Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 03:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Therma power
Medlem

Min ven har lige fået en masse therma power.. Så jeg ville lige høre om det er noget der kan anbefales til en fest, hvis man ikke skal falde i søvn? Hvis ja, desto hvor meget skal vi så tage hver?

Og hvordan bliver virkningen ca.?

Jeg ved udemærket godt det er dumt, efter de 'rygter' der går, men det siger de jo om alle stoffer, og alle stoffer har jo en udlempe.

Men hvad er jeres erfaringer, og er det ligesom amfetamin?

Titel:
Flueknepper kongen

Forkert forum.

Men 2-3 thermapower. Max. IMO. Og ja, det er lidt som amfetamin, bare lidt mere fysisk ubehageligt, dog mindre kæberasler. Du burde læse:

http://veracis.org/efe_oss.html

Titel:
Medlem

Super.. Du lyder temlig erfarne.. Jeg prøver 2-3 stykker, hvis det bliver kedeligt, eller ikke virker efter nogle timer, tager vi bare 1 mere..

Tak for svaret, super hjælp!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
JkMadsen skrev:
Super.. Du lyder temlig erfarne.. Jeg prøver 2-3 stykker, hvis det bliver kedeligt, eller ikke virker efter nogle timer, tager vi bare 1 mere..

Tak for svaret, super hjælp!

Du får altså ikke noget rus ud af therma power.
Det eneste du får ud af at spise 2-3 stykker på een gang. Er at du kommer til at svede og føle dig mere frisk og evt rastløs. og ikke kan sove i nat.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Flyttet til synt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
hvis du endelig(IMO er det bedre helt at lade være, men jeg fik det også dårligt.) skal bruge dem til en fest, så hold dig til en 2-3 stykker..

har selv prøvet at bruge dem en enkelt gang, der tog jeg 5, og fuck hvor fik jeg det dårligt, det var helt ulækkert.. jeg var vågen, men ikke frisk, jeg kunne ikke sove, brækkede mig 6-8 gange, havde kun drukket 1 øl, så det var vidst ikke alko'en der gjorde det..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Pas på ikke spise for mange, man kan godt få mavekramper mm. tag 2 til at starte med, vent så lidt hvis du vil spise flere..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Jeg er lige blevet udskrevet fra sygehuset.
Tog 5 Therma power 3 dage i træk .. Og igår åd jeg 7 fordi virkeningen ikke kom med det samme ..
Mit hjerte gik i stå 3 gange i går .. og jeg siger jer, det er den klammeste fornemmelse at mærke man er ved at dø, ønsker det ikke engang for min værste fjende!

Tag aldrig Therma power! :'(

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
HendeDenSlemme skrev:
Tog 5 Therma power 3 dage i træk .. Og igår åd jeg 7 fordi virkeningen ikke kom med det samme ..
Mit hjerte gik i stå 3 gange i går .. og jeg siger jer, det er den klammeste fornemmelse at mærke man er ved at dø, ønsker det ikke engang for min værste fjende!

Det er jeg ked af at høre, håber du er kommet igennem oplevelsen uden mén!

Håber virkelig nogen af jer vil tage ved lære af det her... Efedrin er ret hårdt ved kroppen, og kombineret med høje doser koffein (som i Thermapower og Letigen som nu er taget af markedet) er det altså potentielt dødeligt i høje doser! Pas på med doseringen og lad være med at gøre det mange dage i træk. Take care.

Titel:
Medlem

Citat:

:shock: OMG ! Jeg håber da virkelig du har fået det bedre så..

Jeg har selv været hyppig bruger af dem i forbindelse med en slankekur engang hvor jeg brugte dem 3 om dagen i 3 mdr. En dag skulle jeg i byen og anede åbenbart ikke hva jeg havde gang i, for jeg åd 7 af dem, og 2 ketoganer oveni.. :badidea: Brækkede mig i lårtykke stråler og lå derefter i krampe i en time.

Jeg mener dog ikke man skal afholde sig fuldkommen fra at tage TP, men man skal godt nok passe på og tage dem med måde. Hellere én for lidt, en én for meget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
jim fear skrev:
HendeDenSlemme skrev:

Thermapower og Letigen som nu er taget af markedet)

De er da ikke taget af market endu?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
for 4 år tilbage spiste jeg dem i 8 måneder hverdag ( ik noget jeg vil anbefale ) men jeg kan ik lige dem.. for der jo tilsat peber i og det give en ubehaglig fornemmelse i maven vis man spise mange på en dag...
skal siges jeg arbejde på akort og skulle bare tjene nogen penge.. men brud os akorte fler gange men det er en ande historie..

