Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 08:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Det kommer selvfølgelig også an på stederne, ta nu amager bio.. der er da alle typer der, det helt vildt.. lige fra den steroide pumpede til dem i udklædningstøj, hahe :P

Og det ka nu være en underholdning at se på en eller anden totalt blæst person klædt ud :wink: det virker helt forkert..

Titel:
Junior medlem

conclusion: techno sutter

langt garn 4 life =)

(elsker de debatter hvor det handler om at forsvare sin stil :D )

Titel:
Flueknepper kongen

Hold kæft, hvor er du fed, når du redegør for din egen identitet ved at andres hår sutter, fordi du har langt, klamt, fedtet garn. Hippiesvin!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Levose: Er du godt klar over hvor hårdt den slags ord rammer når de kommer fra en der har ~730 inlæg på bagen og man selv er helt ny herinde? Og så er han ovenikøbet langhåret og følsom og alt muligt. Det er jo pisse synd mand!

Wilhelm: New conclusion: Jeg kan kun råde dig til at pick up your weapon and fight! 4 lifestyle!

Har i nogensinde set en hiphopper danse på et alm. kedeligt diskotek så? Altså sådan VIRKELIG hængerøv, ikke bare baggy til lidt løst (som mit).. Det er godtnok vildt sjældent jeg ser en rigtig GaNg$ta danse, men kæft nogle pinlige episoder jeg har vidnet. Sidst jeg så noget slemt i den dur, var inde på (den overfor robin hood inde i Jomfru Ane Gade? :? Jeg er ikke lige den der går i gaden mest(det er jo stortset bare halbal på række)) var en der stod og "cribwalkede". Og fanme nej om han gjorde, han lignede en der stod og trådte på kakerlakker, som om gulvet var dækket. Dybt fokuseret. Og sikkert pisse blæst.

Det var nu meget sjovt :) dog en anelse frustrerende i længden

Senest rettet af MaroK 14 feb 2007 20:44, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Junior medlem

fjols, levose :D
regnede med at en eller anden ville angribe mig efter indlægget...
jeg har kort hår.

(som sagt, disse debatter er skidefede) :twisted:

Titel:
Flueknepper kongen

Kære Marok. Jeg håber De kender sarkasmens kunst? :wink:

Jeg er sgu ligeglad med hårets længde, bare folk opfører sig nogenlunde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Må jeg så høre hvem det var du parodierede? Sarkasme er jo så at sige en ondsindet form for ironi, netop fordi man parodierer nogen netop for at latterligtgøre dem :) (så vidt jeg har forstået)

Håber ikke jeg fangede dig for hårdt. Hvis jeg gjorde, så er jeg udemærket klar over hvor farligt det her kan blive. 730indlægsmedlemmerne er NO GOOD at lægge sig ud med! Men mon ikke om du nok skal ha nået at udtænke en snoet plan imens mine noobfingre famler sig vej på tasterne.

I hvert tilfælde skal jeg nok være blandt dem der opfører sig nogenlunde. Også selvom jeg har kort hår :wink:

Titel:
Flueknepper kongen

Kender de en ung gentleman ved navn Dr. Phibes? :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uha-uha, nu snakker vi den helt høje kaliber. 3983 indlæg for at være helt præcise (kun til glæde for mig selv, eftersom andre læsere næppe når at læse dette imens tallet stemmer overens).

Jamen han er jo i sandhed en vaske ægte gentlemand, ja. Han skulle efter sigende være medlem af den yderst attraktive herreklub W.B.

Han lader jo til at være eksemplarisk.

Titel:
Medlem

MaroK skrev:
Levose: Er du godt klar over hvor hårdt den slags ord rammer når de kommer fra en der har ~730 inlæg på bagen og man selv er helt ny herinde? Og så er han ovenikøbet langhåret og følsom og alt muligt. Det er jo pisse synd mand!

Wilhelm: New conclusion: Jeg kan kun råde dig til at pick up your weapon and fight! 4 lifestyle!

Har i nogensinde set en hiphopper danse på et alm. kedeligt diskotek så? Altså sådan VIRKELIG hængerøv, ikke bare baggy til lidt løst (som mit).. Det er godtnok vildt sjældent jeg ser en rigtig GaNg$ta danse, men kæft nogle pinlige episoder jeg har vidnet. Sidst jeg så noget slemt i den dur, var inde på (den overfor robin hood inde i Jomfru Ane Gade? :? Jeg er ikke lige den der går i gaden mest(det er jo stortset bare halbal på række)) var en der stod og "cribwalkede". Og fanme nej om han gjorde, han lignede en der stod og trådte på kakerlakker, som om gulvet var dækket. Dybt fokuseret. Og sikkert pisse blæst.

