Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg vil ikke anbefale dig at tage stoffer, da der altid kommer ét eller andet skidt ud af det, men med visse stoffer er balancen mellem gode og dårlige ting bedre end hos andre.

E, amfetamin og coke (klassiske party-drugs), kan jeg godt se er sjove, men der er ikke noget dybere plan - du kan ikke lære noget. Jeg finder de stoffer temmelig usmagelige, selvom jeg har leget en del med E og amfetamin, men det er jeg gået bort fra, da stofferne:

A.) er meget hårde ved din krop
B.) du kan, mere eller mindre, kun få det fedt, hvilket er skide farligt, for jeg begyndte at tage det regelmæssigt, og viste det ingen respekt

Selvfølgelig er de ovennævnte stoffer da sjove og spændende, men set i bakspejlet så jeg helst, at jeg ikke havde gået den vej.

Jeg prøvede for første gang svampe i januar, og har ikke rørt nogle andre stoffer siden da. Jeg synes, at effekten ved svampe føles "rigtig".

Man kan sige, at ved E føles det som om, at der kommer et fremmed stof ind i kroppen, og skaber den følelse, mens med svampe kommer der et stof ind, som derimod aktiverer noget. Der er en kæmpe forskel der.

En anden væsentlig ting ved psykedeliaer er, at der ingen afhængighed er, og jeg har ikke svært ved at styre mit forbrug - tværtimod.

Jeg vil anbefale dig at læse nogle triprapporter her på sitet, og så tage stilling. Alis (brugeren Ali, ikke Alis ;)) rapporter fandt jeg ret gode, da de forklarer flere ting i trippet, ikke kun visuelle eller tankerne, men begge ting.

Titel:
Junior medlem

Nej jeg skal ikke have nogle party drugz det er sikkert.

Jeg læser trip rapporterne senere på dagen.

Mit eneste problem er, jeg er ret klumset, og jeg tør simpelthen ikke spise nogle svampe der er lavet af mig selv, og selvom det ikke er sæson, så hvis jeg skulle ud i skoven og finde svampe, ville jeg ikke kunne identificere dem, og jeg vil jo helst ikke spise en eller anden dødbringende svamp. Så i nogle andre tråde at det var noget man kunne bestille over nettet, så jeg prøver at søge lidt, men pt har jeg ikke fundet noget.

Titel:
Dedikeret medlem

andi skrev:

Mit eneste problem er, jeg er ret klumset, og jeg tør simpelthen ikke spise nogle svampe der er lavet af mig selv, og selvom det ikke er sæson, så hvis jeg skulle ud i skoven og finde svampe, ville jeg ikke kunne identificere dem, og jeg vil jo helst ikke spise en eller anden dødbringende svamp. Så i nogle andre tråde at det var noget man kunne bestille over nettet, så jeg prøver at søge lidt, men pt har jeg ikke fundet noget.

Jeg skal ik kunne sige om det er rigtig, men det lyder på et ynkeligt forsøg på at få de nemme oplysninger. Det tager 1 søgning herinde, eller på google at finde en "smart shop", så søg dog ffs.

Titel:
Junior medlem

SiCriS skrev:
andi skrev:

Jeg skal ik kunne sige om det er rigtig, men det lyder på et ynkeligt forsøg på at få de nemme oplysninger. Det tager 1 søgning herinde, eller på google at finde en "smart shop", så søg dog ffs.

Hvad for nogle oplysninger snakker du om? Jeg siger bare at jeg leder videre? geezz :roll:

Hvis man skriver man leder videre, så har man lige pludseligt spurgt om at få nemme oplysninger? Chill dude :)

Det skal lige siges at jeg har fundet nogle sider nu, og at jeg vil gå i gang med at læse trip rapporter og andet om shrooms nu.

Mange tak for hjælpen alle sammen!

Senest rettet af andi 02 apr 2007 15:40, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
E, amfetamin og coke (klassiske party-drugs), kan jeg godt se er sjove, men der er ikke noget dybere plan - du kan ikke lære noget.

