Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

er der nogle der ved om det er farligt at tage guarana og Ephedra, og samtidig drikke alkohol? Og hvad med cannabis? Når man ryger lidt blunt eller drikker sker det jo tit at man bliver træt, dette kunne Ephedra jo mod virke??!

Det er sgu´ irriterendee at ens pik skrumper til 5cm når man ta´r Ephedra, især hvis man har scoret, 5cm imponere jo ik´ pigerne..kan man ik´ gøre noget ved det?

Og til sidst, nok mest til Ethnoplanet-folkene (hvis de da er her inde?). Kan man ik´ samle sin bestilling (smartdrugs.dk + ethnoplanet.dk), så man slipper for at betale 2x35kr.???

-daffy duck [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kender ikke til faren ved at drikke på efedra.. Men de gange jeg har gjordt det har jeg drukket som et hul i jorden og haft de mest sindsyge tømmermænd dagen efter, selvom jeg meget sjældent har tømmermænd

hvis du vil undgå problemet med 5 cm [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] prøv at tage lidt mindre doser efedra

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg drikker altid når jeg bruger Ephedra & Guarana...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det må da også være en råfed blanding...altså, epehdra i sig selv er vil bare lidt energi og en lidt euforisk tilstand, men sammen med alkohol er det nok ret vildt.

mvh. Psyko

"I said no to drugs, but they just would'nt listen"

Dedikeret medlem

øhhh... de gange jeg har tage ephedra har jeg drukket mange øl og røget en masse, og jeg syntes ikke jeg har taget skade, så hvorfor ikke... har oxo flere gange taget svampe oveni overstående, det virker oxo fint ,,,

men jeg syntes bare generelt at der er for mange bivirkninger ved ephedra.. Møg smag som sidder i halsen helt optil 2 dage efter, underlig fornemmelse og weird kuldegysninger, og den energi man får er ikke rigtig fremad, så jeg har valgt at lade det ligge til fordel for andre sager som er renere og har mindre bivirkninger.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
"så jeg har valgt at lade det ligge til fordel for andre sager som er renere og har mindre bivirkninger."

-d.v.s amf og speed????

Junior medlem

Geografisk sted: Kbstrup
Ja jeg undres ozze,, hvad kan give samme effect og med mindre bivirkninger??

R lige blevet den glade bruger af ephedra og syns d r for godt,, pt.. kan jeg af årsager, ikke bruge psykedeliske eller for den sags skyld kemiske stoffer. Og alco blir jeg både syg og dårlig af, og ganske forfærdelig teenageagtig i min brandert.

Har her fundet et stof, hvor jeg samtidig med at jeg føler mig i kontakt med mine følelser også r i stand t, at overskue min "rus"
Syns nu at de kuldegysninger der, r for nice, men d jo blot min mening. + jeg syns nu ikke at have bemærket, så dårlig en smag i min mund,, måske jeg bare generelt har dårlig ånde, *gg* Men syns nu at jeg r jævnt tørstig dagene derpå,, men gør nu ikke noget,, for d gør da at jeg får slugt en masse waaater.. Og d t hvertfald sundt nok..
Så min egen oplevelse sir mig, at de eneste måske uoverskuelige bivirkninger ved dette, r at jeg ikke kan sove, men hvad gør d,, så længe man kan bruge tiden fornuftigt alligvel, i det jeg blir forfærdelig skarp i
min tankegang..

Nå ja,, mangler lige at tilføje,, eller måske få af eller bekræftet.. At indtagelse af alco samtidig med,, sq ikke gøre andet, end at man stort set ikke mærker man blir fuld,, og hvad r pointen så?!?! Alco r jo knap så sundt for din krop...

Nogle der ved mere om dette???

Men husk alt med måde..

Og God Karma

Ephedra skulle vist nok hæve ens blodtryk permanent - så hvis du ikke kan tage kemiske stoffer eller psykedeliske så er du squ tabt i naturens verden fordi ephedra er noget lort, men det er bare min mening!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg leger sq aldrig med Ephedra mere, når man har været oppe på doser hvor man nærmest tripper, man er i hvert fald blæst (omkring 5-6-7g) så kan det sq ødelægge ens hjerterytme.
Men selvfølgelig hvis man bare tager det for at være lidt mere skarp
(hvilket jeg egentlig ikke synes jeg blev, altså på små doser), så er i velkomne til at lege med jeres helbred.

Ovenstående er bare en advarsel, mange har ikke taget skade, men jeg har, det er ikke serøst men det er sq irriterende når ens hjerte er ved at hoppe ud af brystkassen, det har godt nok hjulpet at lave noget sport igen.
Men pas nu på [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Åh ja, det er for latterligt at drikke på ephedra, man bliver ikke stiv hvilket jo er menningen, og man spilder en masse penge på bajere/sprut!

[ 30 2001: Besked ændret af: Liquid ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alkohol og Ephedra er da for perfekt!
Aldrig mere end 3,5 g ephedra ekstrakt (i kapsler - så slipper man for smagen)
Jeg kan sagtens mærke effekten af alkohol, idet den påvirker mit humør, jeg mister dog aldrig hovedet, hvilket efter min mening er en af de dårligste bivirkninger ved alkohol.

Jeg blander aldrig med guarana, da jeg synes at den gør effekten af ephedraen alt for skarp.

(RygerSmiley)

Junior medlem

Hei... Å blande Ephedra og alkohol er genialt... Jeg pleier å drikke en 7-8 bajere først,for så og kaste innpå litt Ephedra..
Da blir i alle fall jeg i knallform...
Jeg guffer ikke flere gram ephedra,da får hjertebank og det som verre er... Jeg ser ikke på dette som ent rusmiddel,men kun en liten oppkvikker slik at man er i stand til å gjennomføre en skikkelig fest... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]