Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: UNDRER MIG...
Medlem

Geografisk sted: hellerup
hey hey human beings..
jeg vil høre nogle kloge hoveder derude omkring noget jeg tit og ofte oplever under indtagelser at ketamin..
jeg må betragte mig selv som en stor bruger af det .. måske 3 gram om ugen..
først startede på klubber og sådan.. rave og fester. men senere så jeg at det ikk nyttede noget at være i offentligheden efter nogle sygelige ubehagelige k holes oplevelser på diskoteker hvor fremmede mennesker osse var tilstede fandt jeg ud af hvor charmerende og skægt var at tage det derhjemme alene efter en heftig tur i byen på lsd eller noget .. helt alene hvor de andre tog videre til efterfest lå jeg alene hjemme på værelset og havde de vildeste k holes åbenbaringer og nærdød-født oplvelser..
men noget jeg har lagt mærk til er .. at hvorfor gør ketamin at jeg bliver så smidig i kroppen .. sådan nærmest aom en gymnast.. og ikk kun det men jeg kan yde fysisk meget mere. jeg føler på en meget surrealistisk måde at jeg bliver til en super mand.. nu har jeg osse prøvet en del i svømmehallen og i havet hvor oplevelsen var ubeskrivelig vildt.. jeg holdt så længe uder vandet som aldrig før næsten 2 min.
hvordan kan det være at ketamin fører til disse fæmomener i kroppen?
jeg kan godt mærke at balancen svigter lidt især på diskotek. men i vandet har stoffet en hel anden dimension.. det er helt fantastisk smukt under et trip på stranden i sommer hvor vandet i havet nærmest løftete min krop og elskede mig brød jeg sammen og gradt af glæde..
det var en meget stærk oplevelse.
jeg vil høre jeres oplevelser om noget af det i har prøvet minder lidt om det jeg lige har fortalt.

ashtar command<33

Titel:
Insane psychedelia user!

Du er mit nye idol hvis du tager i byen på LSD og ketamin! :shock: :D

Og så 3g om ugen? Wow!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Ketamin og lsd er jo ikke gå i byen stoffer. Og det har du også fundet ud af. Super nice.

Vandet er jo en verden for sig selv. Man kan gøre nogle ting dernede som man bare ikke kan på landjorden. Tror denne dejlige verden under overfladen altid er en fed oplevelse for dem der kan lide havet.

Stoffer kan gøre den her verden mere levende. Det har jeg selv erfaring med, mest på cannabis sativa,som er ret opløftende. Det er ikke den opfattelse jeg har af ketamin. Så den oplevelse du har af at være mere smidig osv har nok ikke noget med ketaminen at gøre. nok mere din glæde for vandet. Du føler dig møske mere fri i sindet for tiden end du plejer. Det kan sagtens give dig mere energi, uden stoffer. Bare livsnydelsen alene.

Velkommen til forresten. :idea:

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem

DoYouSpeakWak?? skrev:
Ketamin og lsd er jo ikke gå i byen stoffer. Og det har du også fundet ud af. Super nice.

Vandet er jo en verden for sig selv. Man kan gøre nogle ting dernede som man bare ikke kan på landjorden. Tror denne dejlige verden under overfladen altid er en fed oplevelse for dem der kan lide havet.

Stoffer kan gøre den her verden mere levende. Det har jeg selv erfaring med, mest på cannabis sativa,som er ret opløftende. Det er ikke den opfattelse jeg har af ketamin. Så den oplevelse du har af at være mere smidig osv har nok ikke noget med ketaminen at gøre. nok mere din glæde for vandet. Du føler dig møske mere fri i sindet for tiden end du plejer. Det kan sagtens give dig mere energi, uden stoffer. Bare livsnydelsen alene.

Velkommen til forresten. :idea:

Mvh Mikkel

nej .. det er de ikke.. :) men min sult for awareness er er stor så ja.. når man er yngre skal man bar fyr den af. he men nok om det..
jeg mener altså at når jeg indtager K alene uden noget psykelika combo . virker det i små doser meget opkvikende sådan så at jeg hopber rundt og bliver meget smidig kan bøje min krop på div. former som jeg normal ikk kan. min stemme bliver osse meget sjov den bliver ligesom et barns og jeg kan lave lyde som jeg normal heller ik kan.. det er som at det danner et nyt sprog eller noget som jeg kan ik kan beskrive med ord.
men jeg understreger den virkning på min krop. jeg gjorde i svømmehallen for en uge siden og gal mn jeg var bar en svømme maskine blev bar ik træt overhovedet.. eller det gjorde jeg men kroppen kunne på en underlig måde ik mærke det så meget..

fedt billed ellers mikkel!! :)

Titel:
Flueknepper kongen

Det blokerer smerte ret heftigt, derfor din kraftpræstation af rang...!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Ketamin og lsd er jo ikke gå i byen stoffer.

