Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
Hash er hallucinogent og folk der ik har fundet ud af det..
ægerligt for jer, men det betyder ik at det ik er hallucinogent [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

DAmn i er da nogle wankere udover alle grænse

hvor mange er det lige det er som der påstår at de får hallucinationer af at ryge en fed, ud over jeg der bitcher og føler sig angrebet verbalt.

Wankere hele banden.!

Gonzo & Ænima> Tag jer sammen !!!

Aliaarhus> det er da fint du har brugt så langttid på at skrive de rapporter... men er du klar over hvor langt tid nogle af os andre har brugt på at finde ud af hvordan tingene er ivirkeligheden...
Sørgeligt at du bliver helt opslugt af din egen opfattelse. og opleve du har set noget som slet ikke var der og du slet ikke havde set men havde opfattet..

Og en helt anden sag er hvorfor i tågere ikke kan tage en diskution op, istedet for at sidde og refere til hvad i tror andre ikke forstår, det er da for latterligt..!

har i ikke bedre at sige... eller i er måske bare udepå at lave ballade... tag jer sammen det er et forum ...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
rend mig, jeg melder mig ud af diskussionen... Mine oplevelser har været sande hele vejen igenne, hash er et hallucinogen, og til sidst men ikke mindst: du aner slet ikke hvad fuck du ævler op...

I'm out!

/Edit: Jeg har endnu ikke læst ét eneste indlæg som har givet dig ret... gad vide hvorfor? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
.

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: NOSTALGIC ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:

Gonzo & Ænima> Tag jer sammen !!!

Aliaarhus> det er da fint du har brugt så
Og en helt anden sag er hvorfor i tågere ikke kan tage en diskution op, istedet for at sidde og refere til hvad i tror andre ikke forstår, det er da for latterligt..!

...
<HR></BLOCKQUOTE>

Den synes jeg egentlig er meget god.Du smurf beskylder andre for at køre en usaglig debat,mens du selv sidder og udfører pinlige personlige angreb,beskylder folk for at være Wankere!Om jeg vil tage ned i børnehaven og diskutere stjernetuneller?Og spørger du mig om jeg har taget min mors hormoner?Hvem var det der var en drengerøv her egentlig?LMAO

Når du kan være så usaglig,at du sammenligner svampe og Hash halluer,så siger det bare endnu mere om,hvor uegnet du egentlig er til det mod job.

Når du er blevet lidt ældre,og har prøvet lidt mere,bl.a at få halluer af at spise Hash vil jeg tage imod din undskyldning.Indtil da burde du være mere ydmyg overfor folk der helt klart har prøvet ting som du åbenbart kun kan drømme om.

Jeg lægger mærke til at du bliver ved med at tale om røget Hash.Jeg har kun haft reelle Halluer af spist Cannabis.Men der var de til gengæld tilstede i fuldt omfang.

Søg et fuldtime job Max.
[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

du fatter ikke en skid, læs hvad jeg skriver og forstå bagefter... det er ikke så svært ... men det er det åbentbart når man tror man får hallucinationer af at ryge en fed .. hahaha... Taber!!!

Aliaarhus> ja stik af med dig ...

Dedikeret medlem

Skal i ikke lige klappe hesten og fortsætte dette skænderi over PM ? Det fører jo åbenbart ingen vejne

Måske virker thc hallucinogent på nogle og på andre gør det ikke.
Det burde være op til den enkelte at afgøre.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:
Aliaarhus> ja stik af med dig ...<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor sletter du mine posts? Kan du ikke se sandheden i øjnene? [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Kæft for en idiot som du er - der er ingen tegn på den mindste fornuft i hovedet på dig...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DeF:
Skal i ikke lige klappe hesten og fortsætte dette skænderi over PM ? Det fører jo åbenbart ingen vejne

Måske virker thc hallucinogent på nogle og på andre gør det ikke.
Det burde være op til den enkelte at afgøre.
<HR></BLOCKQUOTE>

Netop det at det virker hallucinogent på NOGLE er ensbetydende med at cannabis ER hallucinogent.

Fatter ikke hvordan han har formået at få den moderator-post. Du er godt nok den pinligste moderator jeg længe har kendt, smurf... og du virker ikke mere sej af at slette mine posts!

Som jeg skrev i min post som du slettede: Indse at du tager fejl... INGEN har indtil videre givet dig ret i dine påstande, fordi du netop ikke ved hvad du snakker om!

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ali gider du ikke lige at poste til en
report fra en profesonæl undersøgelse der beviser din påstand om at hash for dig til at se "HVIDE VAREGOGNE"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[QUOTE]Originalt postet af [sMurf]tretusind:
[B]du fatter ikke en skid, læs hvad jeg skriver og forstå bagefter... det er ikke så svært ... men det er det åbentbart når man tror man får hallucinationer af at ryge en fed .. hahaha... Taber!!!

Enten er du dum,eller også misforstår vi hinanden..igen.Nu nævner du igen "at hvis man tror man får halluer af at ryge en fed".Det har jeg aldrig sagt...
At nogen så åbenbart får det,er en anden ting.Jeg talte udtrykligt om spist Hash.

Du skriver at jeg ikke forstår en skid.Jo jeg tror godt jeg forstår situationen.Du påstår jeg er fuld af løgn,fordi jeg siger jeg får halluer af at spise Cannabis.
For alt det læsestof du har pløjet igennem(meget uden tvivl),har givet dig det indtryk at Cannabis ikke kunne give halluer ligemeget hvordan man indtog det!!Forvirrende ikk?Du finder nok ud af det før ellere senere Max.Du er jo skide stædig mand.

Iøvrigt syntes jeg du er en ret fin moderator.Jeg tror det er første gang jeg har hørt/set en moderator kalde folk for "tabere"hvis de ikke var enige med ham(!)
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Nu tager i jer sammen .

Aliaarhus> jeg sletter fandme ikke beskeder ... tvært imod .. jeg er også imod topics bliver lukket ...

Gonzo > man bliver sgu nødttil det når folk sviner en til på en usaglig måde ... thats life...

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Det mener jeg sgu ikke passer!!!

Jeg har da haft halluer på THC!
Ikke de samme halluer som man har en gang syre eller lign.
Men lidt mønstrer osv og jeg kender da også andre der har haft det!
Dog skal det siges at i mit tilfælde havde jeg røget ice, og aldrig har været så skæv og havde det virkelig dårligt samtidig. Det var ikke sjove halluer.
Og i en af mine venners tilfælde havde de spist for meget hash kage og fik i forbindelsen med "od'en" halluer i form mønstrer osv.

så nej, det er ikke ligesom i "medicinal marihuana" hvor homer har halluer a´la candy-flippin.. Men man kan sgu godt få halluer..
Og hvis du ikke tror mig så lad os mødes på staden.. Medbring 300-400 kr til "ice", og evt en bong eller lign..(jeg siger ikke at det er fedt at være så skæv, men det er altså muligt at få halluer!) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

mvh

thE tiS

[ 07 Oktober 2003: Besked ændret af: ti$ ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]