TheBo skrev:
Hyggeligt at møde de psy-folk, jeg mødte!! Beklager jeg ikke fandt jer til Rumpistol - ellers en kanon koncert.
Det var også planen, at jeg skulle have været nede at se Rumpistol, men jeg blev nødt til at vente i lejren, fordi 2 af mine venner var på vej... og skulle hentes.
Du må gerne gå i detaljer omkring rumpistol koncerten?
Til gengæld så jeg
Coldcut , som havde et helt forrygende show. Vi var godt skæve, og deres musik og visuals var simpelt hen vanvittige - på en god måde. De havde bl.a. en video-scratcher med, som man kunne scratche levende billeder med (blev projiceret på storskærm).
Coldcut var meget politiske, og gav Bush og Blair en stor fuckfinger, til stor jubel for de mange tusinde fremmødte koncertgængere.
Jeg så også
Birdy Nam Nam , som bestod af 5 dj's linet op med hver deres turntable...De lavede så tracks -på stedet- ved hjælp af forskellige samples fra LPer. Lød godt, og havde aldrig selv set / hørt noget lignende!
Hvis nogle af jer andre har nogle koncerter, som de vil fremhæve, er det jo meget passende at gøre det her i denne tråd, eftersom den omhandler afslutningen og efterspillet på Roskilde Festival 06... og ikke optakten.