<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:
Gonzo & Ænima> Tag jer sammen !!!
Aliaarhus> det er da fint du har brugt så Og en helt anden sag er hvorfor i tågere ikke kan tage en diskution op, istedet for at sidde og refere til hvad i tror andre ikke forstår, det er da for latterligt..!
...<HR></BLOCKQUOTE>
Den synes jeg egentlig er meget god.Du smurf beskylder andre for at køre en usaglig debat,mens du selv sidder og udfører pinlige personlige angreb,beskylder folk for at være Wankere!Om jeg vil tage ned i børnehaven og diskutere stjernetuneller?Og spørger du mig om jeg har taget min mors hormoner?Hvem var det der var en drengerøv her egentlig?LMAO
Når du kan være så usaglig,at du sammenligner svampe og Hash halluer,så siger det bare endnu mere om,hvor uegnet du egentlig er til det mod job.
Når du er blevet lidt ældre,og har prøvet lidt mere,bl.a at få halluer af at spise Hash vil jeg tage imod din undskyldning.Indtil da burde du være mere ydmyg overfor folk der helt klart har prøvet ting som du åbenbart kun kan drømme om.
Jeg lægger mærke til at du bliver ved med at tale om røget Hash.Jeg har kun haft reelle Halluer af spist Cannabis.Men der var de til gengæld tilstede i fuldt omfang.
Søg et fuldtime job Max. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
|