Jeg har i det sidste halve års tid eller længere haft det problem, at jeg også får en underlig følelse af, at "noget er galt omkring mig," når jeg ryger. Det varer for det meste kun en times tid, og derefter går det over og rusen bliver behagelig igen. Jeg ved simpelthen ikke, hvad det kan skyldes, men jeg har en ide om, at det kan være fordi, jeg rammes pænt meget af efterskævhed og dermed mental sløvhed i mange dage efter; og eftersom jeg baserer enormt meget af mit virke som "mig" på min hjerne og ikke min fysik, giver det en lettere dårlig samvittighed over rusen, når jeg er i den.
Denne teori giver i hvert fald mening ud fra det faktum, at den sære følelse begyndte at opstå i en periode, hvor jeg røg 1-2 gange om ugen, hvilket for
mit vedkommende er for meget til, at jeg kan have den mentale klarhed, som jeg er ret glad for.
I øvrigt er der en tendens til, at følelsen opstår, når jeg ryger indenfor, og der ikke er dagslys. Lyset har ufatteligt stor virkning på min rus, for der er aldrig noget bøvl, hvis jeg ryger udenfor på en sommerdag.
Så måske du bare skulle prøve at finde den bedst mulige setting - evt. uden andre mennesker eller bare en god ven og så evt. i naturen på en lys dag. Hvis du så stadig bliver paranoid, er hash nok bare ikke lige dit drug

Det må man bare acceptere, selv om det er skide irriterende.