Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Hej derude!

Mig og en ven skal have nogen E piller snart, og skulle høre hvor mange der er klogest at tage på sit debut trip. Jeg svinger imellem 1-2 stk.

Jeg er ikke ny med narkotika, da jeg jævnligt ryger hash (ved ikke om det har noget at sige), men hårdere stoffer har jeg ikke taget før. Jeg har læst om ecstasy i et godt stykke tid nu, og har sat mig meget ind i stoffets virkning ovs. så på det plan er jeg klar til et E trip. Det er bare antallet af piller som jeg skal tage, at jeg er usikker på.

Jeg tænker på at tage en enkel pille til at starte med og efterfølgende afvente situationen, for derefter at tage en enkel mere efter ca. 30-45 minutter.

Håber i kan komme med nogen gode råd.

:wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du ved hvad pillen indeholder ville et jo klart være at foretrække. Gør du ikke, så er det, som du har tænkt dig, en god idé at prøve dig stille frem. Held og lykke

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Det lyder meget fornuftigt at starte ud med en, og så afvente situationen...
Muligvis skal du vente længere tid, da det er forskelligt hvor hurtigt de sparker ind. Men i hvert fald start ud med én pille og mærk hvordan og hvorledes.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Start med 1/2 - 1 hel. Med de (generalt) lorte piller der er i verden for tiden ville jeg starte med 1. Derefter kan du (hvis du får behov for det) redosere 45-60 min efter med 1/2- 1 hel pille mere

Hvis du ikke allerede kender siden så tjeck http://www.thedea.org

Jeg kan kun anbefale at du læser det hele fra start til slut. Det har jeg selv gjort, og det er både spændene og lærerig læsning stort set hele vejen igennem så kan klart anbefales

Mvh Farmand

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alt efter pillens styrke, kan man altså sagtens starte med to. Jeg startede personligt med to, i en halvbrandert og det var fint. Har aldrig startet ud med mindre end to, men det varierer vel fra person til person.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har ens vægt indflydelse på hvor kraftigt pillerne virker, lige offtopic :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Læg ud med en enkelt. Vent derefter en time og ser hvad der sker. IMO er det bedre at snuse lidt til stoffet først, før man ligger ud med bare at kyle to piller ned i en brandert som førstegangsoplevelse. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lilleso skrev:

Nope, ikke af betydning ihvertfald

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Start med 1. Hvis du ikke får det vildt fedt, men kun bliver lidt mærkelig, så tager du 1 til, når der ikke lader til at ske mere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og husk at være tålmodig... Jeg har oplevet der gik alt fra 15 min til næsten 1½ time før pillerne kickede ind (kirsebær)...

Og du nej er ikke i tvivl om hvornår det virker 8)

Og så lige en ting til... selvom du (sandsynligvis) synes det var superfedt, så lad være med at gøre det igen dagen efter... eller weekenden efter... lange pauser imellem (gerne omkring 2 måneder), så forsvinder magien ikke...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Og husk at være tålmodig... Jeg har oplevet der gik alt fra 15 min til næsten 1½ time før pillerne kickede ind (kirsebær)...

Tålmodighed er nøgleordet. Første gang jeg prøvede MDMA i pilleform gik der ikke mere end 20 minutter, før det sparkede ind. Jeg havde spist en time før. Da jeg så anden gang tog en pille på tom mave gik der 1 time og 15 minutter, før det ramte mig.

Og start altid ud med højst én. Hvis du får at vide, pillen er kraftig, kan du også vælge at starte ud med en halv. Især hvis der er delekærv på, ville det jo være nemt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Når du så får anskaffet pillerne kan du jo evt se om du kan finde dem på http://www.pillreports.com :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Isseulven skrev:
Mig og en ven skal have nogen E piller snart, og skulle høre hvor mange der er klogest at tage på sit debut trip. Jeg svinger imellem 1-2 stk.

