Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke om det er blevet kommenteret før, men: Det største problem i hele denne misere, er det som jeg har valgt kalde indirekte følgeskader.

Det er ikke længere kun tilhængere af huset som laver ballade, men i høj grad også andre mennesker fra resten af byen, som har set deres snit til at krydse klinger med jarlen. Det er en selvforstærkende reaktion, som ikke er til at stoppe. (Ja okay, den er stoppet nu. Men da pøbelen raserede, blev det jo ved!)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
toxtoxtox skrev:
Ja, det er synd for de "få" voldelige aktivister. Men uanset hvordan du vender og drejer det så er der blevet tændt bål i gaderne, kastet med livsfarlgt kasteskyts, kastet livsfarlige bomber, smadret biler og skoler.

og hvorfor. På grund af et fucking råddent hus hvis indbyggere bedst kan gå under betegnelsen omvendte iscenesættere.

Gør sku da et eller andet for at redde verden fra vold og krig. Hvad helvede er formålet med at føre krig. Troede egentlig at denne dejlige gruppe unge var imod krig, ødelæggelse og vold. Med det er sku da tydeligt de ikke er. Hvardan fanden kan du påstå det modsatte. Handlinger taler for sig selv og dem kan du vel ikke fornægte????

og ja, i er sku nogle forkælede små røvhuller uden megen forstand på noget som helst. Ellers ville i sku opføre jer ordenligt. Har absolut intet til overs for noget som med ungeren at gøre. Jeres handlinger taler for sig selv og jeres holdninger er så indadvendte at man skulle tro at der absolut ingen indsigt i verden var tilstede.

tox

Jeg hader hellere ikke alle amerikanere, selvom deres herskere i sin tid f.erks kastede 50 mio liter dixocin ud over regnskoven i vietnam. Vi kan hurtigt blive eninge om at det er ekstremt dumt at ødelægge, og føre krig på den måde. MEN DU KAN ALTSÅ IKKE SKÆRE FOLK OVER EN KAM PÅ DEN MÅDE, DU FÅR DET TIL AT LYDE SOM OM ALLE SYMPATISØRE ØNSKER KRIG OG VOLD; LAD VENLIGST VÆR MED DET OG KOM IND I KAMPEN.

Men de voldlige kan godt som sagt blive eninge om at de er nogen forpulede spassere. Men de er åbenbart meget sure of vrede og har intet at miste ellers ville de nok gøre noget andet. Der må jo også være en grund til det, ellers vil de nok ikke gå så meget amok, tænk lige over det.

Men at det er bundløst totalt åndsvagt kan vi godt blive enige om

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
HENRET ALLE DE KLAMME VOLDPSYKOPATER DER HAR LAVET BALLADE ! :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dansk Elg skrev:
HENRET ALLE DE KLAMME VOLDPSYKOPATER DER HAR LAVET BALLADE ! :twisted:

Så er man jo ikke et klap bedre selv, vold avler vold

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men en helt anden ting er jo politiet bund elendige behnadling af situationen.

For det første sidder 20 unge under 18 år varetægtsfængslet sammen med voksne over 18 år. Det er brud på FN's Konvention om Barnets Rettigheder vedr. fængsling af børn under 18 år

Citat:
Ethvert barn, der er berøvet friheden, behandles menneskeligt og med respekt for menneskets naturlige værdighed og på en måde, der tager hensyn til deres aldersmæssige behov.
Især skal ethvert barn, der er berøvet friheden, holdes adskilt fra voksne, medmindre en sådan adskillelse ikke anses at tjene barnets tarv, og skal have ret til at opretholde kontakt med sin familie gennem brevveksling og besøg, bortset fra under særlige omstændigheder.

For det andet har politiet lave nogen ulovlige præventive masseanholdelser, uden nogen form for dommerkendelse. Hvor bl.a. den retsgruppe der skulle tage sig af den anholdte også blev anholdt.

Politiet beviser gang på gang at de ikke har en skid styr på noget, og at de handler uden for lov og orden lige som de stenkastende voldspsykopater fra helvede, de sindsforvirrede ekstremistiske provo kristne, de inkompotente politikere på rådhuset der ønskede alle særheder udryddet. Endnu en grund til at være sur og vred...

