Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Schizophreniak skrev:
Jeg bliver så skide stødt, når vi her i Jylland, omtales som bonderøve, antages for at følge strømmen af andres meninger. Ordet "brian" dækker som regel, over den kategori af drenge/mænd, der elsker deres biler.

eedeola skrev:
(som de fra barnsben er banket sønner og samme for at forstår)

Antyder du at jyder banker deres børn? Eller er det bare et "københavnersnude" udtryk, som jyder er for "dumme" til at forstå?

Nu ved jeg godt at Østkyst Hustlers, ikke lige er de fedeste rappere, men jeg havde da håbet på, de fik slået fast engang for alle, at københavnere ikke er SMARTERE end jyder! I er ikke bedre end os. Vi er allesammen lige gode, så drop det fucking jante-pis der.

Hvorfor bruger du ordet "bonderøve" om folk der, efter hvad du tænker, har en dum mening? Det er da nedladende, overfor de mennesker der faktisk er bonder og dyrker jorden, fordi det er det, de elsker her i livet. Hvorfor skal mennesker der bor midt i deres "fabrik" svines til, bare fordi det er lidt ude på landet. Prøv at handle med en bonde og oplev hvor smart og hurtig han pludselig er, når det gælder penge og overlevelse.

Ligeledes bliver disse "bonderøve" bombarderet med regler om landbrug. Disse regler skal overholdes, og man skal være smart og klog, for at få det til at passe ind, i en forvejen, presset økonomi. Så ja jeg kan godt forstå nogle jyder, syntes det er "forkælede" møgunger, måske fordi vi altid selv, har betalt for vores ting herovre. Gider sgu nada at høre på sådan en omgang generalisering så tidligt om morgenen.

Citat:
I sidste ende drejer det sig ikke specialt meget om at nogen bruger et hus uden at ha fået lov til det. Det drejer sig mere om at disse menesker ikke kan tolerere den type. Det er det jeg ikke bryder mig om.

Det er jo ikke det, det drejer sig, det er så typisk at se utilfredse mennesker begynde at bruge ord som DEM - DISSE MENNESKER - DE ANDRE - DE KRISTNE EKSTREMISTER. Dernæst er det jo løgn de har købt det for at provokere, det er så langt ude, at lukke sådan en omgang sur morgenurin ud! De har vel købt huset fordi nørrebro er en "lidt vild" bydel og måske har de tænkt, at deres religion kan gøre det til et bedre sted.
Dette skal de have lov til at tænke, det skal du ikke forhindre dem i og de skal slet ikke forhindres, i at bruge deres ejendom til hvad de lyster.

Kig på THY-lejren som eksempel, her har vi en flok alternative originaler, der virkelig har brugt hjernen og købte en skov/mark område, derefter har de bygget deres EGEN by op, de har bygget deres EGEN kultur. Både fristaden og ungdomshuset er jo ikke selvejet, derfor kan regeringen gøre som det passer dem, desværre, men sådan er livet og hvis man vil ændre et flertals-demokratisk samfund, må man spille efter samfundets regler, men thy-lejren er jo også bare en flok "bonderøve/dumme fiskere", men de har købt deres eget, fordi de vidste hvad der ville ske ellers.

Noget som ungdomshusets brugere og christianitter ikke lige har fattet en skid af, måske i skulle have brugt tid, på fremtidsplanlægning i stedet for 100% spas og sjov. Som min elskede moder tit siger, Livet er kun sorger og glæder, når man ikke forstår det.

Jeg har ikke et eneste sted antydet at det var lige præcis jylland jeg var ude efter, det kunne lige så godt være folk amager. Jeg er ikke engang selv københavner, mere eller mindre invandre i denne små facistisk politi stat.

Dem jeg langer ud efter er folk der er en eller anden grund åbenbart fra starten fra ungeren sagen bare ville af med ungdomshuset, udelukkende fordi de ikke bryder sig om den type menesker. De menesker forsvinder jo ikke af den grund.

