Drupe skrev:
Jeg tror ikke på dén der med, at bare alle "gjorde noget", så ville cannabis blive legaliseret i løbet af nul komma fem.
Cannabis bliver legaliseret dén dag et flertal i befolkningen går ind for det. Den situation skal nok opstå før eller siden.
I mellemtiden er det bare surt for alle dem, som bliver taget med hash på lommen og får en bøde og en plet på straffeattesten For slet ikke at tale om dem som dyrker en plante, og risikerer at blive smidt i fængsel for det. Så kan de sgu lære det. /sarkasme off
Har du læst den her?
http://www.stofblad.dk/arkiv/Stof2/hash.htmCitat:
At smide med vandballoner og cannabisfrø er helt sikkert morsomt, men jeg tror nu ikke rigtig det overbeviser nogen der ikke allerede går ind for fri hash.
Jeg tror du misforstod det med vandballonen - jeg overvejede hvor langt man kunne smide en håndfuld frø, og det faldt mig ind, at en vandballon med vand og frø i ville slå to fluer med ét smæk; man kunne kaste længere og frøene ville være fugtede efter landingen.
Desværre risikerer man nok bare, at politikerne også gør frøene ulovlige.
Jeg gad dog gerne bare en enkelt gang se en forbudspolitiker blive arresteret for at gøre netop det, som vedkommende selv er imod som politiker.