Senest rettet af snufkin 04 mar 2007 21:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 19:51, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Slet mig

Senest rettet af snufkin 04 mar 2007 21:22, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 19:51, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Slet mig (altså posten)

Senest rettet af snufkin 04 mar 2007 21:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Troll skrev:
Citat skrev:
Forkælet

Ja den med forkælet har jeg heller aldrig forstået hvor kommer fra. Hvis der er nogen der er forkælet er det sgu da folk der dyrker håndboldt. En sportgren der efter min mening både er ydeste kedsomlig at kigge på, samt yderste kedsommelig, men alligevel bruges tonsvis af mine skattepenge på håndboldt haller rundtomrking i landet. Samtidiigt står tusindevis af kirker tomme, som fadhuset i princippet jo bare kunne ha brugt til deres halløj. Man kunne jo så også drage den konklusion at de kristne iden grad også er nogen snotforkælede møgunger. De har da hvertfald huse nok til deres aktiviteter, 500 m fra nørrebro runddel oppe ved nørrebros station, ligger der jo et kæmpe forlystelses center for kristne.

HVA FANEN SKAL VI MED ALLE DE KIRKER OG FRIKIRKER?

Andre der er også er yderst forkælet er de velhavende, boligejerne, de multinatinale virksomheder, de liberale, de fremmedfjenske, dem der snyder, de krigliderlige osv. sov.

Det er da hvertfald ikke dem der ønsker et anderledes kulturtilbud som det der var at finde i ungdomshuset

Titel:
Relativistisk båthorn

eedeolla skrev:
Djohn Djohnson skrev:
Er det ikke Faderhuset, en privat organisation, der ejer huset?

Jo men grunden til at de ejer huset, er jo fordi kommunen i sin tid lavede en kæmpe brøler, og fordi Faderhuset ønskede at provokere

Brugerne af huset havde over 20 års ancienitet på stedet. Det blev ignoreret af kommunen, hvilket ikke er fair.

@Djohn Djohnson; Man ka' ikke bare smide 25 års tilhørs-forhold ud af vinduet. Hvordan tror du feks danskerne ville reagere hvis usa eller FN pludselig kom og sagde at nu ejede de danmark fordi det havde de altså bestemt, og da det er deres verden si'r loven at det er sådan? Tror du bare danskerne ville forlade danmark uden at brokke sig?

M-D skrev:
det er da virkelig li synd for ham der ikke kunne tåle gassen, men helt ærligt, man skal nok finde sig et andet job end at besætte huse, hvis man ikke kan tåle tåregas.

Du mener altså at _hvis_ han var død af det, så ville det være helt iorden fordi han efter din mening var 'besætter'?

M-D skrev:
Den rydning blev gjort med et minimum af vold, jeg var virkelig imponeret.

At angribe huset med helikopter og gas og entreprenør-maskiner og anti-terror-korps kalder du et 'minimum af vold'.

Hvad kalder du så en passiv vente-aktion hvor man sulter nogen ud, og slet ikke bruger angrebs-vold? Er det ikke per definition _endnu mindre_ vold? (og derfor et foretrukket middel for fornuftige mennesker)

Du ka' ikke sige de har brugt 'minimum af vold' når det faktuelt ikke er sandt. Det må du da indrømme selvom du ikke ka' li' dem i huset.

M-D skrev:
Og du skal ikke sige det kom, som en overraskelse.

Men det gjorde det jo. De lå og sov og pludselig tonsede nogle blå volds-mænd igennem taget uden forvarsel. Det må da være ret overraskende for de fleste.

Selv den kære guddommelige fører, Ruth, sagde i tv at hun ikke vidste det sku' ske på det tidspunkt. Så hun var også overrasket (man ka' så i den forbindelse undre sig over hvorfor gud ikke har informeret hende, men det ka' jo være kontakten den vej ikke er så go' som hun påstår til sine disciple...)

M-D skrev:
Og forstår ikke dit argument med Irak, kan ikke se, hvad det har meget noget at gøre.

Irak-krigen er en Ulovlig benyttelse af vold. Præcis som du påstår om huset's brugere.
Og eksemplet er brugt for at vise at 'din' side selv benytter den slags Ulovlige metoder (og derfor reelt selv har sanktioneret, altså lovlig-gjort, dem. Og derfor ikke bør tude som pattebørn når andre også bruger dem)

M-D skrev:
De kan købe deres eget hus, og holde op med at tude over selvforskyldt ulykke.