Jeg synes forresten også at thy lejeren er et fantastisk sted, er kommet der siden jeg var 2-3 år ;)

Ja og ud over det har jeg ikke meget tilovers for de fleste landmænd, medmindre det er øko/biodynamisk, hvilket de fleste ikke er....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moowgli skrev:
KRISTNE EKSTREMISTER-HVA'FOR'NOGET?

ekstremister det er maskerede psykopater der bevæbnede med hjemmelavede bomber og brosten går til angreb på en bydel og ordensmagten istedet for reelt at komme i nærheden af huset. jeg var på gaden siden kl. 8 igår morges og så ja der er ballast i mine ord og de autonome gjorde SLET IKKE et aktivt forsøg på at nå ungdomshuset, for det var ikke sværere end som så, hvis de nu bare havde været 40-50 personer der lavede en aktion. bagfra var huset kun bevogtet af 4-5 pansere - og jeg nægter at tro at aktivisterne ikke vidste dette.

hvordan kan folk på psy.dk svine folk der er imod ungeren for at være uvidende - når i selv kalder Faderhuset for en ekstremistisk sekt beviser det bare hvor lidt i ved. i er ignorante og snæversynede. påvirket af jeres kammersjukker og "jeg vil bare heeeeerre gerne være anderledes"- holdninger der efterhånden hænger mig ud af halsen. Faderhuset fungerer indefra nærmest som et hippie-kollektiv, der deler alt - mangler nogen en seng er folk villige til at sove på gulvet hvis den andens behov er større, mangler folk penge er andre villige til at tage et lån for dem.

MEN det værste er at man kan forsvare folk der angriber pacifister fordi de har gjort en god forretning og ønsker deres hus.

(jeg har fulgt sagen i 6 år og været på gaden i 10 timer igår, jeg har fundament for hvad jeg snakker om)

og dig eedeolla, jeg håber du flytter til akrahbar og propper dig selv op i røven, hvis du skammer dig over dit land - så gør noget for at forbedre det istedet for at whine foran computeren.

Ja er sørme også på vej, og jeg er sørme også igang kan jeg love dig. Så kan I ha jeres pæne og rene lorte land der er trimmet for al form for særhed for jer selv.

Du kan da ikke mene at du synes at faderhuset er bare super godt. Det er jo en super kapitalistisk sekt, der tror de er sendt af gud for at rede hele verden. Det er jo fuldstændig blæst. Desuden ende det jo med at de river huset ned og sælger grunden til en 10-20 mio. kr. Det kan jo ikke bliver mere kynisk, det eneste formål har jo så været at tjene kassen, provokere og ødelægger et kulturhus. Desuden hjernevæsker de folk og jeg ved ikke hvad.

Hvis du sympatisere med dem, er du sgu en fucking nar :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja og hvis man ikke regnede med at det ville ende på den her måde, har man simplethen en sindsyg dårlig situationsfornemelse.

De folk der tyer til voldlige aktioner har jo intet at miste udover det enester de har/havde, nemlig ungdomshuset, som de så nu har mistet. Disse folk kan vi godt bliver eninge om ikke er al for kloge, og at de ødelægger langt mere end de matrialister ting, men der er ikke så meget at gøre, de sure, de er voldlige, de har mistet det enester sted hvor de kunne være dem selv. Til en super kapitalister religiøs sekt, pga. at vores alle sammens kommune har fucket op i det.

Men de voldlige er jo kun en lille del, men rester høre vi selvfølgelig ikke så meget om, pga. af vores alle sammens over subjective og manipulerende presse.

Men som jeg skrev tidligere, lige meget med ejeskabet, lige meget med retssamfundet, osv. osv. Faderhuset købte huset udelukkende fordi de ville provokere, kommunen solgte huset fordi de var bund inkompetente, og ikke havde nogen form for situations fornemelse eller fordi de bare ville af med de unge. Om det var det ene elller andet vides ikke, det er egenlig også lige meget, de skulle bare ha indrømmet at de havde lavet en fejl og givet penge tilbage. Hvis både faderhuset aldrig havde købt huset, eller kommunen aldrig havde solgt huset eller for den sags skyld aldrig havde givet huset til de unge, havde det aldrig sket alt det her. Også er den ikke længere........

