dikki skrev:
Du skræmmer mig Dark Princess.. Rigtig meget endda. Det virker til du ikke kan kigge udover dine egne problemer og få øjnene op for andre mennesker. Prøv at forstå at fordi DU var deprimeret og røg hash, og derved blev mere deprimeret betyder det ikke at hash er fjenden. Hvis nu du ikke havde røget var du sikkert også røget ligeså langt ud for du virker sku ikk til at ville modtage hjælp. Din adfærd skræmmer mig utroligt meget.. Virker som om du vil gøre alt for at slippe væk fra virkeligheden, det er altså ikke alle mennesker der har det sådan.
Hvis hash bliver lovligt er der flere der vil ryge det, ja.. Men hvorfor er det negativt? Hellere det end de drikker alkohol..
:yeah:
Jeg ville ønske jeg selv havde noget at sige, men det gør så ondt på mig, når unge mennesker totalskader sin psyke, at jeg ikke kan andet end at få en nedtur på over det.
Hvis Rusmidler var lovlige og alle var informeret korrekt om dem, ville Danmark/verdenen ikke have de problemer, den kæmper med nu. Vi ville have rene rusmidler, stor viden om harm reduction og IMO et minimalt antal misbrugere, fordi der vil altid være misbrugere, uanset hvilke stoffer vi snakker om.
Nævner nogle her:
Coca-Cola/Pepsi/Jolly/Discount Cola/Kaffe Indeholder alle koffein.
Slik/Chokolade/Sodavand indeholder sukker.
Pibetobak/cigarer/cigaretter indeholder alle nicotin.
Alkoholiske drikke, den største fjende vi har.
Så jeg kan slet ikke forstå din holdning. Den eneste forståelse jeg har for dig, er du har et kæmpeproblem med dit liv, det lyder lidt som du ingen mål har i livet, udover at gøre det forkerte. Jeg blev engang fortalt af en person jeg har nær at:
Når man står overfor et problem skal man vælge det sværeste valg, fordi det tit er det rigtige.
Alle kan bukke under for det forkerte, men det er ikke mange der lever efter reglen: Forkert er rigtigt.
Du er ikke den rigtige person til at snakke imod legalisering, du burde snakke, nærmest prædike, for en legalisering, for du er et af de skræmmebilleder man kan bruge, når man skal vise hvor galt det går, når man ikke ved hvad man laver. Dette bliver tit brugt til at smadre alle håb om en legalisering, fordi det er historier som dine der ryger i avisen, fordrejet til det var stoffernes skyld du kom derud hvor du befinder dig, men der er kun EN der er skyld i dette, nemlig dig.
Dette skriver jeg ikke for at ramme dig, eller såre dig. Jeg skriver dette fordi det er sandheden og jo flere unge mennesker der dummer sig, jo længere rykkes Danmark væk, fra en eventuelt legalisering af noget som helst. Det ender vel ud i alt der har "lamme" potentiale, bliver gjort illegalt eller ryger på recept.
Så havde jeg jo, noget at sige alligevel.
Vil lige sige:
At ordet "lamme" er da alt for grineren fundet på.