Så ka' vi jo ligeså godt opløse samfundet med det samme, hvis alle bare kun er sig selv nærmest. Hvad fanden betaler man så skat for, hvis ikke det forpligter samfundet overhovedet? Og det er altså ikke selv-forskyldt; det var jo ikke brugerne der solgte huset.

Schizophreniak skrev:
Man er sin egens lykke smed. Forstår du mig?

Nej, det gør jeg ikke. Intet menneske ka' klare sig alene, så det du si'r er en gang fanatisk kapitalistisk drømme-pis uden hold i virkeligheden. Ja, nærmest et religiøst mantra hos jer kapi-svin der ikke vil være med i fælles-samfundet, men bare mener at i selv ejer alting og ikke har ansvar for noget som helst socialt.

Schizophreniak skrev:
Næsten 700 anholdte, skader for flere millioner og hvad har de fået ud af det?

De har fået jer til at forstå hvordan det føles når nogen ødelægger noget man holder af. Kun når i mærker det på egen krop ka' i fatte hvordan de har det med det i gør ved dem (fordi i ingen empati-evner har, men kun er opmærksom på jeres egne behov)

Schizophreniak skrev:
Jeg er begyndt at hade de børn nu, desværre, men jeg kan ikke have ondt af en subkultur, som skader det samfund jeg lever i.

Så bør vi andre vel heller ikke ha' ondt af jeres kultur, når i smadrer de få steder vi har? Det var jo stadig væk jer der startede med at smadre huset, og ikke omvendt. Branden i gaderne kom _efter_ angrebet på huset. Prøv nu at forholde dig til tingene i den rigtige kronologiske række-følge, ok? Der var fred den 28. februar, _indtil_ policen angreb den 1. marts. Er det ikke et faktum?

toxtoxtox skrev:
Gør sku da et eller andet for at redde verden fra vold og krig. Hvad helvede er formålet med at føre krig.

Ja jeg er enig. Det er rystende at politikerne og policen ville starte et Unødigt angreb på et hus hvor folk lå og sov fredeligt. Det er squ en meget underlig måde at opføre sig på. Rystende at man vil gribe til vold overfor sovende mennesker (snorkede de mon for meget, eller hvad?)

eedeolla skrev:
For det andet har politiet lave nogen ulovlige præventive masseanholdelser, uden nogen form for dommerkendelse.

Ja, det var der jo 'ikke tid til', som de sagde :)
Men hvad ska' vi da også med rets-sikkerhed. Det er jo kun besværligt og i vejen for den tvangs-fascist-kapitalistiske fremmarch.

eedeolla skrev:
Samtidiigt står tusindevis af kirker tomme, som fadhuset i princippet jo bare kunne ha brugt til deres halløj. ... 500 m fra nørrebro runddel oppe ved nørrebros station, ligger der jo et kæmpe forlystelses center for kristne.

Ja, men så ville de jo ikke ku' række tunge af de onde punkere, og så ville de jo ikke få noget sjov ud af det. Det er jo kun sjovt at missionere overfor folk der ikke vil ha' det (som når de rendte rundt med deres bibler og hånds-pålæggelser foran huset og forsøgte at drive djævelen væk (hvilket kun ka' beskrives som regulær chikane, men de er jo de pæne mennesker, så det taler de ikke højt om))

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JEL skrev:
eedeolla skrev:
Djohn Djohnson skrev:
Er det ikke Faderhuset, en privat organisation, der ejer huset?

Jo men grunden til at de ejer huset, er jo fordi kommunen i sin tid lavede en kæmpe brøler, og fordi Faderhuset ønskede at provokere

Brugerne af huset havde over 20 års ancienitet på stedet. Det blev ignoreret af kommunen, hvilket ikke er fair.

@Djohn Djohnson; Man ka' ikke bare smide 25 års tilhørs-forhold ud af vinduet. Hvordan tror du feks danskerne ville reagere hvis usa eller FN pludselig kom og sagde at nu ejede de danmark fordi det havde de altså bestemt, og da det er deres verden si'r loven at det er sådan? Tror du bare danskerne ville forlade danmark uden at brokke sig?

M-D skrev:
det er da virkelig li synd for ham der ikke kunne tåle gassen, men helt ærligt, man skal nok finde sig et andet job end at besætte huse, hvis man ikke kan tåle tåregas.

