Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: At spise hash
Junior medlem

Hey

Når man æder hash, hvordan tilbereder man det så? Eller æder man det bare råt efter man har smuldret det ned i noget foder? f.eks. pizza?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Søg og du skal finde

De gyldne regler er:

Fedtstof! (smør, olie, margarine, etc.)
Varme! (smelt smørret og put tjald i)
Lad det simre i 10-15min

Put i/på hvad du nu vil æde, f.eks. brug hampesmør i stedet for smør i en normal kage

Kan bruges til hashpopkorn eller flæskesteg med sprøde svær og friske buds *savle savle*

For opskrifter søg, der er MASSER

God æder ;)

/edit:

http://community.dcfonline.dk/index.php ... pic&t=9862

http://community.dcfonline.dk/index.php ... opic&t=601

Titel: Ahr
Junior medlem

smart smart, men hvor mange gram? Jeg har hørt det slår meget hårdere end i en joint!

Titel: Re: Ahr
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Gentle_seb skrev:
smart smart, men hvor mange gram? Jeg har hørt det slår meget hårdere end i en joint!

I en joint forsvinder der ca. halvdelen af røgen ud i luften. Alt efter forholdene og udførslen af jointen, kan der godt forsvinde mere

Når du æder det optager du det meste, men først skal det have fedt og varme for at kunne blive optaget oralt. Varmet bliver det normalt i en glød

Men ja det virker kraftigere, og i længere tid. Men synes ikke man bliver så ramt af det som f.eks. bong, man bliver mere ristet af det. Rusen kommer snigende stille og roligt indtil den har overtaget dig helt :)

Nu ved jeg ikke hvor godt dit hash er, men en klump til 50 (1g) burde være nok til at sende dig langt ud, men start for en sikkerhedsskyld med et ½g hvis du ikke ryger så tit

Det virker for mig hurtigere når det er i flydende form, f.eks. guldkakao. Mellem 20 og 45 min normalt, så hvis du ikke er skæv nok efter 1½ time (PÅ TOM MAVE!) kan du altid drikke noget mere

Hvis du har ædt noget tidligere tager det længere tid før virkningen kommer, derfor ikke så smart at redosere så. Ikke fedt at få 3 x normal dosis sparket op i hjernen 4 timer efter indtagelse ;)

Titel: Re: Ahr
Junior medlem

[quote="Xp3rt"][quote="Gentle_seb"]smart smart, men hvor mange gram? Jeg har hørt det slår meget hårdere end i en joint![/quote]

I en joint forsvinder der ca. halvdelen af røgen ud i luften. Alt efter forholdene og udførslen af jointen, kan der godt forsvinde mere

Når du æder det optager du det meste, men først skal det have fedt og varme for at kunne blive optaget oralt. Varmet bliver det normalt i en glød

Men ja det virker kraftigere, og i længere tid. Men synes ikke man bliver så ramt af det som f.eks. bong, man bliver mere ristet af det. Rusen kommer snigende stille og roligt indtil den har overtaget dig helt :)

Nu ved jeg ikke hvor godt dit hash er, men en klump til 50 (1g) burde være nok til at sende dig langt ud, men start for en sikkerhedsskyld med et ½g hvis du ikke ryger så tit

Det virker for mig hurtigere når det er i flydende form, f.eks. guldkakao. Mellem 20 og 45 min normalt, så hvis du ikke er skæv nok efter 1½ time (PÅ TOM MAVE!) kan du altid drikke noget mere

Hvis du har ædt noget tidligere tager det længere tid før virkningen kommer, derfor ikke så smart at redosere så. Ikke fedt at få 3 x normal dosis sparket op i hjernen 4 timer efter indtagelse ;)[/quote]

Sjovt du siger det :) 50'er er lige præcis det jeg har :) , men det må jeg jo lige prøve af engang :)

Titel: Hov
Junior medlem

hov.. min citering ser lidt spøjs ud xD. nå hva faen

Titel: Re: Hov
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gentle_seb skrev:

Du har markeret "Ingen BBKoder i dette indlæg".

Titel: Re: Hov
Junior medlem

R. Girk skrev:
Gentle_seb skrev:

Du har markeret "Ingen BBKoder i dette indlæg".

klart klart xD

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]