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men jeg håber da at alle jeg modstandere af særheder og originale/alternative kulturtilbud er lykkelige over at københavn endelig er et skridt længere på vejen mod et rent og pænt københavn. Hvor der kun er plads til en slags menesker. Nemlig alle dem med, uddannelse, fastarbejde, kortklippet hår, hus og hund og bil og hvad der ellers høre sig til, for at man passer ind i det samfund.

Titel:
Relativistisk båthorn

Schizophreniak skrev:
Halifaxxx er totalt logisk, kan ikke diskutere imod sådan en slående logik.

I den amerikanske grundlov har befolkningen faktisk de rettigheder som Halifaxxx beskriver. Netop fordi staten ikke må blive for stærk og dermed ka' undertrykke befolkningen. Så den logik behøver du såmænd ikke blive så overrasket eller fortørnet over. Det er altid sundt at indbygge sikringer mod statsmagt's-misbrug i de regler man har (principielt betragtet)

M-D skrev:
Det var da ikke gået en skid anderledes, hvis politiet havde lagt en jern ring om huset. Det havde bare taget længere tid, politiet gjorde det rigtige. Og det blev gjort med et minimum af vold, folk kan da bare lade være med at modsætte sig anholdelse.

Hvis policen havde ventet fremfor at storme, ville episoden med ham de bar ud og sendte på hospitalet pga gassen ikke være sket. De satte han's liv på spil selvom det ikke var nødvendigt.

Så det ka' ikke kaldes et minimum af vold, når det at vente nogen ud er endnu mindre voldeligt.

Og da de ikke blev advaret om stormningen ka' du ikke sige de modsatte sig anholdelse. En af forældre-vagterne sagde i tv at policen havde beordret dem væk fra huset netop for at dem indenfor ikke sku' vide de kom ind. Dvs dem inde i huset blev totalt overrasket. Dét ku' også ha' været undgået ved at vente dem ud i fred og ro (både ødelæggelserne af selve huset fordi de brugte rendegravere til at bryde igennem dør og vinduer med, men også de kampe og tumult de sagde der havde været i huset (blaa sagde de at der havde været kampe i kælderen). Alle de skader, på bygning og personer, ku' altså ha' været undgået hvis man virkelig ville)

M-D skrev:
Lad os smadre det for alle andre, og for en masse uskyldige mennesker som måske ikke har kasko på deres bil.

Mener du ligesom regeringen gør mod Uskyldige civile irakkere, i den Ulovlige krig hvor de ødelægger hele landet?

M-D skrev:
Men tvilver da stærk på, at de sad med en pistol for tindningen da de skrev under.

Jeg ved ikke hvad det er for en aftale de har skrevet under på, men af erfaring ved jeg man aldrig skriver under på noget rettigheds-indskrænkene fra myndighederne med mindre man er under tvunget pres til det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
eedeolla skrev:
Schizophreniak skrev:
Hvis ungdomshuset og christania er de eneste ting som giver danmark alternalitet og originalitet. Hvad så med Thy-lejren? Den kan de jo ikke rydde, de mennesker er også temmelig originale og alternative, ovenikøbet har de købt den grund, som deres lejr ligger på, men de er jo også bare nogle bonderøve fra nordvest-jylland, de ved slet ikke hvad det drejer sig om. Måske folk i københavn kunne lære lidt af dem. Du ved princippet med at eje et sted, ikke forlange et sted.

Jeg var faktisk meget tæt på at nævne thy-lejeren i samme sammenhæng, ved ikke hvor jeg gjorde det, men jeg mener ikke at det er de eneste steder der giver dk originalitet, bare nogen af dem. Men hvorfor er det så skide vigtigt altid at eje noget, og hvorfor folk så ondt i røven lige præcis over det? Det er sgu da egenlig ligemeget

Det eneste, der bibringer originalitet er mennesker. Mennesker som er røvligeglade med, om det er mainstream eller det modsatte, de kan lide og tilbyder. Det er så skide reaktionært at bekymre sig om, hvad man går imod. Få nogen nosser, køb jeres eget hus og dyrk det, I kan li' i stedet for at dyrke det, andre ikke kan lide.

