Stonez skrev:
Xp3rt skrev:
Bryder man så også rygestoppet ved at sidde i et rum med hashrøg?
Jo selvfølgelig. Idéen med at stoppe med at ryge hash, er vel for at slippe for de kedelige bivirkninger røgen giver?
Jo det burde være en stor grund til det. Hvis jeg havde haft noget nær en rus af den ikke mærkbare mængde hash (behøver btw. jo heller ikke være et stort sug) havde jeg heller ikke gjort det, det eneste jeg slipper af med er maveproblerne og min appetit, humøret er egentligt det samme.
Mht. passiv rygning så er mængden man indtager af THC i et givent rum vel afhængig af hvor meget der bliver røget, og hvor stort rummet er, jeg mente i den milde ende med en joint og et stort rum. Der føler jeg ihvertfald ikke nogen rus eller bivirkninger, men hvor meget det påvirker mig uden at jeg kan mærke det skal jeg ikke kunne svare på.
Måske skal jeg ændre min opfattelse, jeg har altid holdt på at bare jeg ikke røg, så var alt i orden.
Jeg vil også ryge i weekenderne på et givent tidspunkt, så hel fri bliver jeg ikke for tjald. Så jeg tror ikke forskellen er så stor på om jeg tog et lille sug af en joint, eller lod være.
Men du har da helt ret, i andres tilfælde hvor vedkommende vil stoppe HELT, er det nok den bedste løsning, det ville jeg ihvertfald selv have det bedst med

Stonez skrev:
Har man været røgfri i en uge, og tager et hvæs af et joint, er man jo ikke røgfri mere.
Du behøver skam ikke holde din kæft, jeg er bare uenig med dig, men vil da meget gerne høre din mening alligevel.

Var sådan set bare træt... Har været oppe siden kl. 04 i dag. Katten ville lege

Hvis jeg har været røgfri i en uge er jeg også 6 dage over det punkt hvor jeg evt. kunne bruge den metode
/edit: dobbelt-quote