Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Hej jeg har prøvet en del ting men jeg har utrolig svært ved at blive påvirket, jeg har prøvet lsd, coke, svampe, dxm, morning glory, peruvian torch.

Coke, svampe, morning glory og peruvian torch har kun virket svagt eller slet ikke, lsd blev jeg påvirket af men stort set kun "osteklokke effekten" jeg har aldrig set hallucinationer ikke engang med lukkede øjne og lige gyldig hvilket stof jeg har taget har jeg altid "mig selv" med i baghovedet, dvs et eller andet sted er min normale bevisthed altid med, den bliver aldrig overskygget heller ikke selvom jeg drikker mig mega lam i alkohol (jeg kan altid opføre mig normalt hvis jeg skal).

Jeg har også prøvet 600mg dxm, der blev jeg påvirket men kun lettere (plateau 1-2) og jeg havde mit "normale" jeg med hele tiden.

Mit spørgsmål er nu, hvilket stof skal jeg tage hvis jeg skal løsrives helt fra mit "normale" jeg, som jeg føler holder mig tilbage fra at få den bedste oplevelse? (jeg ville også meget gerne opleve hallucinationer med det må blive næste projekt)

Og det skal helst være et stof der er tilgængeligt uden at man kender en pusher da jeg desværre ikke kender sådan en :(, dvs. lovligt eller i håndkøb.

Måske skal det lige tilføjes at jeg ryger hash dagligt, måske det har en indflydelse på at jeg har meget svært ved at blive påvirket.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Du skal ikke regne med at finde noget i håndkøb på apoteket som kan få dig til at "miste dig selv" (hvad end ud helt præcist mener med det).

Prøv med ketamin, hvis du kan ramme det berygtede k-hole burde du have en ganske god chance for at glemme alt om hvem/hvad du er.

Ellers så skaf noget 5-meo-dmt og ryg en god dose - you wont know what hit you!

Til begge dele vil det være en overordentlig god ide at skaffe en tripsitter som du stoler på og har det godt sammen med.

Under alle omstændigheder synes jeg du burde læse op på dem begge (på erowid fx.) og så overveje hvad det er du vil og hvad dine bevæggrunde for at ville komme væk fra dig selv er.
Og husk så lige at ingen af disse stoffer er legetøj, især 5-meo-dmt er ekstremt kraftigt så lad være med at hoppe ud i det uden at tage de nødvendige forberedelser.

Mvh Jonas!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Zorglub skrev:
Hej jeg har prøvet en del ting men jeg har utrolig svært ved at blive påvirket, jeg har prøvet lsd, coke, svampe, dxm, morning glory, peruvian torch.

Coke, svampe, morning glory og peruvian torch har kun virket svagt eller slet ikke, lsd blev jeg påvirket af men stort set kun "osteklokke effekten" jeg har aldrig set hallucinationer ikke engang med lukkede øjne og lige gyldig hvilket stof jeg har taget har jeg altid "mig selv" med i baghovedet, dvs et eller andet sted er min normale bevisthed altid med, den bliver aldrig overskygget heller ikke selvom jeg drikker mig mega lam i alkohol (jeg kan altid opføre mig normalt hvis jeg skal).

Jeg har også prøvet 600mg dxm, der blev jeg påvirket men kun lettere (plateau 1-2) og jeg havde mit "normale" jeg med hele tiden.

Mit spørgsmål er nu, hvilket stof skal jeg tage hvis jeg skal løsrives helt fra mit "normale" jeg, som jeg føler holder mig tilbage fra at få den bedste oplevelse? (jeg ville også meget gerne opleve hallucinationer med det må blive næste projekt)

Og det skal helst være et stof der er tilgængeligt uden at man kender en pusher da jeg desværre ikke kender sådan en :(, dvs. lovligt eller i håndkøb.

Måske skal det lige tilføjes at jeg ryger hash dagligt, måske det har en indflydelse på at jeg har meget svært ved at blive påvirket.

Hej Zorglub

Har selv tænkt noget af det samme, har den overbevisning at jeg ikke bliver ligeså blæst af f.eks. svampe som andre, da jeg er forholdsvist tilstede og uden voldsomt mange finurlige tanker, det samme med LSA og DXM.