Det kan der jo være delte meninger om. Imo er små doser ketamin noget af det fedeste på et dansegulv til noget godt musik. Jeg kunne nu godt forestille mig at det ville være ubehageligt at komme i k-hole hvis man ikke havde ordentlig mulighed for at ligge ned et lidt afsides sted.

Mht til topic så vil jeg skyde på det samme som Levose. Men jeg synes nu alligevel også at man kan mere. Nogle gange går man så stærkt at man nærmest svæver, men jeg ved ikke helt om det er det du mener.

Jeg tror man skal være lidt varsom med at tage ketamin og gå ud og tage en dukkert. Jeg har hørt om et dødsfald pga vedkommende tog et karbad under påvirkning af ketamin. Hvis man bliver for lam til at svømme tror jeg godt det kan være risikabelt. Ihvertfald er det nok noget der skal gøres med opsyn af en upåvirket person der er klar til at hale en op. Jeg kunne dog godt forestille mig det kunne være spændende at have kroppen i vand på det, mangler jeg endnu at prøve :)

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Bambi i hvor lang tid har du haft et forbrug på 3g ketamin om ugen?

Mvh
Bøh

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Din oplevelse af ketamin og havet lyder dejligt, -men også farlig. Det er nok vigtigt at have en tripsitter med, som kan kigge efter en, da for meget ketamin inkapaciterer dig. Jeg vil tro, at man på en stor dosis, vil kunne "glemme" at svømme, og bare nyde at dykke, -indtil man bare går over i bevidstløshed og død. Pas på dig selv!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:

Mvh
Bøh

Det var præcis den post jeg håbede en havde skrevet.
3 gram Ketamin om ugen er en hel del,og de abstinenser du kan få på Ketamin er ikke særlig rare.
Det er de typiske eufori downer abstier,der kan være ret slemme.
Hvis du har gjort det i et godt stykke tid,ville jeg overveje en pause?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg må indrømme vi sniffede 100mg ketamin pr mand hver gang vi gik i koldt bad på fusion festivalen.. så mærker man ikke det er koldt vil jeg mene :wink: , udover det 3g om ugen må da tag alt det sjove ved det og blive groft resistent som bivirkning.

ARK

Titel:
Flueknepper kongen

ARK skrev:
jeg må indrømme vi sniffede 100mg ketamin pr mand hver gang vi gik i koldt bad på fusion festivalen.. så mærker man ikke det er koldt vil jeg mene :wink: , udover det 3g om ugen må da tag alt det sjove ved det og blive groft resistent som bivirkning.

ARK

Det er jo vanedannende, som et af de få "psykedelika" der er. Og i hvert fald det eneste af dissociativerne.

Titel:
Dedikeret medlem

Bambi, jeg vil stemme i med nogle af de andre: måske skulle du overveje, om dit forbrug af stoffer ikke er en smule heftigt?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Levose skrev:
Det er jo vanedannende, som et af de få "psykedelika" der er. Og i hvert fald det eneste af dissociativerne.

Njaaeh, PCP skulle faktisk være ret vanedannende for disponerede individer - og det er et af de få virkelig sanseforvrængende stoffer som de fleste forsøgsdyr villigt selvadministrerer.

Titel:
Flueknepper kongen

Prometheus skrev:
Levose skrev:

Njaaeh, PCP skulle faktisk være ret vanedannende for disponerede individer - og det er et af de få virkelig sanseforvrængende stoffer som de fleste forsøgsdyr villigt selvadministrerer.

Interessant. Det var jeg ikke klar over - altid godt at blive oplyst! :)

Titel:
Medlem

Bøh skrev:

Mvh
Bøh

ja.. det er sq bar her på det sidste.. at det er gået lidt over gevind.. det er små dyrt. :s
jeg laver ik rigtig noget i hverdagen andet end at svømme og skate.
har rige forældre som bor i italien og laver model arbejde så rejser tit og tjener ret godt så mit liv er sådan set bare awareness og at udvide mere og mere sindet og opnå satori så tit muligt...
men sådan set ja . to eller tre g om ugen..
men gider ik at ta det tørt .. altid med noget psykedelika ellers er det ik så effektivt mere. tror at det er ligesom med alle syntetiske stoffer . man skal ha mere og mere for at opnå satori .
jeg er dog glad for mit badkar på 2ci og ket. engang om ugen mindst.
:P