Du mener altså at _hvis_ han var død af det, så ville det være helt iorden fordi han efter din mening var 'besætter'?

M-D skrev:
Den rydning blev gjort med et minimum af vold, jeg var virkelig imponeret.

At angribe huset med helikopter og gas og entreprenør-maskiner og anti-terror-korps kalder du et 'minimum af vold'.

Hvad kalder du så en passiv vente-aktion hvor man sulter nogen ud, og slet ikke bruger angrebs-vold? Er det ikke per definition _endnu mindre_ vold? (og derfor et foretrukket middel for fornuftige mennesker)

Du ka' ikke sige de har brugt 'minimum af vold' når det faktuelt ikke er sandt. Det må du da indrømme selvom du ikke ka' li' dem i huset.

M-D skrev:
Og du skal ikke sige det kom, som en overraskelse.

Men det gjorde det jo. De lå og sov og pludselig tonsede nogle blå volds-mænd igennem taget uden forvarsel. Det må da være ret overraskende for de fleste.

Selv den kære guddommelige fører, Ruth, sagde i tv at hun ikke vidste det sku' ske på det tidspunkt. Så hun var også overrasket (man ka' så i den forbindelse undre sig over hvorfor gud ikke har informeret hende, men det ka' jo være kontakten den vej ikke er så go' som hun påstår til sine disciple...)

M-D skrev:
Og forstår ikke dit argument med Irak, kan ikke se, hvad det har meget noget at gøre.

Irak-krigen er en Ulovlig benyttelse af vold. Præcis som du påstår om huset's brugere.
Og eksemplet er brugt for at vise at 'din' side selv benytter den slags Ulovlige metoder (og derfor reelt selv har sanktioneret, altså lovlig-gjort, dem. Og derfor ikke bør tude som pattebørn når andre også bruger dem)

M-D skrev:
De kan købe deres eget hus, og holde op med at tude over selvforskyldt ulykke.

Så ka' vi jo ligeså godt opløse samfundet med det samme, hvis alle bare kun er sig selv nærmest. Hvad fanden betaler man så skat for, hvis ikke det forpligter samfundet overhovedet? Og det er altså ikke selv-forskyldt; det var jo ikke brugerne der solgte huset.

Schizophreniak skrev:
Man er sin egens lykke smed. Forstår du mig?

Nej, det gør jeg ikke. Intet menneske ka' klare sig alene, så det du si'r er en gang fanatisk kapitalistisk drømme-pis uden hold i virkeligheden. Ja, nærmest et religiøst mantra hos jer kapi-svin der ikke vil være med i fælles-samfundet, men bare mener at i selv ejer alting og ikke har ansvar for noget som helst socialt.

Schizophreniak skrev:
Næsten 700 anholdte, skader for flere millioner og hvad har de fået ud af det?

De har fået jer til at forstå hvordan det føles når nogen ødelægger noget man holder af. Kun når i mærker det på egen krop ka' i fatte hvordan de har det med det i gør ved dem (fordi i ingen empati-evner har, men kun er opmærksom på jeres egne behov)

Schizophreniak skrev:
Jeg er begyndt at hade de børn nu, desværre, men jeg kan ikke have ondt af en subkultur, som skader det samfund jeg lever i.

Så bør vi andre vel heller ikke ha' ondt af jeres kultur, når i smadrer de få steder vi har? Det var jo stadig væk jer der startede med at smadre huset, og ikke omvendt. Branden i gaderne kom _efter_ angrebet på huset. Prøv nu at forholde dig til tingene i den rigtige kronologiske række-følge, ok? Der var fred den 28. februar, _indtil_ policen angreb den 1. marts. Er det ikke et faktum?

toxtoxtox skrev:
Gør sku da et eller andet for at redde verden fra vold og krig. Hvad helvede er formålet med at føre krig.

Ja jeg er enig. Det er rystende at politikerne og policen ville starte et Unødigt angreb på et hus hvor folk lå og sov fredeligt. Det er squ en meget underlig måde at opføre sig på. Rystende at man vil gribe til vold overfor sovende mennesker (snorkede de mon for meget, eller hvad?)

eedeolla skrev:
For det andet har politiet lave nogen ulovlige præventive masseanholdelser, uden nogen form for dommerkendelse.

