.Kjaer skrev:
Jeg oplevede, at jeg så en spids nøgenhat hænge ud af en mur. Det var foran biblioteket, og der var masser af kakti. Jeg bøjer mig forover for at tage plukke den herlige svamp, da jeg falder ned og rammer kaktusserne. Idet jeg kæmper for at komme fri, så ryger jeg længere ned, og jeg kan mærke kaktusserne, der omslutter min krop. Det er smertefuldt, og pludselig vågner jeg.
Hvis jeg skal komme til et hint om hvad den drøm kan betyde, kan det vist oversættes til, at din bevidsthed er ved at "drukne" i psykedelisk oplevelser. Giv dit sind lidt tid til at fordøje, så du ikke kløjes i det.
Et andet bud kan selvfølgelig være, at du står over for en faretruende egodøds-oplevelse, som du ikke helt tør give efter for, og som vil kunne fremprovokeres af kaktus/psykedelika. Derfor tolker du i drømmen de psykedeliske planter som faretruende og kvælende.
Hvad tror du selv?
Bøh skrev:
Citat:
Nu om dage er det kun mit studie som invadere mine drømme, i nat var jeg en stakkels glucose som blev jagtet igennem byen af en ond og nasty Hexokinase
Hehe! Fagnørdet drøm!
Klister skrev:
Citat:
Jeg prøver lignene hver nat jeg sover...
I mine drømme kan jeg hverken snakke, gå ordentlig, og slet ikke løbe. Det er mega klamt, og jeg bliver til sidst så desparat at det føles som om jeg er ved at ''trykke'' mine tænder ud (bider så hårdt sammen, at det gør ondt når jeg vågner).
I søvne, græder jeg hver nat, siger mærkelige lyde, sorte sætninger og sparker, bander og alt muligt heh.
Det er ret klamt, og jeg aner desværre ikke hvordan man kan forebygge det.
Jo, det tror jeg godt du ved

Tag nu at drop de dxm også!
Hilsen Fanny