Citat:
Mange af jer, mener selv at have et "forbrug". Imidlertid er det, hvad vi andre vil karakterisere som et "misbrug".
Hvor har du dine tal fra? en uges hård studering af psychedelia?
Da folk ikke havde adgang til information og røg tjald, blev de af samfundet dømt som "misbruger",
det at være misbruger idag bliver af psykologer/pædagoger betragtet fuldt ud som en sygdom.
En sygdom der kan diagnoseres, og hvis man er rigtig heldig kan man helbrede vedkommende ved at overbevise denne primat om at han er forkert på den og ødelægger sig selv og skader samfundet.
Fordi han ødelægger jo alt omkring sig, og river alle sammen med sig ned i det helvede misbrug bringer med sig.
Hvis jeg røg en masse tjald og ikke havde adgang til information der kunne støtte mit forbrug, også blev kaldt "misbruger"
Ja så efter mange mange år vil jeg sgu nok selv begynde at tro på det.
tobak, koffein, alcohol, lykkepiller, antidepressiv. er jo ikke stoffer.
Det forholder sig dog således at mennesket igennem mange tusind år har indtaget diverse former for bevidstheds udvidende planter og svampe.
Disse planter har bidraget til menneskets bevidsthed i et omfang ingen af os er i stand til at udtrykke.
Det er først de sidste 100år at de magtsyge mennesker født med en guldske i røven, tillader sig at kalde det for narkotika.
Så de kan kontrollere samfundet og vedligeholde deres skakspil der foreslår at vi gør alt hvad de siger.
Og de gør dette ved spredning af frygt, og prøver desperat at få alles godkendelse til at blive ved med det.
Det er ikke narkotika, men gaia's gave til mennesket.
Et liv uden psykedelika vil være et tomt liv i mine øjne.
hvorfor vokser der en så enorm flot plante i naturen, der når jeg indtager små mængder af den, gør den mig glad og giver mig mulighed for at bruge mit sind så meget mere.
I mine øjne må det være meningen at jeg skal ryge den, nu når den er her og bliver ved med at være her.