Jeg vil ikke anbefale dig at tage stoffer, da der altid kommer ét eller andet skidt ud af det, men med visse stoffer er balancen mellem gode og dårlige ting bedre end hos andre.
E, amfetamin og coke (klassiske party-drugs), kan jeg godt se er sjove, men der er ikke noget dybere plan - du kan ikke lære noget. Jeg finder de stoffer temmelig usmagelige, selvom jeg har leget en del med E og amfetamin, men det er jeg gået bort fra, da stofferne:
A.) er meget hårde ved din krop
B.) du kan, mere eller mindre, kun få det fedt, hvilket er skide farligt, for jeg begyndte at tage det regelmæssigt, og viste det ingen respekt
Selvfølgelig er de ovennævnte stoffer da sjove og spændende, men set i bakspejlet så jeg helst, at jeg ikke havde gået den vej.
Jeg prøvede for første gang svampe i januar, og har ikke rørt nogle andre stoffer siden da. Jeg synes, at effekten ved svampe føles "rigtig".
Man kan sige, at ved E føles det som om, at der kommer et fremmed stof ind i kroppen, og skaber den følelse, mens med svampe kommer der et stof ind, som derimod
aktiverer noget. Der er en kæmpe forskel der.
En anden væsentlig ting ved psykedeliaer er, at der ingen afhængighed er, og jeg har ikke svært ved at styre mit forbrug - tværtimod.
Jeg vil anbefale dig at læse nogle triprapporter her på sitet, og så tage stilling. Alis (brugeren Ali, ikke Alis

) rapporter fandt jeg ret gode, da de forklarer flere ting i trippet, ikke kun visuelle eller tankerne, men begge ting.