Det var nu meget sjovt :) dog en anelse frustrerende i længden

tror det er de færreste steder de lukker folk ind hængerøv underligt nok

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lithium skrev:

Tror, du har fat i noget! ;) Man bliver jo sendt væk mange steder, hvis man har noget andet end almindelige jeans eller noget finere på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ha! om jeg så har hængerøv (ja, sådan nogle har jeg også en del af. De efterlader sgu strækmærker det lort!), eller jakkesæt (ja jakkesæt, med skjorte osv) er dørmændenes forhold til mig, hvis de altså fanger mit blik, næsten altid det samme. Det lader kun til at være piger der giver en lidt mere plads. "Du går bare videre" lyder det hurtigt fra dørmændene. Måske fordi at når jeg skal sådanne steder hen (gaden etc.) foretrækker jeg at være påvirker af empatogener. De fleste gange har jeg dog blot været stiv og skæv. Og der har jeg nogle gange sagtens kunnet komme ind i casual homeboy clothing.

Man skal bare lade være med at se sig for meget om og lade være med at se dem i øjnene andet end at strejfe den enes blik. Tjae, det er i hvert fald hvad jeg blandt venner har regnet mig til. Tror dog ikke det kan beregnes ti landet end at man skal have en vis form for sober udstråling og stråle lidt af selvsikkerhed uden dog at være for brav.
Hvad fanden ved jeg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Minimal skrev:
Lithium skrev:

Tror, du har fat i noget! ;) Man bliver jo sendt væk mange steder, hvis man har noget andet end almindelige jeans eller noget finere på.

Primært fordi det ser dumt ud / ikke er deres målgruppe... Jeg hørte en skrøne om, at Nik & Jay blev afvist fra det tidligere UnderUret, og det er også fair nok, når de tydeligvis ikke er publikum for det sted...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der bliver ellers lukket rimelig mange ind, som ser dumme ud.

Deres målgruppe er vel alle betalende kunder over 18. Gangstere i baggys og hættetrøjer skaber bare utryghed, hvis Burberry-Jakob har taget mor med på Daisy...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hold kæft hvor er jeg træt af at høre ordet "gangstere" blive brugt om personer i baggypants eller hættetrøjer.
Nogle har vel holdt det ægte siden 83
Faårrck hvor jeg savner Einar og Clemens, NWA og Dre som førende vokal på tracks.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
Clemens, NWA og Dre

Clemens, NWA og Dr. Dre - Det kan jeg følge dig i ret meget (!), men Einar er jo ikke rigtig hiphop vel Dr. realness? :wink: at have "holdt det ægte siden 83" kan selvf. være om meget, men går udfra at du mener at du har hiphop i leveren. Så ved din lever vel også godt at Einar ikke er hiphop.
Der er livetrommer og El-guitar.
hvor er den anden scene? - den hvor tue, marnimand, Rocker MC, Ø, Slagtermester Dasko D og de andre jyder gik amok på i samtid med Einar og RBC? - nå, undskyld - den er jo lige dér.. Det er bare.. Du råbte så højt eller jeg stod så tæt på at jeg ikke kunne høre hvad der foregik samtidig :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
SmølfeFarmer skrev:

Jeg kan ikke se hvorfor man skal være mere irriteret over en person som virkelig nyder musikken i modsætning til de typer der snarere dukker op for at fremvise deres nyeste tilføjelse til sine tribal-tatoos der breder sig fra ryggen, ud over skuldrene, armene og halsen imens han står og ser stram ud i sin skrig-gule tanktop, den ekstremt pumpede krop der grænser til det absurde og sit militærklippede hår.
Hvem af de to spreder mest negativ stemning?
Det er aldrig (måske er "aldrig" lige lovlig groft sagt, men det passer nu meget godt) hippierne der begynder at dele øretæver ud eller opfører sig som om de ejer stedet og alle andre er der på deres nåde.
Til gengæld ser de ud som om de oprigtigt hygger sig, nyder stemningen, musikken og selskabet - hvorimod de store smarte fyre for det meste står sammen i flok som om de andre ikke er værdige nok til at søge audiens hos dem.

Der skal være plads til alle og så er det da lige meget hvordan man ser ud, men hvis man har en negativ attitude og alligevel ikke prøver på at skabe en god stemning omkring sig så synes jeg lige så godt man kunne blive hjemme og være cola-stram der istedet for at gå i byen på den måde - men det er vist en utopi.

