Imp skrev:
Citat:
Ketamin og lsd er jo ikke gå i byen stoffer.
Det kan der jo være delte meninger om. Imo er små doser ketamin noget af det fedeste på et dansegulv til noget godt musik. Jeg kunne nu godt forestille mig at det ville være ubehageligt at komme i k-hole hvis man ikke havde ordentlig mulighed for at ligge ned et lidt afsides sted.
Mht til topic så vil jeg skyde på det samme som Levose. Men jeg synes nu alligevel også at man kan mere. Nogle gange går man så stærkt at man nærmest svæver, men jeg ved ikke helt om det er det du mener.
Jeg tror man skal være lidt varsom med at tage ketamin og gå ud og tage en dukkert. Jeg har hørt om et dødsfald pga vedkommende tog et karbad under påvirkning af ketamin. Hvis man bliver for lam til at svømme tror jeg godt det kan være risikabelt. Ihvertfald er det nok noget der skal gøres med opsyn af en upåvirket person der er klar til at hale en op. Jeg kunne dog godt forestille mig det kunne være spændende at have kroppen i vand på det, mangler jeg endnu at prøve

jeg har haft det lidt på samme måde som dig .. altså i byen.. i små doser.
men osse en uheldig dag på 2ci på diskotek.. (ikke rave men normal pop disko med masser af bøller tilstede) fordi at jeg blev lidt grådig :p og så på toilettet fik jeg posen og tog 2 ornli hjørner med en nøgle.. så tænkte ahh .. lidt til gør vel ik noget så tog jeg to til.. gik ned af trappen og sat mig med nogle piger jeg kendte lidt så startede det mest bizarre og surrealistisk k hole jeg nogensinde har prøvet.. og det var bar ufedt .. tiden gik i stå og jeg der blandt en masse fremmede helt åben i hjernen.. der åbnede sig en eller anden form for stargate foran mig med det vildste sølv lys.. det var mega smukt men meget nyt for mig og mega MEGA voldsomt!! hvor jeg gik ind og waaaaaaaaaaaa.. fuck man.. det var vildt..
aldrig igen..
jeg sad fast .. ku ik rejse mig overhovedet .. slet ingen balance whatsover
og kunne hellr ik forstå at jeg var to steder på engang.. ku ik rigtig tale.. og ja.. .. men gad godt at ha været hjemme i trygge omgivelser den nat for det trip var voldsomt.. blev bar bange