Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Cola prob..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Jeg er en gut på 20år, der mangler en a delenogen tanker og måske få snkket lidt med.. jeg ar sniffet ´hver dag siden starten marts06

Troede jeg var scarface i ved 8)

har har aldrig røget ellers stukket coke, og nu skal det bare stoppe..

mogen der har bare lidt repons..

6000 ZwitoN

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du kunne jo starte med at fortælle lidt mere om dit (mis)brug. Er det coke eller amfetamin vi snakker om? Du har nævnt coke men ikke specifikt sagt det var det det handlede om.

Hvornår - hvormeget - hvorfor - du snuser?

Men der vel ikke så meget andet at sige end at du må og skal stoppe kroppen kan gangske enkelt ikke holde til hårde stimulanser på dagligt plan.

Held og lykke med det! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

amen jeg tager kun "den gode" og jeg sniffer vel 3g daglige til fest måske 10-15g

og så æder jeg de benzoer jeg falder over

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
ZwitoN skrev:
amen jeg tager kun "den gode" og jeg sniffer vel 3g daglige til fest måske 10-15g

Ku godt være du bare sku tænkte over om du ønsker at blive meget ældre? Bare et lille opråb for det er bestemt ikke sundt!

Venlig hilsen

-dikki

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

WOW slap da helt af. Vidste slet ikke det var muligt at indtage så meget coke. Nu kender jeg jo self hellere ikke kvaliteten af dit coke men stadig.

Men som Dikki så fint understreger så bliver du nød til at stoppe inden for gangske kort tid hvis du har planer om at blive meget ældre. Hvis du ikke kan stoppe af dig selv så søg proffesionel hjælp. Evt tag på en lang ferie til udlandet langt væk fra venner der også tager coke - fester og pushere

Titel:
Medlem

Du har allerede taget det første skridt imod at blive clean, fordi du selv har indset du har et problem.

Må man spørge til hvordan du har haft råd til et så heftigt forbrug? Og tager du andre stoffer eller er det kun kokain?

Mvh. Lalle.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Var scarface i 6000 hvis det kan forklare det :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes du skal søge en eller anden form for professionel hjælp - f.ex. psykolog-hjælp eller noget specifikt mht. rusmidler.

Du er nødt til at behandle dit problem - det er ikke nok bare at skrive lidt med folk på nettet og så prøve at holde sig væk fra stoffet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Undskyld, men det gylle tror jeg ikke på. 10-15 gram til fest? What the ....?! Enten har du den højeste tolerance nogensinde, eller også er det noget lort du snuser, eller du tjener alt for mange penge.

Men, hvis du altså snuser så meget som du nu siger, så skal du stoppe med det samme, skift dine venner ud, eller søge pro. hjælp.

U-Turn - det er gratis og anonymt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jaspar skrev:
Undskyld, men det gylle tror jeg ikke på. 10-15 gram til fest? What the ....?! Enten har du den højeste tolerance nogensinde, eller også er det noget lort du snuser, eller du tjener alt for mange penge.

Jeg er øjenvidne til at så store mængder kan indtages i samme brændert! :shock: Har dog ikke selv haft fornøjelsen :D

ZwitoN skrev:
Jeg er en gut på 20år, der mangler en a delenogen tanker og måske få snkket lidt med.. jeg ar sniffet ´hver dag siden starten marts06

Troede jeg var scarface i ved 8)

har har aldrig røget ellers stukket coke, og nu skal det bare stoppe..

mogen der har bare lidt repons..

6000 ZwitoN

Jeg har lige nøjagtig det samme problem med amf, sniffer dog ikk mere end 3-5 g når det er en vild aften, men får ihvertfald kørt min 5 g i mig i om ugen + alle de sovepiller, benzoer, syre, svampe osv jeg kan komme i nærheden af, når det går stille og rolig.. og så self masser af bajer og hash.. Det er faktisk først inden for de sidste par uger jeg har fundet ud af hvor meget narkoman jeg er gået hen og blevet siden jeg flyttede fra de galme (2 år siden) og det skræmmer mig lidt. Kan godt holde mig fra amf en enkelt dag eller to af gangen, men så er det satme også nogen hårde dage og nogen drømme
Jeg er blevet tilbudt tilbud om døgnbehandling, men er ikke sikker på at jeg er klar til det, men du kunne da undersøge det på dit lokale misbrugscenter.
Ønsker dig alt mulig held og lykke, peace herfra mester

Titel: ....
Medlem
Brugeravatar

Fredag en uge uden "min elskede"

fuck det jeg tager den sku på den hårde måde...

ryger godt nok 10-12 joints Skunk/nepal om dagen a.t.m
og sover ikke før kl 05-06 :(

men vi fucking klare den :D

ZwitoN - 6000

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:

Men, hvis du altså snuser så meget som du nu siger, så skal du stoppe med det samme, skift dine venner ud, eller søge pro. hjælp.

