Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 188 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
http://www.ingen.underskrifter.dk/

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
jeg hader sådanne initiativer, de er bare negative! lad vær og skrive under! forhold jer hellere neutrale eller imod ungeren, uden at støtte, disse surmuler initiativer!

Senest rettet af Eraserhead 31 okt 2006 21:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
johnny the stoner skrev:
boycot ingen.underskrifter.dk/
det er en opfodring! send den videre til alle du kender!

Jeg hader sådanne surmule initiativer.

Titel:
Medlem

ja der er jeg lidt dobbel :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen.

Hvis de tuder snot over de ikke har noget sted at være, så køb jeres eget sted. Den er ikke længere.

I fik tilbudt at købe huset for nogle år siden, men det gad i ikke. Og nu bliver det taget fra jer og så tuder i snot. stop it.

Jeg kommer i mit eget subkulterelle miljø og vi er om end lidt mere udskældt end jeres lille forsamling og vi kan fint finde lokaler til vores arrangementer og happenings.

Titel:
Medlem

jeg græder ikke snot i øjeblikket, og jeg er aldrig blevet tilbudt at købe huset, det var før jeg begyndte at komme der. og jeg ville da juble over at købe mit eget sted men jeg mangler penge

hvad for et subkulturelt miljø kommer du i?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
johnny the stoner skrev:
jeg græder ikke snot i øjeblikket, og jeg er aldrig blevet tilbudt at købe huset, det var før jeg begyndte at komme der. og jeg ville da juble over at købe mit eget sted men jeg mangler penge

hvad for et subkulturelt miljø kommer du i?

Jeg laver selv og er meget ofte til psytrance-fester :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
sulek skrev:
Jeg laver selv og er meget ofte til psytrance-fester :)

Efter min mening et af de fedeste subkulturelle miljøer...
Her er der nemlig, hvad jeg har observeret, plads til alle, lige fra den storfrådende steoridebrian til den spinkle hippietøs i tylskørt!

Desuden føler jeg til disse arrangementer at alle har noget til fælles, nemlig musikken, det har folk også andre steder men her går det hele bare op i en enhed og det ender som regel med at man står og krammer alle omkring sig uanset hvem de end måtte være!!

Rimli' OT men følte lige at jeg måtte udtrykke mig..... :mrgreen:

Hvordan går det foresten med hele den her ungdomshussag, har ikke fulgt med på det sidste!?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
ZlazkeFrø skrev:
Hvordan går det foresten med hele den her ungdomshussag, har ikke fulgt med på det sidste!?

Jamen nu skal du bare høre..
Fonden jagtvej 69 har givet faderhuset et absolut sidste købstilbud på et ukendt antal millioner kroner, og det skulle vist nok være væsentligt bedre end de fem millioner de tidligere har budt.
Det har faderhuset takket nej tak til, og det var vist nok den sidste redningsplanke for ungeren.
Også det politiske flertal i Københavns Kommune for at presse Faderhuset til salg, er smuldret bort. Må desværre nok indrømme at det trækker op til den sidste og afgørende kamp om huset.

Jeg er i besidelse af BT fra sidste uge hvor politiets slagplan er stillet op.
Her er et lille referat.

Ungdomshuset skal ifølge fogedretten være tømt of forladt senest d. 14 december i år.

Skal politiet rømme huset med magt, så bliver det en lynaktion i stil med et militært commando-angreb.

TRIN 1
Københavns Politis Beredskabssektion slår til en tidlig hverdagsmorgen. Ungdomshusets eventuelle vagtfolk og beboere skal tages på sengen. En mobil kran køres til husets facade, hejser en container, som indeholder Aktionsstyrken på 20 mand, op på siden af huset.

TRIN 2
Containeren placeres op af husmuren, og aktionsstyrken bryder igennem væggen. Containeren yder maksimal beskyttelse mod kasteskyts - flakser og sten - der står opmagasineret på ungdomshusets tag. Samtidig holder Beredskabssektionen klar i hollændervogne i tilstødende gader - en styrke på cirka 200 mand!!! De skal optræde som den ydre sikkerhedskæde, hvis ballademagere vil komme huset til undsætning.

TRIN 3
Aktionsstyrken gennembryder muren på under et minut og strømmer ind. To af beredskabssektionens sekt afventende delinger ankommer til huset. De sidste fire rykker frem og afspærrer for trafik.

TRIN 4
Politiet har på under fem minutter tilstrækkeligt med betjente inde i bygningen til, at husets beboere kan overrumples. Kilder skønner, at antallet af personer der fast opholder sig og overnatter i huset er omkring de 20.

Så let tror jeg nu ikke det blir for politiet, men nu må vi se jo. Det skal nok blive rigtig voldsomme sammenstød. Jeg har set de barikader de har lavet i hele huset, og de er langt fra uforberedte skulle jeg lige hilse og sige. Jeg skal iøvrigt være så langt væk fra det hus som jeg overhovedet kan komme den dag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Citat:
Det har faderhuset takket nej tak til, og det var vist nok den sidste redningsplanke for ungeren.

