Citat:
Nogle der har nogle sidste kommentarer, inden opgaven ryger af sted om et par timer?
Ja, Skazi er en fucking klovn.
Citat:
- Hvordan føles det at høre denne musik, når I er på LSD og Ecstasy(MDMA)?
Det er svært at sige. Men forestil dig, at lyde manifesterer sig som billeder der begynder at fortælle en historie. Denne historie er din egen, men musikken trækker dig ud i dele af din egen psyke (nogle gange udover denne, men lad os ikke komme ind på det her.), som du derved kan opdage på ny vis. Dette er en ret overfladisk forklaring på det. Men den virker ved at fortælle, at dig og musik smelter sammen, og ofte kommer man langt udover de normale erfaringskategorier man normalt har. Tid f.eks. føles til at vare meget længere, da det ofte synes som om der er meget længere mellem beatsene, end blot et nogle sekunder.
Musikken kan også hjælpe en videre, hvis man sidder fast i en dårlig følelse, så kan beatet presse en igennem en del af disse. Dette kan både virke som en hjælp, og en kommen over visse problematikker, det kan også virke som en flugt, da man så bare dropper at gå ordentlig igennem disse.
Der er også en grad af selv-forglemmelse i dansen, som gør, at man efter kan komme tilbage, og føle sig fornyet, uden at dette betyder man føler sig genfødt. Dette er vel det man vil kalde rekreationelt.
Musikken opleves også mere detaljeret, man lægger mærke til flere detaljer. Ofte synes jeg der er en helt ny dimension ved musikken, som jeg ikke før har oplevet.
Det er som om, man åbner sig for den mere, og den derved tager dig med, og man føler virkelig musikken i sit inderste.
Lidt rodet, men skynder mig at fyre nogle nøgleord af med forklaring, så kan du jo selv tolke til din opgave

.
Citat:
- Hvordan lever I jer ind i musikken?
Jeg ved ikke helt hvordan du mener spørgsmålet. Men mit umiddelbare svar vil være: Ved at bevæge sig til den. Eller ved at ligge og lukke øjnene og trække vejret rolig og lade musikken spille, mens man slipper grebet om sine tanker.
Citat:
- Bliver I mere agressive/danser i højere tempo til sådan musik, end til mailstream musik - og hvorfor?
Dette har jeg aldrig oplevet.
Men jeg har set folk der virker mere og mere aggressive i løbet af aftenen. Men disse ser jeg tit tage coke og amf, nogle ret ego-centrerende og opildnende stoffer.
Citat:
- Hvordan er det visuelle. Altså kombinationen ml. evt. visuelle billeder og diskolys?
Jeg hader Diskolys, og især stroboskoblys. Jeg synes de ødelægger mere end de gavner. Nogle flotte decos skaber god stemning, men der er ikke noget værre end at blive blinket ihjel med irriterende lys.
Citat:
- Har I et link til et par gode fagsider, hvor der detaljeret står om LSD's påvirkning på hjernen?
http://www.erowid.orghttp://www.maps.orgmåske
http://www.gaiamedia.orgJeg håber disse overfladiske svar kan bruges til noget. Hvis ikke, så prøv at kig lidt rundt på siden, jeg selv, og en masse andre har diskuteret en del af disse ting før. Måske hvis du browser generel, psyk. fil., politisk forum, og planteforummet, svampeforummet og synt. stoffer forummet, finder du nok en del hints i emnerne, som du så kan skimme igennem.
Held og lykke.