Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 10:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hej..

Hvordan fortrækker du at trippe?

Jeg foretrækker enten at trippe med én, eller helt alene.

Jeg kan godt finde på at trippe med to, men så skal de også stå mig meget nær.

Hvis jeg skal trippe med andre end mig selv, så kan jeg bedst lide at der er musik og ting at give sig til.
Lyset tændt, techno eller rock på højtaleren, hjemme hos mig selv (helst).

Når jeg tripper alene, benytter jeg mig af en metode jeg har fra Terence McKenna. Dvs. jeg tager en høj dosis (oftest Psilocybin svampe). Jeg tømmer mit toilet for alt hvad der er derinde af diverse produkter. Jeg slukker mobilen, slukker musikken, slukker lyset, og smider en pude ind i hjørnet. Her sætter jeg mig, indtil trippet er ovre. Denne metode er helt klart den vildeste af alle jeg hidtil har prøvet. Sidste år i november, spiste jeg ca. 5,7 gram Psilocybe cubensis i samme setting som den jeg har fra T. K. McKenna... Det var den voldsommeste oplevelse jeg har haft udover mit Ayahauasca trip nogle måneder før..

Jeg kan godt lide selskabet på max to venner, da det er rigtigt hyggeligt, og det føles sikert fordi der er nogle at vende sig til, hvis man har noget man vil ud med.

Jeg kan også godt lide at trippe alene på toilettet, da dette helt klart er den måde jeg trænger længest ind i altet på. Det er utroligt hvad psykedelika kan gøre uden påvirkning af lyd, lys eller andre forstyrrelser. De vildeste hallucinationer pumper nedover en på denne måde IMO..

Hvad med jer andre? Hvad foretrækker i af setting? og hvorfor?

/IC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Jeg har én kammerat jeg altid tripper sammen med og så min kæreste... Fortrækker at være derhjemme med dæmpet belysning og musik, som min kammerat står får han er trance DJ ( Lundahl ) Og det passer helt fint for jeg fortrækker bare at synke så langt ned i sofaen at jeg næsten ligger gulvet og ligge ryge den ene store joint efter den anden og bare nyde mit trip...
Ting der er vigtige for mig når jeg tripper er at der er hash nok til at have en joint igang konstant og at man ikke løber tør for det man nu tripper på, før man selv har lyst til at trippet skal slutte og så selvfølgelig alle de "almindelige" ting med omgivelserne og dem man er sammen med og så at man ikke bliver forstyret at "udefrakommende"

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder interessant at sidde et trip ud helt uden påvirkninger udefra, men for fanden hvor må det også ku' blive kedeligt at sidde der uden at lave noget.

Jeg tror ikke, at jeg har prøvet at trippe rigtigt alene, men jeg har før følt under mine trips, at det ville være lækkert bare at ligge og være mig selv og lade tankerne flyde helt ud uden afbrydelser. Det er bare aldrig blevet ført ud i livet, da jeg er lidt nervøs for, hvordan det vil være at trippe uden at have mulighed for social kontakt. Derfor har jeg holdt mig fra det.

Pt. foretrækker jeg dog bare at have et par gode venner med. Jeg har intet imod, at vi er mere end to personer, da jeg så kan trække mig lidt tilbage, hvis jeg føler for det, og så lade de andre underholde hinanden. Hvis jeg tripper meget voldsomt, kan jeg nogle gange falde til ro og bare nyde at ligge og følge med i og grine af, hvad andre folk siger og gør. Det kan blive en udfordring bare at kommunikere på et simpelt plan, så derfor gør det efter min mening ikke noget, at man ikke kun er to personer, så der ikke er noget socialt pres på én. Der plejer også at blive fyret flere sjove ting af, hvis der er et par stykker.

Så kan jeg også godt lide at trippe, når jeg er sammen med kæresten. Hun tager ikke noget, men hygger sig over mig, og jeg synes selv, at det er kanonhyggeligt.

Jeg tripper helst hjemme hos mig selv. Det er nærmest den vigtigste faktor. Ellers foretrækker jeg udenfor, men har altid noia over andre mennesker (undtagen på Bryggen). Kan ikke specielt godt lide at trippe fremmede steder. Psytrance er et must hele vejen igennem, og det er lækkert, når man selv kan styre musikken. Vil også gerne have mulighed for at kunne ligge ned i min seng. Og så må der gerne gå joints på runde. Evt. noget GHB i kroppen, når natten er blevet lang. Telefonen er altid tændt, for jeg kan godt hygge mig over de ufattelige SMS'er, der kommer ind og vender verden på hovedet, og de vanvittige svar, min blæste hjerne udtænker, hvis jeg er i stand til at trykke på de rigtige knapper. Hvis den ringer, er det selvfølgelig ikke lige alle, man gider svare.

(Jeg tripper primært på LSD!)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Jeg tripper helst alene. Dæmpet belysning og med röyksopp, pink floyd, télépopmusik eller andet godt i ørerne. Shpongle kan også gå an :)
At have andre omkring mig når jeg tripper, synes jeg er forvirrende. Alt for mange tanker om, hvordan de har det og hvad de tænker.
Lave doser er dog sjovere med andre man kan tale med.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er helt enig omkring toilettet. Mærkeligt nok et totalt lækkert sted at trippe. Når der hverken er lys eller lyd virker verdenen meget langt væk og det er som om at sindet så vender sig ind mod sig selv istedet.
Og det er langt fra kedeligt. De mærkeligste tanker popper ind i hovedet.