Det jeg fakstik :) Da jeg sagde jeg kunne æde 50 kiks og 60 basser troede heller ingen det, Og de kikkede også underligt da jeg gik der fra der efter..

men har altid haft det problem :(

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
ZwitoN skrev:
Jaspar skrev:

Det jeg fakstik :) Da jeg sagde jeg kunne æde 50 kiks og 60 basser troede heller ingen det, Og de kikkede også underligt da jeg gik der fra der efter..

Bare fordi du skal bruge større mængder narko til at blive fucked på, betyder det ikke at du fucker din krop og hjerne mindre, 50 kix skal nok få din hjerne til at koge.

Titel: S
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikssund
Hejsa. Hvis du læser dette indlæg, zwithon, så er det fordi du stadig er i live. Det dårlige er: du er ved at forgifte dig selv til følgende:
organsvigt, hjerneskader, ødelagt syn, ødelagte blodårer, smadret nervesystem, dårlig hørelse, ødelagt hud, og ødelagte relationer til andre mennesker.

Hvis det lyder lidt råt så håber jeg du kan se konsekvenserne af det du har gang i. Hvis ikke du stopper nu bliver resten at dit liv meget fucked, hvis du overlever. Du bliver nok heller ikke mere ca. 35.

Personligt er jeg ret overbevist om at hvis du har sniffet 10-15 gram på en aften har det enten været voldcuttet eller bare sukker.

Fordi? Ganske enkelt fordi du havde fået hjertestop forlængst.

Søg hjælp.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZwitoN skrev:
Jaspar skrev:

Har faktisk set det samme til en fest.. En eller anden gut pralede om hvor mange valium han ku kaste indenbords... Da han så havde guffet de første 25 og drukket nogen øl og stadig gik rundt var jeg sq lidt slået tilbage.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stadig noget mærkeligt noget at prale med.

For ikke at virke alt for dømmende, så vil jeg sige, at du stadig har et problem, hvis du ser en prestige i, at kunne indtage 15 gram coke, 50 kiks eller 60 basser - intet af det er smart, eller sundt - udover det, så kan du umuligt have det specielt morsomt sammen med andre, hvis du doserer så højt?

Jeg mener selv, at første skridt på vejen mod et sundere hverdags- og natteliv er at erkende, at man ikke har levet skide smart. Se de negative ting i øjnene - det kan være, at du ikke kan gå i byen uden dit foretrukne stof, du lider af insomnia (søvnforstyrrelse), humørsvingninger eller andet.

Jeg er selv trappet ned med hashen, og det har været ret svært, da jeg har røget hash meget ofte de sidste 15 måneder, men efter jeg har opvejet de gode effekter mod de dårlige er jeg kommet frem til, at det er, hvad der er for mit eget bedste.

Jeg ved godt fra egne erfaringer, at når man kvitter det ene stof, som man nu har noget så kært, så er der et brændende ønske for en substitut - her i dit tilfælde har du valgt hashen.

Man kan vel godt sige, at det er en "sund tilbagegang", for det er jo ikke helt så farligt, som alle de andre kemiske varer du har kastet indebords, men jeg synes, at du burde passe på. Du ender nemt med det samme problem som før, men da vil det bare være hashen.

Jeg er godt klar over, at du sikkert går igennem helvedet, har abstinenser og Gud ved hvad ellers, men det hjælper dig ikke meget, at få de negative sider ved at narko-stop til at forsvinde. De negative sider (dit humør, din fysiske tilstand etc.,) er alle sammen tegn på et langvarigt, fucked up forbrug, og det synes jeg, at du skal tage ved lære af.

Jeg synes, at du skal søge professionel hjælp, ja, jeg ved godt, at det er dødens pølse, men, hvis jeg var i dine sko, så ville jeg ikke magte din situation - det er en alt for stor ting at gå at bakse med selv, og det er alt for nemt for dig, at kunne ryge i.

Jeg ønsker dig alt held og lykke i fremtiden, og håber, at du kommer ud af det.

Mvh Jasper

Senest rettet af Jaspar 10 feb 2007 15:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar tror han mener rohypnoler og ikke bajere.. Det gør det bare endnu værre ;)

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Stadig cola fri

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Virkelig flot klaret. Hvordan har du det? Så er det allerede en hel uge siden du stoppede, og det må jo siges at være rigtig godt præsteret :) Ryger du stadig lige så meget hash?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]