DXM fucker dog mig helt ind i en anden verden, men dit daglige hashforbrug fjerner alt det sjove ved dette stof. Hashrygere får kun de dårlige egenskaber, forvirring, fuckup af balance og generel beskidt alkohol-agtig lamme-rus
Hold dig fra hamp i 1 mdr. og du skal se dexo rykke dig rundt

Jeg vil anbefale dig at prøve LSA i form af HBWR frø i stedet for Morning glory
Meget større effekt på psyken, og blandet med gode mængder røg yderst hallucinogent. Skarpere og anderledes end svampe, efter sigende som LSD bare lidt mildere. Det er det der har påvirket mig mest af alle, selvom jeg stadigvæk er ved "bevidsthed" et eller andet sted henne

Er jeg blevet meget glad for, ikke mindst fordi det er lovligt. Varer længere tid end de andre

Ved ikke om du bare er generel hard-head, men en 10-16 HBWR-frø og 1-2g hash/skunk, så skulle du meget gerne begynde at blive påvirket :twisted:

Farmers bud er nok bedre på det med at miste sig selv, det med halluer og en god oplevelse burde kunne opnås med LSA (og andet selvf.)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Tak for svarene, jeg har tilfældigvis 10 hbwr liggende men nu overvejer jeg om det er nok. Jeg er også igang med lidt kemi forsøg.

Jeg har læst samtlige rapporter om samtlige stoffer både på erowid og her så det er ikke fordi jeg mangler viden om hvordan det virker på andre. Grunden til at jeg gerne vil væk fra mit normale "jeg" eller undertrykke det, er at jeg tror det er så kraftigt at jeg kan overbevise mig selv om at jeg ikke er påvirket og så bliver jeg ikke påvirket, en slags omvendt placebo.

Jeg har aldrig prøvet at give helt slip på mig selv og jeg tror jeg kunne lære noget af det, og måske lære at styre det så jeg lettere kan give slip en anden gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Zorglub skrev:
Tak for svarene, jeg har tilfældigvis 10 hbwr liggende men nu overvejer jeg om det er nok. Jeg er også igang med lidt kemi forsøg.

Jeg har læst samtlige rapporter om samtlige stoffer både på erowid og her så det er ikke fordi jeg mangler viden om hvordan det virker på andre. Grunden til at jeg gerne vil væk fra mit normale "jeg" eller undertrykke det, er at jeg tror det er så kraftigt at jeg kan overbevise mig selv om at jeg ikke er påvirket og så bliver jeg ikke påvirket, en slags omvendt placebo.

Jeg har aldrig prøvet at give helt slip på mig selv og jeg tror jeg kunne lære noget af det, og måske lære at styre det så jeg lettere kan give slip en anden gang.

Ved ikke, synes at 10 er lige i underkanten til mig for en stærk oplevelse

Et trip på alt for mange frø og større mængder tjald, fik ihvertfald mig længere ud end så meget andet. Normalt så har jeg en altid en snert af bevidsthed i baghovedet. Følte mig lidt som om jeg var et væsen inde i min krop som sad og kiggede ud igennem nogle farve-filtre

Derudover så synes jeg trippet er noget så spændende at jeg ikke "klar" i hovedet hvis du kan følge mig. F.eks. har jeg brugt oceaner af tid på at undersøge hvordan en ½m høj kasse opfører sig når man cirkler rundt om den på 16+ frø :twisted:

Ligeså længe der er noget at kigge på og undersøge, vender man blikket udaf.

Det er efter min mening et must at ryge under en LSA-rus. Giver virkelig flere farver og større påvirkning. Tager aldrig LSA alene igen!

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg vil klart anbefale dig at prøve MDMA (ecstasy), der findes nok ikke noget bedre stof til at bløde ego'et op og gøre det nemmere at give slip på sig selv.

Og at skære ned på hashen vil altid være en god idé, når du ryger hver dag er du altid en lille smule påvirket, selvom du måske ikke selv lægger mærke til det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
kender godt det med man altid har en del bevidsthed med også derfor jeg stort set aldrig drikker eller noget gør det kun fordi smager godt eller for hyggens skyld så

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
For mig er en stor svampe dosis(2-5g), meget nem at smide ego'et væk på, og bragende visuelt. Ellers vil jeg forslå 2c-b, det er dog lidt sværere at støve op end svampene. Prøv evt at booste dine trips med lattergas, det virker! :P Dit daglige forbrug af hash kan også godt lægge en dæmper på, tror jeg. Hold en pause, det er forsøget værd.:wink:

bubbles

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]