Det forstår jeg ikke. Troede at Faderhuset tidligere havde købt huset til 5 millioner, og derfor skulle det ikke længere være et ungdomshus. Hvorfor vil ungdomshuset blive redet, hvis Faderhuset køber huset?
spørger bare fordi jeg er dum :)

Titel:
Relativistisk båthorn

MethylOle aka bling bling skrev:
TRIN 2
Containeren placeres op af husmuren, og aktionsstyrken bryder igennem væggen.

LOL der er ikke noget hus tilbage når de er færdige :lol:

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 02 nov 2006 18:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

JEL skrev:
TRIN 2

Måske sku' punkerne selv rive det hele ned, så får de da ihvertfald skovlen en lille smule under det der rådne faderhus-pis der :roll: (så har de givet millioner for en ruin-tomte)

Faderhusets plan er jo trodsalt osse at rive det ned, så go for it, punkere. Hjælp dem.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Relativistisk båthorn

Optimus Prime skrev:
Faderhusets plan er jo trodsalt osse at rive det ned, så go for it, punkere. Hjælp dem.

Nå, ja så ka' det jo være ligemeget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
JEL skrev:
Optimus Prime skrev:

Nå, ja så ka' det jo være ligemeget.

Er huset ikke fredet?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Optimus Prime skrev:
JEL skrev:
TRIN 2

Måske sku' punkerne selv rive det hele ned, så får de da ihvertfald skovlen en lille smule under det der rådne faderhus-pis der :roll: (så har de givet millioner for en ruin-tomte)

er det det? hvor har du det fra? det er forbigået min opmærksomhed.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hvorfor sætter de ikke containeren på taget af huset når de alligevel har en kran, det giver da ikke mening at sætte det på jorden så de kan kaste ting på dem når de bare ka sætte den på taget, springe ud, og kaste uhæmmet med tåregas... Så er den skid da slået... Aj, nu er jeg ikke kommandoleder eller noget men det virker ulogisk!

Hvis huset var fredet, burde man så ikke retsforfølge brugerne af det for misvedligeholdelse....? Det ligner jo lort, både inde og ude!

Titel:
Medlem

dankdawg skrev:
Optimus Prime skrev:
JEL skrev:
TRIN 2

huset er klassificeret som bevaringsværdig i kategori 3(det ved jeg helt sikkert!)det betyder at ejendommen ikke kan rives ned uden en særtilladelse fra borgerræpresentationen, og idet at flertallet i førnævnte består af sympatisører til ungeren, vil en nedrivning ikke blive mulig foreløbigt.

Citat:
Hvis huset var fredet, burde man så ikke retsforfølge brugerne af det for misvedligeholdelse....? Det ligner jo lort, både inde og ude!

så vidt jeg ved er det vist mest graffitien som er hærværk(er ikke sikker) og det er lidt svært og fange de enkelte graffitimalere, og man kan jo ikke stille huset er jo trods alt omkring de 100 år og så blir det jo medtaget. alle brugerne for retten for en eller et par stykkers ubetænksomhed

jeg er af den tro, at ungeren vil bestå(aner ikke hvorfor jeg gør, da alt peger imod undergangen) og jeg vil til sidste øjeblik leve i den tro at en eller anden engel stiger ned fra himlen og siger "thi ruth er en fusker, som tror at heligånden snakker til hende, hvilket han ikke gør, vil jeg skænke dette halv mugne og egentlig ret gammelt gustne hus til de opringelige brugere"

har i iøvrigt læst ekstra bladet fra igår,(1/11) selv hader jeg den lorte sprøjte, men jeg kom alligevel til at læse den, da en så nederen avis som den, skrev en kritisk artikel om faderhuset. jeg vil ikke gengive den her, men prøv selv at læse den på deres hjemme side eller whatever. jeg ved godt at den ikke gør faderhuset til mindre retmæssige ejere af huset men jeg synes sgu alligevel at den skal have et kig

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

dankdawg skrev:
Optimus Prime skrev:
JEL skrev:
TRIN 2

Hmm jeg kan ikke lige finde ud af hvor jeg egentlig har det fra, kan heller ej finde noget om det.

Jeg må tage fejl, det må være noget jeg har drømt :)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Optimus Prime skrev:
dankdawg skrev:
Optimus Prime skrev:
JEL skrev:
TRIN 2

Hmm jeg kan ikke lige finde ud af hvor jeg egentlig har det fra, kan heller ej finde noget om det.

Jeg må tage fejl, det må være noget jeg har drømt :)

Faderhusets plan er, så vidt jeg ved, at bruge huset til kirkelige aktiviteter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Who cares, hvad Faderhuset vil bruge huset til. Det er deres hus, og for min skyld kan de brænde lortet af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 188 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]