men ellers er det ok men blive pænt frisk og får noget forhånde..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Jeg takker allesammen for jeres søde kommentare..
Det var virkelig en forfærdelig oplevelse.. Jeg har taget Therma Power mange gange, og igår kunne jeg ikke mærke virkningen efter de 5 jeg plejer så snuppede to mere.. Skulle jeg aldrig have gjort.. (Det var mens jeg var på arbejde, arbejder aftenhold)
Ligepludselig blev jeg mega svimmel så jeg drak en masse vand, ca. 2 liter da jeg troede jeg kunne få det ud af kroppen på den måde. Min kollega skulle holde ved mig da vi ville gå ud for at få noget luft, og da vi kom ind igen ville jeg sætte mig ned, og BANG min hjerne OG hjerte var total ristet så jeg SKREEEG på min kollega at han sku ringe til lægevagten.. Det gjorde han så, og skyndte sig at køre mig på hospitalet.
På vej derop var der på et tidspunkt jeg var helt væk, og der råbte min kollega og slog til mig, og der vågnede jeg igen .. Jeg skreg hele vejen derop for jeg følte at hvis jeg ikke bevægede mig eller råbte ville jeg dø på stedet. Jeg lover Jer for at det er den klammeste fornemmelse at mærke at man er ved at dø.
Oppe på skadestuen sad nok 20 mennesker og jeg skubbede til dem og maste mig hen til skranken, jeg var VOLDSOMT agressiv .. For jrg følte det var min sidste time, og det HELE gik bare for langsomt .. En sygeplejerske sagde jeg skulle gå hen og sætte mig på en stol ude foran lægevagtens kontor og der ku godt gå lidt tid fordi der var en anden derinde .. Jeg skreg helt vildt for ku mærke jeg hele tiden var ved at besvime.. Min kollega prøvede at få mig lidt ned men jeg råbte bare af ham som en galdning at han sku holde sin kæft.. Jeg var virkelig sur :( Efter 15 min kom jeg ind til lægevagten, han SMED mig ned på briksen og tog min puls som var kommet op på 142 .. Mit hjerte hamrede bare derud af .. Man kunne også se min puls gennem håndleddet ..
Han fik mig med det samme op på medicinsk afd. som så tog sig af mig derfra. Jeg skulle drikke 2 glas vand med kul i .. Smagte af helvedes til.. Og det skulle gå STÆRKT med at få det ned i maven så det kunne neutralisere efedrinen og de andre stoffer der har været i ThermaPower ..
Der blev taget 100 undersøgelser, blodprøver, urinprøver ALLE prøver, og jeg fik sådan en hjertedialyse-ting på så de kunne holde øje med mit hjerte hele tiden .. For mit hjerte var blevet totalt overbelastet og mine blodkar havde trukket sig sammen ..

Lægerne sagde til mig, at hvis jeg ikke havde holdt mig selv oppe, var jeg gået til af det .. Hvis jeg havde givet op på vej derop var jeg død ..

Det er da en forfærdelig meddelelse af få ..
Jeg blev udskrevet i formiddag, og har det okay nu, bortset fra at min krop er voldsmadret ..

Men som man siger .. Man blir ved til det går galt, og det kan jeg love for at det gjorde igår! - Jeg er ellers en hyppig bruger af amfetamin, men efter dette her, skal jeg aldrig nogensinde være i nærheden af stoffer mere.. Det er ligefør jeg ikke engang tør drikke alkohol .. :(
Jeg håber ALDRIG det her skal ske for nogen andre :(
Pas på jer selv derude!

Titel:
Medlem

:o Hold da op hvor det lyder som en vild omgang... Det er godt at du kom levende ud af det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
FlÆmMinG skrev:

De er da ikke taget af market endu?

Det kommer lidt an på hvad dit marked er. TP må ikke sælges i Dk. Dog skulle det være til at få på nettet.

Der har for nyligt været en udsendelse på tv2. om netop terma power. hvor det blev fortalt at det var ulovligt at sælge i DK. og om hvordan pillerne slipper ind over gransen aligevel.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
Jeg har også selv prøvet Therma Power, jeg syntes de er okay, hvis man har en dag, hvor det er svært at stå op og man ikke vil sidde og hænge i skolen eller på arbejdet..

3 og derover er alt for meget vil jeg sige, jeg kan godt forstå at i får det dårligt af at spise så mange, jeg spiser 1 hvis jeg bare skal være vågen, og syntes næsten man bliver euforisk af at spise 2, følelsen er lidt ligesom amf, men syntes ikke den er knap så forstyrrende, som amf, kan bedre koncentrere mig med Therma Power. Alt med måde.

Som der står på bøtten med at tage 1 hver måltid, syntes jeg er vildt overdrevet, hvis jeg spiser 1 om morgenen kl 08, kan jeg sagtens stadig holde mig vågen og være koncentreret kl 13, hvor jeg normalt spiser frokost, syntes først man skal sluge nummer 2 når man syntes virkningen aftager.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
De gange jeg har taget Therma Power (Oftest været sammen med alkohol) har jeg som andre også har nævnt fået en amfetamin lignende virking ud af det, men slet ikke noget som kunne opveje ubehaget imo..

HendeDenSlemme: Godt du kom ud af det uden der skete noget :O Har ikke hørt om noget lignende, men havde jeg ville Therma Power være et no-go for mig.. Hvilket det så også er blevet efter at have prøvet dem et par gange..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har haft fine erfaringer med at spise 1-2 om morgenen, eller til træning. Når jeg er løbet tør er der gået et par måneder før jeg har fået et begær til at bestille nye.

Grundet at man hurtigt opbygger en tolerance, har nok også haft en finger med i spillet.

Titel:
Medlem

dezza skrev:
Jeg har også selv prøvet Therma Power, jeg syntes de er okay, hvis man har en dag, hvor det er svært at stå op og man ikke vil sidde og hænge i skolen eller på arbejdet..

3 og derover er alt for meget vil jeg sige, jeg kan godt forstå at i får det dårligt af at spise så mange, jeg spiser 1 hvis jeg bare skal være vågen, og syntes næsten man bliver euforisk af at spise 2, følelsen er lidt ligesom amf, men syntes ikke den er knap så forstyrrende, som amf, kan bedre koncentrere mig med Therma Power. Alt med måde.

Som der står på bøtten med at tage 1 hver måltid, syntes jeg er vildt overdrevet, hvis jeg spiser 1 om morgenen kl 08, kan jeg sagtens stadig holde mig vågen og være koncentreret kl 13, hvor jeg normalt spiser frokost, syntes først man skal sluge nummer 2 når man syntes virkningen aftager.

hvorfor ialverden reviver du en 6 måneder gammel thread?

det gør man ikke på et forum

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

snubi skrev:
dezza skrev:

hvorfor ialverden reviver du en 6 måneder gammel thread?

det gør man ikke på et forum

Hvorfor ikke?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]