Ja, det var der jo 'ikke tid til', som de sagde :)
Men hvad ska' vi da også med rets-sikkerhed. Det er jo kun besværligt og i vejen for den tvangs-fascist-kapitalistiske fremmarch.

eedeolla skrev:
Samtidiigt står tusindevis af kirker tomme, som fadhuset i princippet jo bare kunne ha brugt til deres halløj. ... 500 m fra nørrebro runddel oppe ved nørrebros station, ligger der jo et kæmpe forlystelses center for kristne.

Ja, men så ville de jo ikke ku' række tunge af de onde punkere, og så ville de jo ikke få noget sjov ud af det. Det er jo kun sjovt at missionere overfor folk der ikke vil ha' det (som når de rendte rundt med deres bibler og hånds-pålæggelser foran huset og forsøgte at drive djævelen væk (hvilket kun ka' beskrives som regulær chikane, men de er jo de pæne mennesker, så det taler de ikke højt om))

Hørt, slut...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Godmorgen JEL.

JEL skrev:

Uden hold i virkeligheden? Nu gider jeg ikke blive kaldt et kapi-svin. Jeg ser mig selv som Social-liberalist. Jeg har intet imod Thy-Lejren, de har selv betalt for deres sted, men jeg kan godt se, det gør dem til nogle Kapi-svin. Det er vist jer, der ikke vil være en del af samfundet, nu bruger jeg ordet JER, fordi du så pænt bruger der! Hvis man vil være en subkultur under den kultur, kaldet normen. Må man lære at spille efter samfundets regler, det som normen gør, hvis man derimod ikke, vil spille efter samfundets regler, så er konsekvensen det samme for JER, som det er for normen, konsekvenser, af en eller anden art.

JEL skrev:

Hvorhenne? Forsikringen har sagt de dækker. Så hvad er det du mener, i har fået ud af det? Kan ikke se hvordan Hr. Jensen, skal komme på arbejde, uden for byen og tjene penge til sin familie. Det kommer til at koste folk mere end penge det her, men I kan vel stadigvæk, tage hjem til JERES forældre og få noget at spise! Så det er egentligt irrelevant hvem fanden det er gået ud over. I har brudt loven op til flere gang og burde kollektivt straffes hele flokken. Her jeg hård, men jeg tænker præcis det samme om det gamle Nazi-tyskland. Den % af tyskland der på det givne tidspunkt var nazister, var så meget i undertal, resten fulgte bare strømmen, men det gør dem ikke mindre skyldige. De skulle have dannet fællesfront og have gået imod Hitler! Ligesom I burde have stoppet JERES stenkaster, fordi som I SELV siger, så var det få der skabte alt balladen, jamen hvis de var så få, hvorfor stoppede i dem ikke? Det var lettere at følge strømmen eller hvordan?

JEL skrev:

Kronologisk rækkefølge, hvad med du selv gør det? Den korrekte kronologiske rækkefølge er: 1. I blev smidt ud af huset 2. I besatte huset 3. I nægtede at forlade det på fredelig vis 4. I angriber politiet med nytårskrudt, sten og andet skrammel. 5. I besidder stadigvæk huset 6. Politiet stormer jer, fordi de ved hvad i kan finde på, derfor den hurtige aktion. Kan du ikke forstå at politiet hellere vil tage jer på sengen end kæmpe med jer om huset, fordi i havde jo molotov cocktails og brosten der kan dræbe fra 4 sal. I startede selv krigen, lad for fanden være med at tude når i taber den.

eedeolla skrev:
Ja den med forkælet har jeg heller aldrig forstået hvor kommer fra. Hvis der er nogen der er forkælet er det sgu da folk der dyrker håndboldt. En sportgren der efter min mening både er ydeste kedsomlig at kigge på, samt yderste kedsommelig, men alligevel bruges tonsvis af mine skattepenge på håndboldt haller rundtomrking i landet.

Disse haller du bruger som modargument, bliver jo brugt til andet end håndbold. Til din information, så bruge jeg og mine venner en idrætshal til at træne basket i, flere vintre i træk. Kommunen lånte os dem gladeligt, selvom vi var fyldt med huller og nitter, gemt væk bagved sortehætter og tøj. Så jeg kan ikke se dit problem.

I skal lade være med at kalde det for VORES KULTUR og JERES KULTUR. Fordi i vil jo nødig kaldes en modkultur ikke? Den specifikation har i så fået presset nedover jer nu, det var i selv skyld i.