MDMA kan skam godt være dybt. Og man kan også sagtens lære noget af MDMA. Det har jeg iværtfald

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
MDMA er et ganske lærerigt stof, det har hjulpet mig af med min generthed + det har givet mig meget empati.

Coke og Speed kan man vel ikke kalde lærerige stoffer, men de er meget sociale, så hvis man er klar på 12 timers, til dels hjernedød, snak med ens nærmeste venner, så er coke og speed ganske udmærkede til formålet.

Men hvad er det du gerne vil lære? Svampe kan lære dig alt og intet. Der er mange måder at trippe på, man kan sagtens spise nogle svampe og så bare have 4-6 sjove timer, men man kan også spise nogle svampe og så få 4-6 meget skræmmende timer.

The truth is in there.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jaspar skrev:
E, amfetamin og coke (klassiske party-drugs), kan jeg godt se er sjove, men der er ikke noget dybere plan - du kan ikke lære noget. Jeg finder de stoffer temmelig usmagelige, selvom jeg har leget en del med E og amfetamin, men det er jeg gået bort fra, da stofferne:

A.) er meget hårde ved din krop
B.) du kan, mere eller mindre, kun få det fedt, hvilket er skide farligt, for jeg begyndte at tage det regelmæssigt, og viste det ingen respekt

Selvfølgelig er de ovennævnte stoffer da sjove og spændende, men set i bakspejlet så jeg helst, at jeg ikke havde gået den vej.

Jeg prøvede for første gang svampe i januar, og har ikke rørt nogle andre stoffer siden da. Jeg synes, at effekten ved svampe føles "rigtig".

Man kan sige, at ved E føles det som om, at der kommer et fremmed stof ind i kroppen, og skaber den følelse, mens med svampe kommer der et stof ind, som derimod aktiverer noget. Der er en kæmpe forskel der.

Bare fordi, du har brugt stofferne forkert betyder det ikke at alle falder i fælden. Stop preachin'!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Det fremstår da også ret tydeligt. Godt nok er der skrevet lidt generelt, men "jeg" går igen flere gange :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg venter selv på at en af mine venner modtager lidt svampe vi har bestilt, men har aldrig prøvet det før. Folk er dog generelt meget positive mht svampetrippet. Det var selvfø'lig bare en joke det med lightergassen, og jeg kan da også se at min post er blevet redigeret til noget mere passende af en mod.

Jeg har selv leget lidt med dxm, der fås i hostepiller under navnet dexofan, hvilket har givet har mig nogle sjove og meget fascinerende oplevelser. Jeg har ikke selv prøvet lsd endnu, men efter hvad jeg har hørt skulle dxm og lsd have lidt tilfælles virkningsmæssigt. Læs evt. min eller andres dxm-tripraporter for at høre lidt om hvordan trippet føles. Det kan fås på håndkøb på apoteket og er ikke videre farligt hvis du sætter dig ordentligt ind i tingene og behandler stoffet med respekt.

Jeg skal sågar ned på døgnereren (apoteket med døgnåbent :P ) for at købe ind til mit sidste 4. og sidste dxm-trip før roskilde. Det var mit bud på lidt spas.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dr. Phibes skrev:
Bare fordi, du har brugt stofferne forkert betyder det ikke at alle falder i fælden. Stop preachin'!

Og hvordan bruger du så amfetamin og coke rigtigt?

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er tilladt at tænke selv...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Selvom jeg har haft amfetamin og kokain inde på livet det meste af mit liv, så kan jeg ikke se, hvordan man kan bruge det rigtigt, så det må du meget gerne fortælle mig, hvis du ved det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Du vil bare misforstå. Jeg kunne også have brugt et andet ord end forkert i min post til Jaspar, men nu var det ret ligegyldigt for min overordnede pointe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Du vil bare misforstå. Jeg kunne også have brugt et andet ord end forkert i min post til Jaspar, men nu var det ret ligegyldigt for min overordnede pointe.

Jeg læser, hvad du skriver. Du kan enten sige, at der ikke er nogen rigtig måde at tage amf og coke på, eller også kan du forklare, hvordan man tager de stoffer rigtigt. Du må have én af de holdninger, eftersom der kun er to muligheder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]