PS: Fint at huset er ryddet. Det var ikke deres, så ud med dem. BAre ærgeligt at vi lever i et samfund, hvor ejeren og besætteren ikke kunne afgøre det indbyrdes, men det er en anden snak.

Titel:
Relativistisk båthorn

Djohn Djohnson skrev:
PS: Fint at huset er ryddet. Det var ikke deres

Well, siden det offentlige er os alle, så er det sådan set også deres/vores hus. Det offentlige er jo ikke en person, men os indbyggere :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
JEL skrev:
Djohn Djohnson skrev:

Well, siden det offentlige er os alle, så er det sådan set også deres/vores hus. Det offentlige er jo ikke en person, men os indbyggere :)

????????????????

Er det ikke Faderhuset, en privat organisation, der ejer huset?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Djohn Djohnson skrev:
JEL skrev:
Djohn Djohnson skrev:

????????????????

Er det ikke Faderhuset, en privat organisation, der ejer huset?

Jo men grunden til at de ejer huset, er jo fordi kommunen i sin tid lavede en kæmpe brøler, og fordi Faderhuset ønskede at provokere eller med andre ord, de ønskede at lave et medie stunt så de har større mulighed for at manipulere og ændre folks holdning. Og sikkert også tjene kassen på at sælge grunden når de engang få revet huset ned.

Det er jo så gennemført kynisk og ødelæggende for kulturlivet.

Verden er altså ikke så sort/hvid. Israel ejer jo heller ikke vestbreden, men de opføre sig om de gør.

Og hallo, den der med at det kun er snotforkælede møgunger fra nordsjælland der benytte huset, den generalisering må I sgu længere ud på landet med. Folk som Trentemølle, Bazar, Flemming Quist Mølle, Peter Bastian og Anders koppet, Danmarks Radio, Milkael Simpson, Rumpistol, mig selv osv. osv. osv. benytte(de) jo også huset ind i mellem

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..................

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 19:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Jel du tror ikke seriøst på den der selv vel, hvis huset ikke var stormet var der fløjet molotov cocktail ud af alle vinduer. Og det er da virkelig li synd for ham der ikke kunne tåle gassen, men helt ærligt, man skal nok finde sig et andet job end at besætte huse, hvis man ikke kan tåle tåregas. Og så var det vidst hellere ikke værre, han var kort på hospitalet og blev hurtigt udskrevet igen. Den rydning blev gjort med et minimum af vold, jeg var virkelig imponeret. Og du skal ikke sige det kom, som en overraskelse. Helt ærligt, de vidste godt den rydning kom. Var de blevet advaret om præcis tidspunkt, havde der ventet en flammekaster på den anden side af døren. At sulte dem ud(de havde også et forrådskammer), havde været et idiotisk træt. Og havde kun fået uroligheder til at strække sig ud over længere tid, og kampene var blevet hårderer, fordi der stadig var håb.

Og forstår ikke dit argument med Irak, kan ikke se, hvad det har meget noget at gøre. Desuden synes jeg du skal melde dig i reaktioner styrker, og tage de 6 måneder på tjeneste i ulandet sådan du ikke har sådan en forskruet syn på hvad dansk millitær udretter. De vælter ihvertfald ikke tilfældige irakkeres biler, mens de står og hopper op og ned og ter sig som aber.

Ja de var sikkert under voldsom tortur, af pia kjærsgaard :roll: . Alle deres venner var sikkert blev kidnappet af PET, og blev kun løsladt fordi de skrev under. Ellers også har De kunne vælge, at skrive under på noget de vidste de ikke kunne overholde og få et hus til det blev opdaget. Eller de kunne vælge, at lade vær og ikke have noget hus. De valgte den første, og det er kun deres egen skyld. Langt de fleste synes jo et ungdomshus er en god ide, inklusiv mig selv. Men det her voldsorgie, og "får jeg ikke min vilje, så skriger jeg" mentalitet er der ingen der gider se på. De kan købe deres eget hus, og holde op med at tude over selvforskyldt ulykke.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: dk
Først og fremmest er der nok vold og ødelæggelse rundt om i verden pga stort set intet. Det drejer sig om vold baseret på tilegnelse af land eller religion osv.

