Farmand skrev:
Skrevet: 28 feb 2007 22:37
MaroK skrev:
Jeg tænkte også lidt på om man kunne lave et brev tilpasset denne slags indlæg. Så kunne man sætte folk lidt ind i problematikken på en lidt mere høflig måde. Så kan dette standard brev vel sluttet af med et link til reglerne. Brevet bliver jo ikke mindre tolerant. På den anden side synes jeg at det er trist hvis vi skal til at behandle det sådan - hvor går grænserne så?
Spørgsmålet er jo også om nye brugere ville læse det. Reglsættet er jo i og for sig tydeligt nok, let forståeligt og let at finde frem til. Alligevel virker det som om der er rigtig mange der ikke har læst dem. Det kan jeg ikke se hvad et standard brev skulle ændre på, det ville vel bare blive ignoreret lige som reglsættet.
Det tænkte jeg også..
Men hvis det var noget der henvendte sig til vedkommende i et pædagogisk tonefald og var kort formuleret (ikke alt for langt) så tror jeg at det ville hjælpe. Ellers sidder vi jo bare og kommer til at gøre som du lige har gjort. Det kan vi vel alle komme til - jeg tænker på begrebet om gruppepolarisering (malkavian har postet en udmærket artikel) vi er jo også et fællesskab her på psy, så hvad skulle forhindre os i at gruppepolarisere?
Jeg mener bare, vi bliver nok nødt til at se ind ad hvis vi vil gøre forholdet til narko i dk bedre. Det er jo os der skal føre vejen

Eller vi har i hvert fald nogle af dem der bærer ansvaret - den kan man ikke rigtigt løbe fra.
Edit:

Det var skrevet som svar til en post af farmand, men den blev slettet

jeg har posten kopieret, men er det slettet af en admin (hvilket jeg vil have svært ved at forstår hvorfor) så vil jeg selvfølgelig ikke poste det.
-nu er det sat ind igen (mit citat).[/quote]