Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Hvis det er nogen der har prøvet at få din venninde i kassen, er det nok rohypnoler... Det virker hver gang :wink:

Jeg vil nu vove at påstå at, når man hører om nogen "der har fået noget i drinken", er det ni ud af ti gange en pige der:

A: Ville prøve at tage noge E/amf, men som blev opdaget og ikke ville stå ved det.

Eller.

B: En pige som har bollet omkring, og er blevet bustet af sin kæreste.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
yep, der er nogen der faker ang det..enten som undskyldning(bare stoffer i det hele taget og så en tur på skadestuen som mor og far skal hen og puste lidt på, eller en hilsen til den stakkel der skal have lortet i nakken og blive anklaget for voldtægt) det er sku heller ikke uden straf man bør løbe fra den :evil:

Men det gør mig sku virkeligt ondt med din veninden, det er satme en klam historie.

Der findes også desiderede score-midler, spanske-fluer f.eks

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
Eleusis undskyld mig men det var da noget være pis og luk ud

Titel:
Dedikeret medlem

At piger faker? Nej jeg er skam helt seriøs... Den eneste grund til at putte noget i en drink, er at hælde en rohypnol i hvis man pønser på at tage hende med hjem.
(OK. Måske er der også nogen der putter E i, fordi de hader det og vil af med det)
Men hvor mange piger er det, som snakker om at have fået "det helt vildt mærkeligt, blah blah blah".

Well, hvis det er rohypnol eller et andet stærkt benzodiazepin, så får man det ikke "helt vildt mærkeligt". Så ender du med at have fået et major blackout, og kan ikke huske særligt meget fra at du kom ind på diskoteket.

Selvfølgelig sker det, at nogen putter noget i drinks, men det er meget sjælendt, det er vel nærmest en vandrehistorie.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jesus....Hvorfor skal du altid forsøge at score billige point hos tøserne, trold? Det er ærligt talt irriterende at du skal gå imod almen logik bare af den grund. For der kan de vitterligt ikke herske nogen tvivl om at majoriteten af historier man hører om folk som har fået stoffer i deres drinks er historier (dvs. anekdotisk evidens, der ikke kan tages videnskabeligt seriøst). Hvorfor går folk aldrig på hospitalet og bliver nærmere undersøgt? Eller går til politiet? Nogle diskoteker bruger overvågning i døren, og med så mange vidner, burde det ikke være specielt svært at finde synderne.

Hvorfor skulle nogle overhovedet putte noget i andres drinks? Der er selvfølgelig mediemyten om, at pusherne gør det for at skaffe nye kunder (hvordan at kunderne skal finde den selvsamme pusher igen er for mig en gåde). Eller folk som bare af drevet af sadistiske årsager. Og dem, som bare vil have sex. Men tyer man til Ockhams ragekniv vil jeg påstå at forklaringerne om at folk bare har været usædvanligt stive, har opført sig flovt, eller ønsker at skaffe sig opmærksomhed, og i alle tilfælde har givet stoffer skylden, er mere gyldige. Eller dem som ikke vil tage ansvaret for at de bevidst har taget stoffer, og derfor påstår at andre har puttet det i deres drink.

Såfremt at der virkeligt har fundet en 'forgiftning' sted, så kræver det at man får sneget rusmidlet i offerets drink. Og det kan umuligt være nogen let sag. Med så mange mennesker i diskoteker og barer må det være enormt svært at luske noget i andres drink ubemærket. Og hvem lader i det hele taget sine drinks stå uovervågede? Hvis man tar i byen alene er det selvfølgelig svært at holde øje med den, hvis man går på toilet, men hvem fanden gør også det? Jeg ville meget gerne vide, hvordan at stoffer påvirker drinks/øls egenskaber? Her tænker jeg på farve, bundfald, smag, etc. Sex on the beach med et salty twist af GHB kan umuligt være en fornøjelse at hælde ned.

Det jeg vil frem til er, at man skal være en goddamn ninja for at fuldstændigt ubemærket at smide drugs i drinks. Og selv hvis man får dem i drinken, så skulle man umiddelbart tro at man ville kunne se eller smage noget forandret ved drinken. Pulver opløser jo ikke sig selv, uden nogen mekanisk behandling vil det vel bare lægge sig på overfladen?
Jeg siger ikke, at det ikke sker, at nogen putter stoffer i drinks, jeg siger bare, at jeg tror seriøst at det hører til sjældenhederne, jf. ovenstående tekst.

Der er dig, trold, der lukker noget værre pis ud. Prøv at argumentér for din holdning, i stedet for sådan en tynd oneliner. Og hvis du synes jeg taler hårdt til dig, så vil jeg lige understrege at det er den tone du lægger for dagen, og hvis du ikke selv kan tåle at blive tiltalt sådan, så vil jeg foreslå dig at undgå den for fremtiden.

At hun går ud som et lys er ikke bevis for noget som helst, det har jeg fandme gjort så tit på alkohol hvor der ikke kan være den mindste tvivl om at jeg kun har konsumeret ovennævnte stof. Piger elsker drama, og det gør da absolut historien lidt mere dramatisk at nogen har fyldt stoffer i hendes drink. Det ville jo også være flovt, hvis det var hendes egen skyld.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

:yeah:

Citat:
hun gik bare væk som et lys udenfor og vågnede ved at der var en gammel mand der ragede på hende!!!

Lyder mere som om hun har drukket for meget, blackoutet, og kommet til sig selv da en gammel opportunist så sig en mulighed.