Hvordan fanden kan nogen fra dette lille smørhul af et land retfærdiggøre hvad der sker i kbh. De unge der er involveret gør det her fordi de ønsker spænding og generelt er imod. Ja de er sku de mest indsnævrede, usympatiske og forkælede snotunger jeg længe har oplevet.

Ta jer dog sammen alle i små voldspsykopater. Der ligger små børn og dør i afrike. Hvad med at gå på barrikaderne for dem? I ødelægger en bydel og udøver vold fordi i kke kan få retten til et hus der juridisk set ikke er jeres.

Jeg håber inderligt at de anholdte danske og udenlandske terrorister får lov til at betale af på alt det de har ødelagt. Ellers må deres forældre sku gøre det.

Har overhovedet ingen sympati længere for det forbandede sted ungeren eller sympatisører for stedet.

I har ødelagt al for jer selv. Jeres sted og ikke mindst jeres idealer er jo kun til at grine af. I er sku latterlige.

tox

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 19:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

@ troll

kan du prøve at uddybe hvad du mener. Kan ikke helt se sammenhængen.

tox

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Troll skrev:
toxtoxtox skrev:
Jeg håber inderligt at de anholdte danske og udenlandske terrorister får lov til at betale af på alt det de har ødelagt. Ellers må deres forældre sku gøre det.

Hvem betaler så for de ødelagte unge som systemet/politikerne har ned
knoklet og undertrykt ??

:?

Jaaaa - det er jo dig og forældende der stemmer på politikerne der mishandler deres børn

Man er sin egens lykke smed. Forstår du mig?

De unge du snakker om, har du noget dokumentation? Vil gerne se de ikke selv, har lavet nogle dumme valg. Der skal 2 til en tango, er det ikke sådan man siger?

Mishandler børn? Det vil jeg også gerne have lidt dokumentation for!

Der er dokumentation for jagtvej 69 ikke tilhører de unge.

Ligesom toxtoxtox mener jeg de burde gå på barrikaderne for en bedre sag, men som alle har regnet ud, så får de unge jo ikke noget ud af børnene i afrika, ikke længere sulter eller dør af små-sygdomme. Nej Ungdomshusets unge er en flok egoister der tror det hjælper at smadre menigmands eje, fordi ved sådanne handlinger, er der SÅ mange der får sympati med dem og simpelthen i ren solidaritet, hjælper dem med at få et nyt hus.

Næsten 700 anholdte, skader for flere millioner og hvad har de fået ud af det? De har fået en masse mennesker imod dem, ikke rigtig andet.

Jeg er begyndt at hade de børn nu, desværre, men jeg kan ikke have ondt af en subkultur, som skader det samfund jeg lever i.

Titel:
Medlem

Hørt,

tænker egenligt også over hvilke konsekvenser det får for de unge mennesker der render rundt og smadre og udøver vold. Hvis en tilfældig person gjorde det samme som de unge gør ville vedkommene nok stå overfor en erstatningssag og en længere tur i spjældet.

Men disse unge får jo nok bare en enkelt overnatning i spjældet og stuearrast.

De mest ekstreme burde efter min overbevisning smides i kasjotten i et længere stykke tid så de kan mærke noget konsekvens af deres handling. Kan virkelig ikke passe at en hashryger som mig bekendt ikke forsøger at ødelægge noget som helst og ikke skader nogen som helst skal bøde mere end disse små lømler.

tox siger stadig - bur lømlerne inde og frigiv canabis. Så ville verden være et bedre sted at leve.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
toxtoxtox skrev:
Først og fremmest er der nok vold og ødelæggelse rundt om i verden pga stort set intet. Det drejer sig om vold baseret på tilegnelse af land eller religion osv.

Hvordan fanden kan nogen fra dette lille smørhul af et land retfærdiggøre hvad der sker i kbh. De unge der er involveret gør det her fordi de ønsker spænding og generelt er imod. Ja de er sku de mest indsnævrede, usympatiske og forkælede snotunger jeg længe har oplevet.