Jeg kender desværre ingen IRL med interesse for disse stoffer, så jeg er nødsaget til at trippe alene. Heldigvis virker det ret godt for mig. Jeg kan forestille mig at andre mennesker ville forhindre mig i at nå rigtigt dybt ind.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Naturen! :)

Og helst uden noget som helst "civilisation" i nærheden, he :wink:

Har ikke noget imod at være sammen med venner, bare de ikke bekymrer sig om hvordan jeg har det hele tiden, eller vil trække mig for meget ind i "deres" trip.

Men med den rette indstilling tror jeg nu man kan få et perfekt trip (næsten) hvorsomhelst.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
4 personer er for mig det gyldne tal hvad angår at trippe i en hyggelig atmosfære.
Desuden skal der være adgang til naturen, og rigeligt med guf, frugt og let mad.

Titel:
Junior medlem

jeg kan godt li at være sammen med mine venner og hygge og være fuckt det er nice og så med masser musik:D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg ka bedst li at trippe med venner som jeg har kendt et godt stykke tid og så bare sidde og snakke lort og hvad der nu kommer af det :D

med go psytrance eller melodisk chillout i baggrunden..

og dertil ska der så være frugt og væske osv..

og gerne adgang til natur/skov, men er ik nødvendigt hvis det er for bøvlet ;)

ellers er det griner nok at tegne en smule, selvom jeg er elendig til det..

jeg ka bedst li at trippe på lsd..

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg foretrækker klart naturen. Det er så lækkert at kigge på naturen og gå at udforske den mens man er blæst. Der er også bare et eller andet ved skov og strand der er helt specielt når man tripper, det kan næsten ikke undværes. Det kan da være hyggeligt nok at trippe indendørs, men jeg synes der er så mange aspekter man ikke får med når man er indenfor.

Jeg vil helst være sammen med gode venner. Hvis man bare følges med nogle gode venner synes jeg også det er fedt at være til skovfest eller festival når man tripper, så længe det bare er et sted hvor det er helt ok at trippe. At trippe alene kan give en meget stor indsigt, men jeg synes ikke at det bliver et sjovt trip, dermed ikke sagt at det bliver negativt, men det er bare meget lærerigt uden egentlig at være positivt eller negativt for mit vedkommende.

Der skal også gerne være rigeligt med cannabis, så man kan ryge som man vil og ikke behøver bekymre sig om det slipper op. Lækkerier som god mad eller frisk frugt er næsten også et must vil jeg sige :P

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Med en ven eller to derhjemme, hvor alt, hvad vi får brug for under trippet, er nøje forberedt. Godt med snacks, evt. joints og lækkert musik. Jeg kan også godt lide at gå en tur i naturen under trippet.
Trips under psytrance fester kan jeg også godt lide; men det kommer jo helt an på hvilken oplevelse, man er ude efter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mine venner deler ikke min begejstring for psykedeliske stoffer, så jeg er nødsaget til at trippe alene, hvilket jeg heldigvis godt kan lide, ingen til at irritere, ingen til at forstyrre, jeg kan bare være mig selv

Men kunne da være sjovt at trippe med en anden på et tidspunkt ;)

Titel:
Flueknepper kongen

Får mest ud af solo-trips. Det er sort of hyggeligt med venner, men man får ikke så meget ud af det. IMO.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Det kommer helt an på hvad for et slags trip det er :)

Men oftest foretrækker jeg at trippe med en af mine gode trip buddys, syntes jeg man lære mest af :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Cannabis har jeg trippet meget alene på. Især lange ture i skoven har jeg nydt alene.

Hvis jeg til gengæld skulle tage LSD eller meskalin ville jeg føle mig nødsaget til at have en trip-partner og helst en ædru trip-sitter.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland, syd for fjorden
Som oftest er jeg sammen med en af mine rigtig gode kammerater.. Det er meget rart, bare at slå tænkeren fra, og plapre om hvad der nu falder én ind :P

Ellers kan jeg også finde på at "trippe" alene på noget amf, coke, eller for den sags skyld et velstoppet bonghoved:P.. Gerne kombineret med en god whisky, eller en special-øl..

En sjælden gang imellem skajer man da ud og tager til et enkelt psy-party, sammen med en masse andre.. er dog mere undtagelsen end reglen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg foretrækker, at trippe i naturen eller på et værelse med nogle få gode venner.

Igår da jeg trippede svampe, bevægede jeg mig ud i virkeligheden på comedown, og det var sgu for meget. Jeg kunne ikke overskue al den dårlige stemning, der herskede i byen. Nok hovedsageligt pga. Århus Festuge er i gang, og der derfor er så mange mennesker men stadig - Jeg skal ALDRIG være i byen igen på noget psychedelisk.

Titel: .
Junior medlem

Sammen med et par venner, eller til fest, hvis det ikke er en alt for stor fest fyldt med mennesker, og hvor det meget varmt. Kommer lidt an på hvad jeg tripper på.

Jeg var inde på club nine, hvor jeg havde taget 20 styk. dexofan, og det var drønvarmt, og der var ingen mulighed for at komme udenfor at trække noget frisk luft. Det var sgu lidt for meget, troede jeg ville besvime.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg kan bedste lide at trippe rundt i byen, de steder hvor der er fuld knald på musikken konstant og man ik bliver "afbrudt" af en gang Lor** RnB osv.. Det er fedt bar at fyre den af og trampe rundt, men også det bare at sidde ned og nyde musikken fordi man er så lam i hele kroppen at det ik er til at lave andet. Og så bar sidde og snakke med sine venner, hvis man ik også er for lam til det.. hehe :P :shock: Men det jo punkt skal man jo også bare lige over..

Det kan også være lækkert bar at køre rundt med en ven og suge cola og høre god musik :D det har også givet gode oplevelser.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis du ikke ved, hvad det at trippe betyder, så gør du måske bedst i at ikke poste noget? Vi taler ikke om at maxxe på kex og coke i denne tråd...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]