Zorglub skrev:
Hej jeg har prøvet en del ting men jeg har utrolig svært ved at blive påvirket, jeg har prøvet lsd, coke, svampe, dxm, morning glory, peruvian torch.
Coke, svampe, morning glory og peruvian torch har kun virket svagt eller slet ikke, lsd blev jeg påvirket af men stort set kun "osteklokke effekten" jeg har aldrig set hallucinationer ikke engang med lukkede øjne og lige gyldig hvilket stof jeg har taget har jeg altid "mig selv" med i baghovedet, dvs et eller andet sted er min normale bevisthed altid med, den bliver aldrig overskygget heller ikke selvom jeg drikker mig mega lam i alkohol (jeg kan altid opføre mig normalt hvis jeg skal).
Jeg har også prøvet 600mg dxm, der blev jeg påvirket men kun lettere (plateau 1-2) og jeg havde mit "normale" jeg med hele tiden.
Mit spørgsmål er nu, hvilket stof skal jeg tage hvis jeg skal løsrives helt fra mit "normale" jeg, som jeg føler holder mig tilbage fra at få den bedste oplevelse? (jeg ville også meget gerne opleve hallucinationer med det må blive næste projekt)
Og det skal helst være et stof der er tilgængeligt uden at man kender en pusher da jeg desværre ikke kender sådan en

, dvs. lovligt eller i håndkøb.
Måske skal det lige tilføjes at jeg ryger hash dagligt, måske det har en indflydelse på at jeg har meget svært ved at blive påvirket.
Hej Zorglub
Har selv tænkt noget af det samme, har den overbevisning at jeg ikke bliver ligeså blæst af f.eks. svampe som andre, da jeg er forholdsvist tilstede og uden voldsomt mange finurlige tanker, det samme med LSA og DXM.
DXM fucker dog mig helt ind i en anden verden, men dit daglige hashforbrug fjerner alt det sjove ved dette stof. Hashrygere får kun de dårlige egenskaber, forvirring, fuckup af balance og generel beskidt alkohol-agtig lamme-rus
Hold dig fra hamp i 1 mdr. og du skal se dexo rykke dig rundt
Jeg vil anbefale dig at prøve LSA i form af HBWR frø i stedet for Morning glory
Meget større effekt på psyken, og blandet med gode mængder røg yderst hallucinogent. Skarpere og anderledes end svampe, efter sigende som LSD bare lidt mildere. Det er det der har påvirket mig mest af alle, selvom jeg stadigvæk er ved "bevidsthed" et eller andet sted henne
Er jeg blevet meget glad for, ikke mindst fordi det er lovligt. Varer længere tid end de andre
Ved ikke om du bare er generel hard-head, men en 10-16 HBWR-frø og 1-2g hash/skunk, så skulle du meget gerne begynde at blive påvirket :twisted:
Farmers bud er nok bedre på det med at miste sig selv, det med halluer og en god oplevelse burde kunne opnås med LSA (og andet selvf.)