Ta jer dog sammen alle i små voldspsykopater. Der ligger små børn og dør i afrike. Hvad med at gå på barrikaderne for dem? I ødelægger en bydel og udøver vold fordi i kke kan få retten til et hus der juridisk set ikke er jeres.

Har overhovedet ingen sympati længere for det forbandede sted ungeren eller sympatisører for stedet.

I har ødelagt al for jer selv. Jeres sted og ikke mindst jeres idealer er jo kun til at grine af. I er sku latterlige.

tox

100% Enig.. Og hvad sker der egentlig for sort, hullet tøj med sikkerhedsnåle i... Det kan jeg til dels gå med til men når man samtidig har brækfarvet hår og kaster med sten så fortjener man sgu en dumflad så det basker!
Ligemeget hvor undertrykt de små djævlebørn må føle sig giver det sgu da ikke mening at rende rundt og smadre alt og male anarkisttegn på lokale facader som helt almindelige familiers boligforening skal betale for at få fjernet igen....

Så knep dog christiansborg eller en ministerbolig hvis det skal foregå ad hærværkens vej... Men nææææ, for tænk liiii på straffen/bøden for den svinestreg... SÅ meget går jeg heller ikke ind for sagen så jeg nøjes bare med at kaste lidt flasker hist og her og råbe nogle tilfældige skældsord ud i gaden...... Fucking klaphatte!!
(Et tydeligt eksempel på at vi engang var aber!)

Selv når der ingen rydning var på programmet og de holdte deres punkkoncerter lå der smadrede flasker rundt i kvarteret og en ny lille kunstner havde medbragt en billig skodspraydåse som blev brugt på at skrive et eller andet latterligt slogan på den gule mur... Jesus!
(Tror sgu de bliver overstimulerede af al den satans hurtige punkmusik)

De eneste jeg føler med er dem som kom der udelukket for at høre musikken og de kunstnere der ikke ku finde andre steder at spille!

Men resten af spasserne ka sutte pik i helvede til de får slidmærker i kæften... Basta!

:peace:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Kom til poste to gange... :oops:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

toxtoxtox skrev:

tox

Se der er den igen, forkælede snotunger. Jeg ved ikke hvor du har det fra, men det er da en underlig generalisering. Og HALLO! bare fordi vi dasnsker er i krig med det halve mellemøsten, betyder det sgu da ikke at alle vi danskere ønsker krig vel? ;) Det må være noget du har fået fra den sunbjective og manipulerende presse, der kun vise et snævertsynet billed fra en side af, nemlig de få voldlige aktivister

Cubensis Apprentice [ZL] skrev:

De eneste jeg føler med er dem som kom der udelukket for at høre musikken og de kunstnere der ikke ku finde andre steder at spille!

Men resten af spasserne ka sutte pik i helvede til de får slidmærker i kæften... Basta!

:peace:

Ja det præcis også min holdning, de er frygteligt som nogen kan ødelægge det for os andre

Titel:
Medlem

Ja, det er synd for de "få" voldelige aktivister. Men uanset hvordan du vender og drejer det så er der blevet tændt bål i gaderne, kastet med livsfarlgt kasteskyts, kastet livsfarlige bomber, smadret biler og skoler.

og hvorfor. På grund af et fucking råddent hus hvis indbyggere bedst kan gå under betegnelsen omvendte iscenesættere.

Gør sku da et eller andet for at redde verden fra vold og krig. Hvad helvede er formålet med at føre krig. Troede egentlig at denne dejlige gruppe unge var imod krig, ødelæggelse og vold. Med det er sku da tydeligt de ikke er. Hvardan fanden kan du påstå det modsatte. Handlinger taler for sig selv og dem kan du vel ikke fornægte????

og ja, i er sku nogle forkælede små røvhuller uden megen forstand på noget som helst. Ellers ville i sku opføre jer ordenligt. Har absolut intet til overs for noget som med ungeren at gøre. Jeres handlinger taler for sig selv og jeres holdninger er så indadvendte at man skulle tro at der absolut ingen indsigt i verden var tilstede.

tox

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]