Lulle skrev:
Håber jeg har postet rigtigt - Ellers sorry!
Ok, jeg går på psyks dagafdeling og fik idag stukket en plastikkop i hånden, som jeg så skulle tisse i, med tilskuer på

. Jeg har selv sagt ja til at de må teste mig med mellemrum (lidt for mistænkeligt at sige no way).
Nu er mine to spørgsmål så:
1. spørgsmål: Jeg tog ca. 1/4 gram kokain i lørdags (bruger sjældent kokain, ca. hver 3-4. måned). Jeg har kigget inde på erowid, og kan se at små koncentrationer (som 1/4 gram kokain vel må være) ikke kan spores i mere end 48 timer.
Men gælder det kun de der hjemmetests? Kan det spores længere i en laboratorietest?
2. spørgsmål: Kan andenhånds røg spores i en urinprøve? Jeg er selv kommet ud af et massivt hashmisbrug i juli, men hele min omgangskreds + min kæreste ryger stadig MEGET. Så jeg sidder jo i røgen stort set hver dag.
På forhånd tak.
Julie.
hej julie, igennem urin er de meget gode til teste folk, og ang andenhånden ryning så ja for du indånder det, men det bedste tip du kan der (hvertfald fra min side) drik vand, masser af vand, drik en 8-12 litter om dagen hvis ikk mere, jo mere du tisser jo mere renser du dig selv, har hørt det skulle hjælpe lidt med citron, og sften derfra men vil ikke skrive under på den teori. men hvis vi snakker thc røg? går jeg udfra, så kan du købe sådanne nogen små glas hvor der er noget væske inden i som du skal ta en halv til en hel time inden du skal testes, det skjuler affaldstofferne i dit system, sælges vidst i caboon og ligne shops.