Gentle_seb skrev:
smart smart, men hvor mange gram? Jeg har hørt det slår meget hårdere end i en joint!
I en joint forsvinder der ca. halvdelen af røgen ud i luften. Alt efter forholdene og udførslen af jointen, kan der godt forsvinde mere
Når du æder det optager du det meste, men først skal det have fedt og varme for at kunne blive optaget oralt. Varmet bliver det normalt i en glød
Men ja det virker kraftigere, og i længere tid. Men synes ikke man bliver så ramt af det som f.eks. bong, man bliver mere ristet af det. Rusen kommer snigende stille og roligt indtil den har overtaget dig helt

Nu ved jeg ikke hvor godt dit hash er, men en klump til 50 (1g) burde være nok til at sende dig langt ud, men start for en sikkerhedsskyld med et ½g hvis du ikke ryger så tit
Det virker for mig hurtigere når det er i flydende form, f.eks. guldkakao. Mellem 20 og 45 min normalt, så hvis du ikke er skæv nok efter 1½ time (PÅ TOM MAVE!) kan du altid drikke noget mere
Hvis du har ædt noget tidligere tager det længere tid før virkningen kommer, derfor ikke så smart at redosere så. Ikke fedt at få 3 x normal dosis sparket op i hjernen 4 timer efter indtagelse