Etherlungs skrev:
Håbede på at få lidt respons for udtrykket "holde det ægte", det var skrevet i sjov da jeg er født i 83.
Jeg vil bestemt checke nogle af de navne du nævner fra den anden scene ud. Nu skal der rulles

Hehe, godt! Jamen så har du sgu da også holdt det i live siden 83
Jamen det kan nemt blive helt og aldeles umuligt at fremskaffe nogle af deres gamle prods. Så skulle det da lige være bibliotektet eller tue track(i dag track72) himself du skulle gå til. Han har en god del, for ikke at sige alle dem han ku få fat i.
Ellers kan du vel godt høre noget af det nyere disse kunstnere har lavet? Så har du også prods'ne til gode som størstedelen af os andre. I dag, er Tue (som den gang gik under navnet DJ Rough' n' Tuff) gået solo, men holder ild en en masse fede projekter. Hans bror er Marnimand. Tvivler på at han laver noget mere udover neget meget sjældent at give et gammelt æresnummer for BDD (Boogie Down Dauggaard). Fra før i tiden (desværre overstået nu

) kender du Malk De Koijn. Se da på deres myspace til at starte med
http://www.myspace.com/malkde5 og derfra gå ind på Tues profil. Læse lidt om ham og finde udaf i hvilket retning du skal digge..
Pueha man kan skrive meget om det her.. Rocker MC fik et ordenligt blowup(med MGP) som Kølig Kaj. Slagtermester Dasko D laver ikke hiphop idag, men da han gjorde var det PÆNT stenet. Og det er ret fedt. teksterne er utroligt syrede.
Det er kort sagt en ret utilgængelig del af hiphoppen, men tro mig - der skete RIGTIG meget i den tid. De har været dejligt produktive (du ved nok hvor kedeligt der er i jyllands mindre byer).
Nu har jeg ikke tid til mere.. men held og lykke med det!