruktiv kommentar - men så vidt jeg kan se har du skrevet 90% lort. Hvis du vil færdes i andre fora end fuckforummet, må du hellere bidrage med noget lidt mere informativt når du vælger at skrive i en tråd.

Aha. Okay nu er jeg med. Jeg trode mere det fordi, at næsten hver gang Winta skriver så kommer ordet M1 ind. Synes altid han nævner hvor dejlig og godt det er.

Men ja, kan da godt forstå der er irriterende. Lige som folk der skrive Meta amf stedet for Meth-amf. Fordi så svært kan det da heller ikke være at sige Meth?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nåja, hvis det er hvad folk vil ha' kan vi da sagtens lade Psychedelia forfalde til Arto på narko - for det er sgu den tendens det tager hvis der ikke er nogen til at holde standarden oppe. Primær funktion for denne side er IKKE at være en hyggeklub - men at være en side med reél information om hvordan psykoaktive stoffer, hovedsageligt psykedeliske stoffer, virker og kan anvendes på en forsvarlig måde. Hvis det hele drukner i k1x'esnak og lamme kommentarer, bliver information fra siden ikke taget seriøst nogen steder. Det er en sikker tendens at alle som rent faktisk ved noget om tingene stille og roligt fordufter fra siden, fordi alt seriøst herinde drukner i en møgbølge af ligegyldigheder. Jeg mener der skal være plads til både hygge og seriøsitet - men al seriøsitet er forsvundet næsten komplet på det seneste. Og hvis I er så utilfredse med at tingene bliver kørt på en hård måde herinde, kan I da lave jeres eget forum, hvor der kan diskuteres kex alt hvad hjertet lyster, hvor der ikke er nogen moderation og hvor man ikke må lufte sin utilfredshed med hvis man synes niveauet bliver alt for pinligt lavt. Tror I at Psychedelia er et fucking demokrati?? Lad admins og moderatorer sætte tonen, og hvis I er utilfredse kan I skride.
Back to topic> Jeg synes at sex på MDMA er rigtig godt, så længe man holder dosen i det lave område. For meget, så bliver jeg lidt for kokset, og sex virker ikke helt oplagt. Jeg har aldrig haft problemer med rejsning på MDMA, men synes virkelig det kan være svært at få orgasme/udløsning. Det gør nu ikke så meget, for sex kan selv uden udløsning blive til en himmelsk oplevelse i den tilstand.

Titel: s
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Nåja, hvis det er hvad folk vil ha' kan vi da sagtens lade Psychedelia forfalde til Arto på narko - for det er sgu den tendens det tager hvis der ikke er nogen til at holde standarden oppe. Primær funktion for denne side er IKKE at være en hyggeklub - men at være en side med reél information om hvordan psykoaktive stoffer, hovedsageligt psykedeliske stoffer, virker og kan anvendes på en forsvarlig måde. Hvis det hele drukner i k1x'esnak og lamme kommentarer, bliver information fra siden ikke taget seriøst nogen steder. Det er en sikker tendens at alle som rent faktisk ved noget om tingene stille og roligt fordufter fra siden, fordi alt seriøst herinde drukner i en møgbølge af ligegyldigheder. Jeg mener der skal være plads til både hygge og seriøsitet - men al seriøsitet er forsvundet næsten komplet på det seneste. Og hvis I er så utilfredse med at tingene bliver kørt på en hård måde herinde, kan I da lave jeres eget forum, hvor der kan diskuteres kex alt hvad hjertet lyster, hvor der ikke er nogen moderation og hvor man ikke må lufte sin utilfredshed med hvis man synes niveauet bliver alt for pinligt lavt. Tror I at Psychedelia er et fucking demokrati?? Lad admins og moderatorer sætte tonen, og hvis I er utilfredse kan I skride.

jeg kan godt li psy.... intet der... folk overfalder bare hinanden for hurtigt... self skal det være reel snak og sjov tilhører self i fuck forumet... men man kan sige tingene med en anden tone... f.eks. nu har jeg mere eller mindre overfaldet dr. phibes..hvilket han osse gjorde overfor mig.. det er bare et eksempel og så vidt jeg ved står der i reglerne at man ikke må gøre den slags.. burde han og mig så ikke bannes...? står som regel (4)

kan du se hvor jeg vil hen...?

Prometheus skrev:
Back to topic> Jeg synes at sex på MDMA er rigtig godt, så længe man holder dosen i det lave område. For meget, så bliver jeg lidt for kokset, og sex virker ikke helt oplagt. Jeg har aldrig haft problemer med rejsning på MDMA, men synes virkelig det kan være svært at få orgasme/udløsning. Det gør nu ikke så meget, for sex kan selv uden udløsning blive til en himmelsk oplevelse i den tilstand.

kan kun give dig ret...lige mine ord

edit... min sidste bemærkning...

jeg sidder nok her på psy.. netop fordi den psykedeliske verden intereserer mig.. på hvordan og oplevelse osv... alt hva det indebærer.. generalt bare hvordan hjernen fungerer osv. ellers havde jeg nok valgt et kikse forum... men hvis det er fordi at du msåke synes at jeg kun kan diskutere kiks/mdma er det nok fordi at det er en af de få psykedelika jeg har prøvet.. man har jo hele livet og da jeg er ung tager jeg den med ro og bygger langsomt op ad..

