Jeg bliver så skide stødt, når vi her i Jylland, omtales som bonderøve, antages for at følge strømmen af andres meninger. Ordet "brian" dækker som regel, over den kategori af drenge/mænd, der elsker deres biler.
eedeola skrev:
(som de fra barnsben er banket sønner og samme for at forstår)
Antyder du at jyder banker deres børn? Eller er det bare et "københavnersnude" udtryk, som jyder er for "dumme" til at forstå?
Nu ved jeg godt at Østkyst Hustlers, ikke lige er de fedeste rappere, men jeg havde da håbet på, de fik slået fast engang for alle, at københavnere ikke er SMARTERE end jyder! I er ikke bedre end os. Vi er allesammen lige gode, så drop det fucking jante-pis der.
Hvorfor bruger du ordet "bonderøve" om folk der, efter hvad du tænker, har en dum mening? Det er da nedladende, overfor de mennesker der faktisk er bonder og dyrker jorden, fordi det er det, de elsker her i livet. Hvorfor skal mennesker der bor midt i deres "fabrik" svines til, bare fordi det er lidt ude på landet. Prøv at handle med en bonde og oplev hvor smart og hurtig han pludselig er, når det gælder penge og overlevelse.
Ligeledes bliver disse "bonderøve" bombarderet med regler om landbrug. Disse regler skal overholdes, og man skal være smart og klog, for at få det til at passe ind, i en forvejen, presset økonomi. Så ja jeg kan godt forstå nogle jyder, syntes det er "forkælede" møgunger, måske fordi vi altid selv, har betalt for vores ting herovre. Gider sgu nada at høre på sådan en omgang generalisering så tidligt om morgenen.
Citat:
I sidste ende drejer det sig ikke specialt meget om at nogen bruger et hus uden at ha fået lov til det. Det drejer sig mere om at disse menesker ikke kan tolerere den type. Det er det jeg ikke bryder mig om.
Det er jo ikke det, det drejer sig, det er så typisk at se utilfredse mennesker begynde at bruge ord som DEM - DISSE MENNESKER - DE ANDRE - DE KRISTNE EKSTREMISTER. Dernæst er det jo løgn de har købt det for at provokere, det er så langt ude, at lukke sådan en omgang sur morgenurin ud! De har vel købt huset fordi nørrebro er en "lidt vild" bydel og måske har de tænkt, at deres religion kan gøre det til et bedre sted.
Dette skal de have lov til at tænke, det skal du ikke forhindre dem i og de skal slet ikke forhindres, i at bruge deres ejendom til hvad de lyster.
Kig på THY-lejren som eksempel, her har vi en flok alternative originaler, der virkelig har brugt hjernen og købte en skov/mark område, derefter har de bygget deres EGEN by op, de har bygget deres EGEN kultur. Både fristaden og ungdomshuset er jo ikke selvejet, derfor kan regeringen gøre som det passer dem, desværre, men sådan er livet og hvis man vil ændre et flertals-demokratisk samfund, må man spille efter samfundets regler, men thy-lejren er jo også bare en flok "bonderøve/dumme fiskere", men de har købt deres eget, fordi de vidste hvad der ville ske ellers.
Noget som ungdomshusets brugere og christianitter ikke lige har fattet en skid af, måske i skulle have brugt tid, på fremtidsplanlægning i stedet for 100% spas og sjov. Som min elskede moder tit siger, Livet er kun sorger og glæder, når man ikke forstår det.
Jeg har ikke et eneste sted antydet at det var lige præcis jylland jeg var ude efter, det kunne lige så godt være folk amager. Jeg er ikke engang selv københavner, mere eller mindre invandre i denne små facistisk politi stat.
Dem jeg langer ud efter er folk der er en eller anden grund åbenbart fra starten fra ungeren sagen bare ville af med ungdomshuset, udelukkende fordi de ikke bryder sig om den type menesker. De menesker forsvinder jo ikke af den grund.
Jeg synes forresten også at thy lejeren er et fantastisk sted, er kommet der siden jeg var 2-3 år
Ja og ud over det har jeg ikke meget tilovers for de fleste landmænd, medmindre det er øko/biodynamisk, hvilket de fleste ikke er....