Det lyder interessant at sidde et trip ud helt uden påvirkninger udefra, men for fanden hvor må det også ku' blive kedeligt at sidde der uden at lave noget.
Jeg tror ikke, at jeg har prøvet at trippe rigtigt alene, men jeg har før følt under mine trips, at det ville være lækkert bare at ligge og være mig selv og lade tankerne flyde helt ud uden afbrydelser. Det er bare aldrig blevet ført ud i livet, da jeg er lidt nervøs for, hvordan det vil være at trippe uden at have mulighed for social kontakt. Derfor har jeg holdt mig fra det.
Pt. foretrækker jeg dog bare at have et par gode venner med. Jeg har intet imod, at vi er mere end to personer, da jeg så kan trække mig lidt tilbage, hvis jeg føler for det, og så lade de andre underholde hinanden. Hvis jeg tripper meget voldsomt, kan jeg nogle gange falde til ro og bare nyde at ligge og følge med i og grine af, hvad andre folk siger og gør. Det kan blive en udfordring bare at kommunikere på et simpelt plan, så derfor gør det efter min mening ikke noget, at man ikke kun er to personer, så der ikke er noget socialt pres på én. Der plejer også at blive fyret flere sjove ting af, hvis der er et par stykker.
Så kan jeg også godt lide at trippe, når jeg er sammen med kæresten. Hun tager ikke noget, men hygger sig over mig, og jeg synes selv, at det er kanonhyggeligt.
Jeg tripper helst hjemme hos mig selv. Det er nærmest den vigtigste faktor. Ellers foretrækker jeg udenfor, men har altid noia over andre mennesker (undtagen på Bryggen). Kan ikke specielt godt lide at trippe fremmede steder. Psytrance er et must hele vejen igennem, og det er lækkert, når man selv kan styre musikken. Vil også gerne have mulighed for at kunne ligge ned i min seng. Og så må der gerne gå joints på runde. Evt. noget GHB i kroppen, når natten er blevet lang. Telefonen er altid tændt, for jeg kan godt hygge mig over de ufattelige SMS'er, der kommer ind og vender verden på hovedet, og de vanvittige svar, min blæste hjerne udtænker, hvis jeg er i stand til at trykke på de rigtige knapper. Hvis den ringer, er det selvfølgelig ikke lige alle, man gider svare.
(Jeg tripper primært på LSD!)
|