Jeg takker allesammen for jeres søde kommentare..
Det var virkelig en forfærdelig oplevelse.. Jeg har taget Therma Power mange gange, og igår kunne jeg ikke mærke virkningen efter de 5 jeg plejer så snuppede to mere.. Skulle jeg aldrig have gjort.. (Det var mens jeg var på arbejde, arbejder aftenhold)
Ligepludselig blev jeg mega svimmel så jeg drak en masse vand, ca. 2 liter da jeg troede jeg kunne få det ud af kroppen på den måde. Min kollega skulle holde ved mig da vi ville gå ud for at få noget luft, og da vi kom ind igen ville jeg sætte mig ned, og BANG min hjerne OG hjerte var total ristet så jeg SKREEEG på min kollega at han sku ringe til lægevagten.. Det gjorde han så, og skyndte sig at køre mig på hospitalet.
På vej derop var der på et tidspunkt jeg var helt væk, og der råbte min kollega og slog til mig, og der vågnede jeg igen .. Jeg skreg hele vejen derop for jeg følte at hvis jeg ikke bevægede mig eller råbte ville jeg dø på stedet. Jeg lover Jer for at det er den klammeste fornemmelse at mærke at man er ved at dø.
Oppe på skadestuen sad nok 20 mennesker og jeg skubbede til dem og maste mig hen til skranken, jeg var VOLDSOMT agressiv .. For jrg følte det var min sidste time, og det HELE gik bare for langsomt .. En sygeplejerske sagde jeg skulle gå hen og sætte mig på en stol ude foran lægevagtens kontor og der ku godt gå lidt tid fordi der var en anden derinde .. Jeg skreg helt vildt for ku mærke jeg hele tiden var ved at besvime.. Min kollega prøvede at få mig lidt ned men jeg råbte bare af ham som en galdning at han sku holde sin kæft.. Jeg var virkelig sur

Efter 15 min kom jeg ind til lægevagten, han SMED mig ned på briksen og tog min puls som var kommet op på 142 .. Mit hjerte hamrede bare derud af .. Man kunne også se min puls gennem håndleddet ..
Han fik mig med det samme op på medicinsk afd. som så tog sig af mig derfra. Jeg skulle drikke 2 glas vand med kul i .. Smagte af helvedes til.. Og det skulle gå STÆRKT med at få det ned i maven så det kunne neutralisere efedrinen og de andre stoffer der har været i ThermaPower ..
Der blev taget 100 undersøgelser, blodprøver, urinprøver ALLE prøver, og jeg fik sådan en hjertedialyse-ting på så de kunne holde øje med mit hjerte hele tiden .. For mit hjerte var blevet totalt overbelastet og mine blodkar havde trukket sig sammen ..
Lægerne sagde til mig, at hvis jeg ikke havde holdt mig selv oppe, var jeg gået til af det .. Hvis jeg havde givet op på vej derop var jeg død ..
Det er da en forfærdelig meddelelse af få ..
Jeg blev udskrevet i formiddag, og har det okay nu, bortset fra at min krop er voldsmadret ..
Men som man siger .. Man blir ved til det går galt, og det kan jeg love for at det gjorde igår! - Jeg er ellers en hyppig bruger af amfetamin, men efter dette her, skal jeg aldrig nogensinde være i nærheden af stoffer mere.. Det er ligefør jeg ikke engang tør drikke alkohol ..

Jeg håber ALDRIG det her skal ske for nogen andre

Pas på jer selv derude!