Og så er det jo det mindre pinligt at sige "Hey, der var sgu nogen der kom noget i min drink"

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Tidligere holdmedlem

enig med robotten, 99.99% af alle såkaldte drug rapes er bullshit

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
jeg er enig med dig Phibes... Lige bortset fra at du generaliserer piger lidt for meget :wink: Nogle piger elsker drama. Men de fleste af os, tager ansvar for vores egne branderter.

Jeg tror heller ikke at man kan lokke stoffer i folk uden at det kan smages. MDMA smager ganske forfærdeligt, 2-CB er også frygtelig (prøvede engang at spise en kage med 2-cb blandet i glacuren! Den var meget svær at få ned!), Amfetamin er meget bitter, -ketamin det samme. Den eneste lille mulighed for at lokke et stof i folk er at putte små mængder GHB i en Bloddy Mary eller apelsinjuice med vodka. Her kan saltsmagen skjules, men det duer ikke i en øl (har prøvet) det smager sku underligt salt!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Fanny skrev:
...det smager sku underligt salt!

Det siger de allesammen ;)

Spøg til side. Jeg må tilslutte mig slænget, som ikke tror på den. Jeg kender også flere, som har fået det ene og det andet stoppet i sine drinks... (men det er som regel rimelig stereotype tøser, som kræver opmærksomhed og ikke kan tåle at drikke)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er et par ting, jeg også studser over:

Det jo ikke er nogen eksakt videnskab at dosere bedøvelse til folk man ikke aner hvor meget har drukket. Så hvem vil egentlig risikere at slå en anden ihjel med stoffer, når helt almindeligt alkohol i store nok mængder er meget mere præcist at dosere?

Får man endelig nogen bedøvet, hvordan slæber man så en nær-bevidstløs person gennem byen og op i lejligheden. Hvorfor går vedkommende netop med den person, der har forgiftet hende? Hvad tænker dørmændene? Er der ingen vidner?

Undrer vi os aldrig over, at forbrydelsen ifølge mange kvinder er perfekt: de er så stive, at de ikke husker noget, de husker ikke hvor de blev udsat for overgrebet. Der synes ofte at være et fravær af beviser.

Det er kort sagt den perfekte undskyldning. Især hvis man vil bortforklare sin pinlige adfærd eller utroskab overfor sin partner.

Jeg siger ikke, at det ikke kunne ske, men der er grund til at være skeptisk. (Jeg har selv en veninde, som har sagt at hun blev udsat for drug rape... men jeg tror hende helt ærligt ikke)

Titel:
Tidligere holdmedlem

se evt. min gamle post http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Rex Mundi skrev:
99.99% af alle såkaldte drug rapes er bullshit

har du nogle kilder på det? det sku da noget pis at fyre af!

Titel:
Tidligere holdmedlem

læs dette topic, og det gamle, der kan du se alle grundene.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Fanny* Nå, nu kommer det frem!? Når du på den måde hænger vores bagværk ud er det er sidste gang Indigo og jeg slaver dagen væk i et varmt køkken for dine smagsløgs skyld. Der var intet i vejen med den glasur! :cry:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
hvis nu der var en, som var så sød at putte et par dråber LSD i min drink kunne vedkommende da godt få lov at pille lidt

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
smid et billede op og vi vil tænke over sagen :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kender 2 piger der har været udsat for det, den ene er en rigtig god veninde, og der var sku ikk noget pis, det har været et helved for dem bægge, den ene har slet ikke kunne ha sex siden..
så jeg syntes sku det noget pis at fyre af at 99,99% af dem er løgn! eller sku jeg lige være "heldig" at kende den 0,01%?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Der Mann skrev:
kender 2 piger der har været udsat for det, den ene er en rigtig god veninde, og der var sku ikk noget pis, det har været et helved for dem bægge, den ene har slet ikke kunne ha sex siden..
så jeg syntes sku det noget pis at fyre af at 99,99% af dem er løgn! eller sku jeg lige være "heldig" at kende den 0,01%?

Eller osse har dine 2 veninder drukket sig for fulde og har sex med folk de fortrød?

Der Mann, ikke for hverken at provokere eller spille op eller noget, men hvor sikker er du på det faktisk drejer sig om de er blevet forgiftet og voldtaget?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:
Der Mann skrev:

Eller osse har dine 2 veninder drukket sig for fulde og har sex med folk de fortrød?

Der Mann, ikke for hverken at provokere eller spille op eller noget, men hvor sikker er du på det faktisk drejer sig om de er blevet forgiftet og voldtaget?

det er jeg skam rat så sikker på, da de har været udsat for meget grimme ting som jeg ikke har lyst til at skrive, som man på ingen måde går med til frivilligt, lige meget hvor stiv man har været! og ved også at den ene mand havde gjort det før, og er blevet fanget.
men der er da sikkert også mange piger der bruger det som en dårlig undskyldnig fordi de måske ikke lige vil kendes ved det de har lavet i deres brandert, men jeg tror langt fra det er 99,99%

Titel:
Dedikeret medlem

Ecstasy og GHB i drinks kan vi ihvertfald godt stryge... Der mangler både motiv og mulighed.

Jeg vil tro at de få daterapes der findes, bliver lavet med benzoer, Det er ihvertfald det der bedst egner sig til daterapes: Rohypnoler og benzodiazepiner generelt. De har en meget neutral/sød smag

Zopiclon og de andre z-sovemidler virker også efter meningen (Man glemmer alt), men de kan også tydeligt smages.

STEMPEL: VANDREHISTORIE

Næste...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]