Titel:
Dedikeret medlem

Prometheus skrev:

What the fuck?? 90 % af det lort jeg skriver, skrives i det forum der hedder fuck, hvor er jeg blæst.. Som sjovt nok hører til der. Alt jeg skriver uden for det, er seriøse indlæg, eller måske en lille smule pjat. Som er så skide uset lige pludselig. Så fuck det, hvis alt ting skal være så skide gråt og kedeligt og tørre facts. Så passer det jo ind til resten af hverdagen??

Edit: Videre i livet, og fuck det så...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Ice_cold_Alex skrev:
Kig dog udenfor.. det er dejligt vejr! op med hovedet! vær positive, glade, og behandle hinanden med respekt!!

Du vil måske hellere have et forum hvor alle er glade, ikke bare glade, men ligeglade?
Et forum hvor folk bare slynger om sig med påstande, og om hvor "Super FUNkY FreeesH....!!!" der er at sniffe lightergas på E, fordi "det er vel også en slags øvelse?" (taget fra en tidligere tråd omkring MDMA).
Du vil måske hellere have et forum, hvor man ikke kan stole på en skid af hvad man læser som HarmReduction, fordi folk måske er LIDT for (lalle-)glade, hele tiden.
Der er skam en grund til at seriøsitet og fakta går hånd i hånd, ligesom morskab og ligegyldigheder. (Håber den også gav mening i jeres hoveder.)
Der skal da være plads til sjov, bevares. Men det hele kan sku ikke gå op i hat og briller.
Ikke at jeg er hellig, jeg har da lavet nogle dumme indlæg, det gør vi sku allesammen, men der må sku være en grænse.

Søren Putte skrev:
Prometheus skrev:

What the fuck?? 90 % af det lort jeg skriver, skrives i det forum der hedder fuck, hvor er jeg blæst.. Som sjovt nok hører til der. Alt jeg skriver uden for det, er seriøse indlæg, eller måske en lille smule pjat. Som er så skide uset lige pludselig. Så fuck det, hvis alt ting skal være så skide gråt og kedeligt og tørre facts. Så passer det jo ind til resten af hverdagen??

Edit: Videre i livet, og fuck det så...

Se alt igennem hva du har skrevet, bare i denne tråd. Hvilket indlæg sagde du kunne bruges til reél information, der faktisk havde noget med trådens oprindelige emne at gøre? (stil gerne dig selv det spørgsmål, hver gang du tænker på at poste)

Søren Putte skrev:
Og ja men til helved om jeg skriver en lorte post i et indlæg, der alligevel er dødt om en dag eller to.

Hvis det virkelig er den holdning du har, at du kan spamme forummet på livet løs, bare fordi at trådende alligevel ikke kan bruges til en skid, hvad fanden laver du så her?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Bitchfightin' når det er bedst 8)

Men jeg har bemærket at fuck forum'et nogle gange inficerer de andre fora.
Det er lidt belastende, måske jeg selv har gjort det også, men det er stadigvæk belastende.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
waggafnipsen skrev:
gir ice min fulde støtte... folk er generalt højrøvet... hva fuck får i ud af at sidde og spille kloge... især på stoffer.. efterhånden vil jeg mene at der er flere ukloge hoveder herinde en kloge... og self skal man kunne have det sjovt med hinanden herinde.. ellers var det nok ikke et forum... så havde psy jo nok kun lavet en side om facts... vær venlig over for hinanden og hvis folk kun har lort at lukke ud så hold det for jer selv... der er sku ingen der gider at høre på det.. og dig dr phibes.. gider ikke at høre mere at dit shit... DET MENER JEG... kan godt li selve psy.. masser af cool'e mennesker så hvorfor skal du f.eks. ødelægge stemningen... nu nævner jeg bare dig som eksempel.. men der er osse mange andre der gør det samme...

håber i gir mig ret folkens...

Indmeldt d. 29/4, <14 dages medlemsskab, hvorefter du drager konklusioner om brugernes intelligens :lol:
Kunne den faldende standard have noget at gøre med din nylige indmeldelse?
Du spørger om hvad fuck folk får ud af at spille kloge på stoffer! Er det ikke hvad denne side er til...bl.a. at de "kloge"(læs:dem med erfaring) overleverer erfaringer til de mindre kloge?
Hvis I ikke kan indfinde jer herinde, er det vel ikke umuligt at holde sig væk?

Elven in "disguise"?

For også at holde mig lidt til topic, kan jeg tilføje at jeg desværre ikke har kneppet de få gange jeg har prøvet MDMA! (but who - other than me - gives a fuck? :) )

Kind regards!

Senest rettet af CannaChem 10 maj 2007 11:41, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]