Titel:
Medlem

TheBo skrev:
Bambi, jeg vil stemme i med nogle af de andre: måske skulle du overveje, om dit forbrug af stoffer ikke er en smule heftigt?

altså jeg vil undestrege at selvom jeg sulter efter at opnå det tilstand (åbenbaring) så er min leve måde ret sund..
drikker ik soda vand eller spiser slik eller kød jeg ryger ikk hverken smøger eller hash. drikker ikk specielt meget . chips ,smør og fedtet mad er bar klamt og det kan min krop slet ik indtage mere.. jeg kn godt se mening i at være vegetar nu. :)
jeg tror at psykeliske planter og og sådan har fortalt mig en del om hvordan jeg skal håndtere min hverdag. men det har os gjort mig meget følsom og skrøbelig (måske mindre fedt) og det har os gjort at jeg ik hat særlig meget lyst t at deltage i samfundet sådan som den er nu.

så jeg går lidt og venter på en drastisk ændring på jorden og oprettelsen af gaia som det vigtigste for os mennesker.
:)

Senest rettet af bambi2900 21 sep 2006 22:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Citat:
Turner died on New Year's Eve 1996 after injecting an unknown quantity of Ketamine and falling asleep in a bathtub.

http://en.wikipedia.org/wiki/D._M._Turner

Citat:

Pas på, ikke? :wink:

Titel:
Medlem

Nashet skrev:
Citat:
Turner died on New Year's Eve 1996 after injecting an unknown quantity of Ketamine and falling asleep in a bathtub.

http://en.wikipedia.org/wiki/D._M._Turner

Citat:

Pas på, ikke? :wink:

hehe .. ja .. :P
men altså .. måske ender jeg sådan..
død-liv ligesom dag og nat.

Titel:
Medlem

Imp skrev:
Citat:
Ketamin og lsd er jo ikke gå i byen stoffer.

Det kan der jo være delte meninger om. Imo er små doser ketamin noget af det fedeste på et dansegulv til noget godt musik. Jeg kunne nu godt forestille mig at det ville være ubehageligt at komme i k-hole hvis man ikke havde ordentlig mulighed for at ligge ned et lidt afsides sted.

Mht til topic så vil jeg skyde på det samme som Levose. Men jeg synes nu alligevel også at man kan mere. Nogle gange går man så stærkt at man nærmest svæver, men jeg ved ikke helt om det er det du mener.

Jeg tror man skal være lidt varsom med at tage ketamin og gå ud og tage en dukkert. Jeg har hørt om et dødsfald pga vedkommende tog et karbad under påvirkning af ketamin. Hvis man bliver for lam til at svømme tror jeg godt det kan være risikabelt. Ihvertfald er det nok noget der skal gøres med opsyn af en upåvirket person der er klar til at hale en op. Jeg kunne dog godt forestille mig det kunne være spændende at have kroppen i vand på det, mangler jeg endnu at prøve :)

jeg har haft det lidt på samme måde som dig .. altså i byen.. i små doser.
men osse en uheldig dag på 2ci på diskotek.. (ikke rave men normal pop disko med masser af bøller tilstede) fordi at jeg blev lidt grådig :p og så på toilettet fik jeg posen og tog 2 ornli hjørner med en nøgle.. så tænkte ahh .. lidt til gør vel ik noget så tog jeg to til.. gik ned af trappen og sat mig med nogle piger jeg kendte lidt så startede det mest bizarre og surrealistisk k hole jeg nogensinde har prøvet.. og det var bar ufedt .. tiden gik i stå og jeg der blandt en masse fremmede helt åben i hjernen.. der åbnede sig en eller anden form for stargate foran mig med det vildste sølv lys.. det var mega smukt men meget nyt for mig og mega MEGA voldsomt!! hvor jeg gik ind og waaaaaaaaaaaa.. fuck man.. det var vildt..
aldrig igen..
jeg sad fast .. ku ik rejse mig overhovedet .. slet ingen balance whatsover
og kunne hellr ik forstå at jeg var to steder på engang.. ku ik rigtig tale.. og ja.. .. men gad godt at ha været hjemme i trygge omgivelser den nat for det trip var voldsomt.. blev bar bange :oops:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har gode erfaringer med at have en bullet/blaster med i byen med K...

Den skyder vel en 20-25 mg. ud af gangen, det er ganske passende når man står og danser, uden at man mister motorikken fuldstændigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]