Hvis der var en sådan ting, som en "standard Ecstasy pille", så kunne man besvare dit spørgsmål. Men indholdet af MDMA svinger voldsomt, så der er kun pillreports eller din personlige viden om netop de piller du har, der er relevante. Se SST's oversigt over Ecstasy pillernes indhold.

Forskellen mellem 1-2 piller kan være stor, hvis der er ca. 100 mg. MDMA i begge piller. Hvis pillerne har 50 mg. hver, så er 2 nok en passende dosis, men har de 70, så kan 2 piller med en total på 140 mg MDMA være lige i overkanten til et førstegangstrip.

Ellers må du finde MDMA'en i krystalform og selv afmåle den korrekte mængde (lidt mere bøvlet og kræver en ordentlig narkovægt ;) )

Isseulven skrev:
Jeg tænker på at tage en enkel pille til at starte med og efterfølgende afvente situationen, for derefter at tage en enkel mere efter ca. 30-45 minutter.

Det er et godt udgangspunkt, men alt efter mavens indhold kan det være lige i underkanten. Det kan sagtens tage 1½ time, før du er helt kørende. Her må du holde øje med pupillerne og mærke efter i kroppen.

Jeg vil mene at dit hashforbrug mere end rigeligt forbereder dig på MDMA. Hash er helt klart et vildere og mere "bisset" stof end MDMA, så har du prøvet en god hashkoger, så vil du ikke blive overvældet af MDMA'en på en fornuftig begynderdosis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
Lilleso skrev:

Nope, ikke af betydning ihvertfald

Checkede lige TheDEA.org ud.. der stod det her..

How much should you take?

That depends on your body weight (and to a lesser degree, your sex.) From a technical standpoint, the typical dosage range is about 1-2 mg/kg.

Titel:
Dedikeret medlem

Mit debut tog jeg ialt 1½ pille (plus noget andet næsesjav"). Det var nok til mig. Start med en, og når den har givet et udfald (ca 60 min, for mit vedkomne ca 90min.) så tag en ny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Jeg takker meget for de gode råd (hvad skulle man dog ikke gøre uden psychedelia.dk).

Jeg har bestemt mig for at lægge ud med en pille til at starte med. Så må jeg se hvordan min krop reagerer på det, men regner bestemt med at få en fed oplevelse ud af det.

Mvh,
Incinerator

:wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
Mit debut tog jeg ialt 1½ pille (plus noget andet næsesjav").

Så vidt jeg ved er det meget farligere at blande ecstasy med stimulanser der sætter gang i kroppen(tænker her mest på amf) end det er at cappe to eller lign. Tsk tsk :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Incinerator skrev:
Jeg takker meget for de gode råd (hvad skulle man dog ikke gøre uden psychedelia.dk).

Jeg har bestemt mig for at lægge ud med en pille til at starte med. Så må jeg se hvordan min krop reagerer på det, men regner bestemt med at få en fed oplevelse ud af det.

Kig evt. lidt her også... De råd der var med til at gøre mig tryg ved forsøget - og det er vigtigt at føle sig tryg og allerhelst have en "ædru" person med til at snakke med hvis man skulle blive nervøs når virkningen rammer...

Jeg kan også gøre lidt reklame for min første gang synes selv den beskriver mine oplevelser lige i øjet... Håber du for en tur der er lige så god :mrgreen:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Go tur Incinerator :)

IMO er det passende at du starter ud med 1 enkelt.. Jeg har taget E en del gange efter hånden, dog altid med store perioder i mellem.. Jeg får altid en passende tur efter 1, i enkelte tilfælde 2 piller..

Titel:
Dedikeret medlem

Lilleso skrev:
Søren Putte skrev:
Mit debut tog jeg ialt 1½ pille (plus noget andet næsesjav").

Så vidt jeg ved er det meget farligere at blande ecstasy med stimulanser der sætter gang i kroppen(tænker her mest på amf) end det er at cappe to eller lign. Tsk tsk :P

Ved det, men min debut lå også før jeg stødte på psy :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]