Ja jeg undres ozze,, hvad kan give samme effect og med mindre bivirkninger??
R lige blevet den glade bruger af ephedra og syns d r for godt,, pt.. kan jeg af årsager, ikke bruge psykedeliske eller for den sags skyld kemiske stoffer. Og alco blir jeg både syg og dårlig af, og ganske forfærdelig teenageagtig i min brandert.
Har her fundet et stof, hvor jeg samtidig med at jeg føler mig i kontakt med mine følelser også r i stand t, at overskue min "rus" Syns nu at de kuldegysninger der, r for nice, men d jo blot min mening. + jeg syns nu ikke at have bemærket, så dårlig en smag i min mund,, måske jeg bare generelt har dårlig ånde, *gg* Men syns nu at jeg r jævnt tørstig dagene derpå,, men gør nu ikke noget,, for d gør da at jeg får slugt en masse waaater.. Og d t hvertfald sundt nok.. Så min egen oplevelse sir mig, at de eneste måske uoverskuelige bivirkninger ved dette, r at jeg ikke kan sove, men hvad gør d,, så længe man kan bruge tiden fornuftigt alligvel, i det jeg blir forfærdelig skarp i min tankegang..
Nå ja,, mangler lige at tilføje,, eller måske få af eller bekræftet.. At indtagelse af alco samtidig med,, sq ikke gøre andet, end at man stort set ikke mærker man blir fuld,, og hvad r pointen så?!?! Alco r jo knap så sundt for din krop...
Nogle der ved mere om dette???
Men husk alt med måde..
Og God Karma
|