Ice_cold_Alex skrev:
Mange brugere som har mange postcounts føler åbenbart at de er meget mere værd end alle andre herinde, og benytter HVER EVIG FUCKING ENESTE mulighed de ser, for at rakke ned på folk, og true med ban! det er da til at kaste op over!!
Hvis i virkelig gerne vil have et rent og respektabelt forum, så drop da alle de forpulede dårlige vibes!!! dette skulle ha været et forum for mennesker med en fælles interesse, hvor man kan snakke sammen, og have en hyggelig omgangstone med hinanden.. istedet er det blevet en slagmark, hvor hårde ord, trusler og nedrakkende kommentarer flyver om ørerne på én!!!
Det er blevet en sport herinde at se hvor mange gange man (oftest på meget nedrakkende måder) kan henvise til google... giv dog folk en chance man!!! mit råd til mange herinde ville være: find andre måder at komme ud med jeres frustrationer og aggressioner på, og gør noget ved Psychedelia, inden det er for sent!!!
Kig dog udenfor.. det er dejligt vejr! op med hovedet! vær positive, glade, og behandle hinanden med respekt!!
Du vil måske hellere have et forum hvor alle er glade, ikke bare glade, men ligeglade?
Et forum hvor folk bare slynger om sig med påstande, og om hvor "Super FUNkY FreeesH....!!!" der er at sniffe lightergas på E, fordi "det er vel også en slags øvelse?" (taget fra en tidligere tråd omkring MDMA).
Du vil måske hellere have et forum, hvor man ikke kan stole på en skid af hvad man læser som HarmReduction, fordi folk måske er LIDT for (lalle-)glade, hele tiden.
Der er skam en grund til at seriøsitet og fakta går hånd i hånd, ligesom morskab og ligegyldigheder. (Håber den også gav mening i jeres hoveder.)
Der skal da være plads til sjov, bevares. Men det hele kan sku ikke gå op i hat og briller.
Ikke at jeg er hellig, jeg har da lavet nogle dumme indlæg, det gør vi sku allesammen, men der må sku være en grænse.
Søren Putte skrev:
Prometheus skrev:
Søren Putte> Alle har vel i ny og næ skrevet en ukonstruktiv kommentar - men så vidt jeg kan se har du skrevet 90% lort. Hvis du vil færdes i andre fora end fuckforummet, må du hellere bidrage med noget lidt mere informativt når du vælger at skrive i en tråd.
What the fuck?? 90 % af det lort jeg skriver, skrives i det forum der hedder fuck, hvor er jeg blæst.. Som sjovt nok hører til der. Alt jeg skriver uden for det, er seriøse indlæg, eller måske en lille smule pjat. Som er så skide uset lige pludselig. Så fuck det, hvis alt ting skal være så skide gråt og kedeligt og tørre facts. Så passer det jo ind til resten af hverdagen??
Edit: Videre i livet, og fuck det så...
Se alt igennem hva du har skrevet, bare i denne tråd. Hvilket indlæg sagde du kunne bruges til reél information, der faktisk havde noget med trådens oprindelige emne at gøre? (stil gerne dig selv det spørgsmål, hver gang du tænker på at poste)
Søren Putte skrev:
Og ja men til helved om jeg skriver en lorte post i et indlæg, der alligevel er dødt om en dag eller to.
Hvis det virkelig er den holdning du har, at du kan spamme forummet på livet løs, bare fordi at trådende alligevel ikke kan bruges til en skid, hvad fanden laver du så her?