Jeg ville nok anbefale 2C-B i en mindre dose (~15 mg.). Min opfattelse - hvis LSA er bare en smule som LSD - er at 2C-B er noget lettere at styre.
Man skal op i betragtelige doser IME, før 2C-B bliver dybt/forvirrende/hårdt/svært, hvorimod det indtryk jeg har af LSA, gennem læsning af triprapporter og tråde herom, er at det ofte er ret mindfuckende (eller hvad man nu skal kalde det).
Jeg har ikke prøvet LSA, så min anbefaling er naturligvis farvet heraf. Og det er klart, at opper man 2C-B-dosen, bliver det også meget psykedelisk, men en lille dose mener jeg er noget nær perfekt psykedelisk start.
Og start for alt i verden med at indtage 2C-B oralt. Det sparker numse når det insuffleres (sniffes), og det kan godt være en smule forvirrende hvis ikke man er vant til de "små" doser. Og så svier det også som en skærsild i næsen

Lige meget hvilket af de to, om noget, du beslutter dig for at indtage, så læs på lektien først

Erowid, Drugs-forum og Bluelight er udemærket (og til tider ekstremt underholdende) læsning.
Hvis du vælger 2C-B - eller et andet stof med relativ lav dosering - så anskaf dig for alt i verden en præcis vægt, eller vær 100% på hvad dit stof vejer (eyeballing=at tage på slump kan ikke anbefales, med mindre man ser det eventyrlystne i at indtage ukendte mængder, hvilket bestemt også har sin charme...)
Ved den dose jeg foreslår - 15 mg. - vil "tankespind"et forhåbentlig ikke være alt for overvældende.