Jesus....Hvorfor skal du altid forsøge at score billige point hos tøserne, trold? Det er ærligt talt irriterende at du skal gå imod almen logik bare af den grund. For der kan de vitterligt ikke herske nogen tvivl om at majoriteten af historier man hører om folk som har fået stoffer i deres drinks er historier (dvs. anekdotisk evidens, der ikke kan tages videnskabeligt seriøst). Hvorfor går folk aldrig på hospitalet og bliver nærmere undersøgt? Eller går til politiet? Nogle diskoteker bruger overvågning i døren, og med så mange vidner, burde det ikke være specielt svært at finde synderne.
Hvorfor skulle nogle overhovedet putte noget i andres drinks? Der er selvfølgelig mediemyten om, at pusherne gør det for at skaffe nye kunder (hvordan at kunderne skal finde den selvsamme pusher igen er for mig en gåde). Eller folk som bare af drevet af sadistiske årsager. Og dem, som bare vil have sex. Men tyer man til Ockhams ragekniv vil jeg påstå at forklaringerne om at folk bare har været usædvanligt stive, har opført sig flovt, eller ønsker at skaffe sig opmærksomhed, og i alle tilfælde har givet stoffer skylden, er mere gyldige. Eller dem som ikke vil tage ansvaret for at de bevidst har taget stoffer, og derfor påstår at andre har puttet det i deres drink.
Såfremt at der virkeligt har fundet en 'forgiftning' sted, så kræver det at man får sneget rusmidlet i offerets drink. Og det kan umuligt være nogen let sag. Med så mange mennesker i diskoteker og barer må det være enormt svært at luske noget i andres drink ubemærket. Og hvem lader i det hele taget sine drinks stå uovervågede? Hvis man tar i byen alene er det selvfølgelig svært at holde øje med den, hvis man går på toilet, men hvem fanden gør også det? Jeg ville meget gerne vide, hvordan at stoffer påvirker drinks/øls egenskaber? Her tænker jeg på farve, bundfald, smag, etc. Sex on the beach med et salty twist af GHB kan umuligt være en fornøjelse at hælde ned.
Det jeg vil frem til er, at man skal være en goddamn ninja for at fuldstændigt ubemærket at smide drugs i drinks. Og selv hvis man får dem i drinken, så skulle man umiddelbart tro at man ville kunne se eller smage noget forandret ved drinken. Pulver opløser jo ikke sig selv, uden nogen mekanisk behandling vil det vel bare lægge sig på overfladen? Jeg siger ikke, at det ikke sker, at nogen putter stoffer i drinks, jeg siger bare, at jeg tror seriøst at det hører til sjældenhederne, jf. ovenstående tekst.
Der er dig, trold, der lukker noget værre pis ud. Prøv at argumentér for din holdning, i stedet for sådan en tynd oneliner. Og hvis du synes jeg taler hårdt til dig, så vil jeg lige understrege at det er den tone du lægger for dagen, og hvis du ikke selv kan tåle at blive tiltalt sådan, så vil jeg foreslå dig at undgå den for fremtiden.
At hun går ud som et lys er ikke bevis for noget som helst, det har jeg fandme gjort så tit på alkohol hvor der ikke kan være den mindste tvivl om at jeg kun har konsumeret ovennævnte stof. Piger elsker drama, og det gør da absolut historien lidt mere dramatisk at nogen har fyldt stoffer i hendes drink. Det ville jo også være flovt, hvis det var hendes egen skyld.
|