Og ærlig talt, hvis man ikke kan klare at der engang imellem er nogle der kommer til at skubbe til en (ubevidst, ikke med vilje) så lad dog være med at tage til en fest.
Har du adrig selv været så optaget/grebet af din dans at du er kommet til at støde ind i nogen eller er du en af dem der kun danser for at vise dig frem?

Derudover har jeg "tit" fået negative og nedladende kommentarer fra de smarte fyre pga. mit efterhånden halvlange garn men jeg har sgu aldrig hørt hippierne svine andre åbenlyst til pga. udseende, så jeg synes ikke det er så svært for mig at finde ud af hvem jeg sympatiserer mest med.

Mvh Jonas!

Der er for det første forskel på at blive skubbet til og på at blive trumlet ned. er blevet skubbet til og har selv skubbet til andre når jeg dansede (egentlig derfor jeg smutter på scenen. der kan man trække vejret og svinge med armene), det er da klart, men folk der i en eller anden tåge ikke kan se at der er andre i rummet end dem selv... det har 90% af gangene været hippier....

Hvad er det da også for noget forbandet lort at lukke ud at det er hippierne der er der for at nyde musikken og cola-drengene er der for at vise sig frem??? fordi at jeg har lollisocks osv er det da overhovedet ikke ensbetydende med at jeg er der for at vise mig frem. er der for musikken ligesom alle andre. er iøvrigt heller ikke fordi at hippier byder alle velkommen i deres store fede fællesskab. tværtimod. ved ikke hvorfor hippierne altid er "de gode" og resten af verdenen er de onde.

hvorfor ikke bare være ligeså imødekommende over for alle andre som for hippier? får du tæv hvis du går hen og snakker med de drenge? ærlig talt føler jeg mig mere velkommen hos dem end hos hippierne. Om det er fordi jeg er en kælling skal jeg ikk kunne sige, men ifølge dig burde jeg vel også være velkommen hos hippierne.

Der må jeg sq skuffe dig. Tror du sq prøve at vende tingene 180' og tage et kort kig på verdenen derfra. jeg taler i det mindste af erfaring og ikke af fordomme.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Håbede på at få lidt respons for udtrykket "holde det ægte", det var skrevet i sjov da jeg er født i 83.
Jeg vil bestemt checke nogle af de navne du nævner fra den anden scene ud. Nu skal der rulles :joint:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Citat:
Om det er fordi jeg er en kælling skal jeg ikk kunne sige, men ifølge dig burde jeg vel også være velkommen hos hippierne.

Der findes altså også hippiekællinger :P Og du er da altid velkommen til at slutte dig til hippiekredsen :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
Håbede på at få lidt respons for udtrykket "holde det ægte", det var skrevet i sjov da jeg er født i 83.
Jeg vil bestemt checke nogle af de navne du nævner fra den anden scene ud. Nu skal der rulles :joint:

Hehe, godt! Jamen så har du sgu da også holdt det i live siden 83 :lol:
Jamen det kan nemt blive helt og aldeles umuligt at fremskaffe nogle af deres gamle prods. Så skulle det da lige være bibliotektet eller tue track(i dag track72) himself du skulle gå til. Han har en god del, for ikke at sige alle dem han ku få fat i.
Ellers kan du vel godt høre noget af det nyere disse kunstnere har lavet? Så har du også prods'ne til gode som størstedelen af os andre. I dag, er Tue (som den gang gik under navnet DJ Rough' n' Tuff) gået solo, men holder ild en en masse fede projekter. Hans bror er Marnimand. Tvivler på at han laver noget mere udover neget meget sjældent at give et gammelt æresnummer for BDD (Boogie Down Dauggaard). Fra før i tiden (desværre overstået nu :cry: ) kender du Malk De Koijn. Se da på deres myspace til at starte med http://www.myspace.com/malkde5 og derfra gå ind på Tues profil. Læse lidt om ham og finde udaf i hvilket retning du skal digge..
Pueha man kan skrive meget om det her.. Rocker MC fik et ordenligt blowup(med MGP) som Kølig Kaj. Slagtermester Dasko D laver ikke hiphop idag, men da han gjorde var det PÆNT stenet. Og det er ret fedt. teksterne er utroligt syrede.
Det er kort sagt en ret utilgængelig del af hiphoppen, men tro mig - der skete RIGTIG meget i den tid. De har været dejligt produktive (du ved nok hvor kedeligt der er i jyllands mindre byer).
Nu har jeg ikke tid til mere.. men held og lykke med det!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]