Hovsa, jeg kan se i TV at maskinerne ruller ind nu. FARVEL jagtvej 69. Må dit minde hvile i fred. Nåeh nej, det vil jo altid blive husket, for de gadekampe og ikke de gode ting huset stod for! Det kan i også takke JER selv for. I har smadret det hele for JER selv.

Jeg elsker sådan at blive kaldt "en af de andre". Vi er alle danskere, de eneste der vist ikke forstår det, er da vist JER!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aner ikke hvor jeg er :s
Billede

R.I.P.

Titel:
Flueknepper kongen

Smukt billede, men -

I har jo overmalet ALDI-butikken. Så i kunne ikke begrænse jeres kunstneriske udskejelser til det i havde brugsretten (ikke ejendomsretten) til? :?

Hvorfor kunne I ikke bare acceptere, at fonden købte et andet hus til jer? Er i virkelig blevet så materialistiske, at i føler jer tvunget til at klistre jer til en bestemt ejendom i stokkonservativ nostalgi (JAMEN EN MASSE KUNSTNERE STARTEDE HER... JAMEN HUSET ER MIT LIV!). I brokker jer over det normale samfund, men alligevel forlanger I, at det normale samfund (repræsenteret af Københavns Kommune) skal skaffe og betale for et nyt hus - ikke en fond. Det er sguda både arrogant, og lettere ironisk.

Desuden indgik kommunen en aftale med jer i 1997 - at I skulle kunne udsættes med 3 måneders varsel. Ikke næsten 8 års varsel... :roll: Det er altid pissesmart at være så ung og rebelsk, at man nægter at leve op til de aftaler, man selv har indgået. Det skaber virkelig troværdighed...

Jeg synes, I bør være glade for, at der er en fond, der har lyst til at købe et hus til jer, hvad enten I vil det, eller ej. Og at I bor i Danmark, hvor politiet er en hel del blidere end andetsteds. I havde virkelig fået mange flere tæsk i stort set alle andre lande...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Smukt billede, men -

I har jo overmalet ALDI-butikken. Så i kunne ikke begrænse jeres kunstneriske udskejelser til det i havde brugsretten (ikke ejendomsretten) til? :?

Nu ser samtlige facader så sådan ud i kbh og behøver så ikke lige have noget med ungdomshuset at gøre.

Stedet er oplagt til at male på da der ingen folk kommer og forstyrer der.

Titel:
Flueknepper kongen

Det har sgu nok noget med ungdomshuset at gøre, når det ligger klods op f det. Lad nu være med at forgude jer selv... :?

Og jeg synes ikke rigtig du besvarer mine andre pointer...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Det har sgu nok noget med ungdomshuset at gøre, når det ligger klods op f det. Lad nu være med at forgude jer selv... :?

Er ikke ungdomhus bruger, men bor på Nørrebro, så ser ingen grund til at besvare dine andre pointer

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Piv skrev:
Levose skrev:

Er ikke ungdomhus bruger, men bor på Nørrebro, så ser ingen grund til at besvare dine andre pointer

Det er så typisk ikke at besvare alle argumenter, man tager det mest skrøbelige og argumentere imod det. Jeg har oplevet det samme, med mange af mine indlæg. Men nu er der ikke rigtig noget at diskutere mere. Ungdomshuset bliver smadret til grus, København får fred. Jeg synes de unge skulle have lov til at få et mark/skovområde + nogle byggematerialer, fordi de har bevist. de ikke kan finde ud af det. med at være en del af det etablerede samfund. Derfor skal de bygge deres eget, med deres eget sved, deres eget blod og deres egne tårer. Thy-lejren kunne klare dette, så kan de unge også! Eller er de ikke så alternative når alt kommer til alt?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sagen er den at alle parter i den her sag har opført tåbeligt.

Faderhuset der købte huset udelukkene for at provokere, eller sagt med andre ord de hældte benzin på bålet.

Kommunen der inkompetent valgte hovedløst at sælge huset.

Ungdomshuset der har været sindsygt stædige, og valgt at smadre alting ting sammen med udenlandske sympatisøre.

Politiet der i visse tilfæle har overtrådet loven.

De pissimistisk små facistiske sure menesker der evig og altid skal bitche over at andre ikke overholder lovgivningen, falder uden for normen, gør københavn til et urent sted osv. osv

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]