Mecka skrev:
Da jeg netop selv har modtaget samme kit, tænkte jeg at jeg kunne stille et par spørgsmål i denne tråd, fremfor at starte en helt ny. Håber det er i orden.
Hvor påpasselig var du med temperatur under dit grow Kjær? Mit kit bliver nødt til at stå på mit værelse (bor hjemme, de gamle ved dog godt hvad jeg laver), og jeg vil nødigt holde min værelsestemperatur på 25/27 grader konstant. Hvor præcist og hvor ofte skal temperaturen ligge på 25/27 grader?
På forhånd tak for hjælpen...
Nu var spørgsmålet jo stillet til Kjær, og han har da også svaret, alligevel vil jeg lige tillade mig at komme med min erfaring på området, da jeg også har rodet med selvsamme kit, og åbenbart har gjort det galt jeg har kunnet

Min erfaring er at det er bedre at det står for koldt end for varmt (indenfor rimelighedens grænser). Jeg havde det oprindeligt stående i stuen lige ved siden af min radiator, men varmen (og den halogenlampe jeg havde stående direkte på, 10 cm over) have kittet ikke godt af. Nu står det så i køkkenet (personlige årsager det er endt dér), jeg har ikke noget termometer men der er ikke varmere end max max max 18 - 20 C, og tredje flush har lige kigget op (det har stået ved den temperatur siden de 12 timer med vand - og det har taget længere tid, men nu er de der!).
Jeg har vel fået 20 - 25 g (tørret) fra de første to flush tilsammen. Det er ikke meget i forhold til hvad andre har fået, men jeg syntes nu alligevel kittet har været pengene værd. Hvad jeg prøver at sige er at selvom betingelserne ikke er optimale kan du alligevel få en høst der række til nogle gode aftener med vennerne