Nu har jeg endelig mulighed for at rode lidt med et kamera, så jeg tænkte at jeg lige ville smide et par billeder af mit drivhus!
Det er mit 4. år jeg gror cannabis, første år jeg groede (udenfor i haven) blev mine 2-3 planter smadret til ukendelighed af et par glade dalmatinere som mente syntes at det var et fortræffeligt bed at grave i.
Anden gang jeg prøvede rykkede jeg indenfor i drivhus, plantede 2 Northern Lights Special, hvor den ene blev en hun og den anden til en han som jeg dræbte - høsten blev forholdsvis god, jeg var ihvertfald mere end tilfreds!
Sidst gang jeg groede (2004) plantede jeg 5 frø som alle viste sig at være hanplanter...
Sorten jeg gror i år ved jeg ikke præcist hvad er, da jeg købte et skunk-mix fra zenseeds - det skulle vist indeholde 12 forskellige sorter og der var 16 frø i pakken, så chancen for at 3-4 forskellige sorter er ret høj ville jeg mene..
Frøene blev sat til spiring d. 9. maj og kom i drivhus så snart de var kommet op af jorden.
Jeg var forholdsvis heldig, ud af 5 planter blev de 4 hunner, jeg takker hampguderne for deres velvilje!
Og så til billederne:
Her er alle de 6 jeg såede, den ene af dem knækkede pga. en hård medfart.
.jpg)
.jpg)
Et god stykke tid senere ser de sådan her ud, de fleste af dem har vist køn og en stakkels han er blevet maltrakteret (af min dejlige mor som jeg havde sat til at passe mine planter mens jeg var på festival, hehe).
De er dog blevet behandlet lidt hårdt undervejs, har fået nogen knubs og senere en lettere omgang overgødning eller to som dog er blevet justeret.
.jpg)
.jpg)
Og sådan her se de ud
idag d. 14/08/06!
To af dem er længere fremme i blomstringen end de 2 andre, men det gør ikke noget, så får de noget ekstra lys når jeg høster de andre lidt tidligere.
.jpg)
.jpg)
Billede af et topskud i høj opløsning.Jeg glæder mig meget til høsten!

Mvh Jonas!
[Edit: lidt ekstra info tilføjet og stave- og slåfejl rettet af flere omgange...]